Antti Pennanen - Ilveksen päävalmentaja 2022-2024

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 310
Eikös meillä Tillu ole tehnyt samaa.
En ole mistään ainakaan kuullut, että Tillu olisi pelitapaan yrittänyt vaikuttaa.
Turussahan Ahokkaan haluttiin nimenomaan peluuttavan sitä limaträppiä.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 992
Haikurin mukaan kyllä. Uskokoon ken haluaa.
Ja muutaman muun. En toki tiedä oliko tuota enää tällä kaudella, mutta Myrrän aikana kyllä.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 992
En ole mistään ainakaan kuullut, että Tillu olisi pelitapaan yrittänyt vaikuttaa.
Turussahan Ahokkaan haluttiin nimenomaan peluuttavan sitä limaträppiä.
Eikös Jalo nimenomaan sanonut jossain että pelitapaa haluttiin hidastaa.

Eikä sillä niin väliä, kyllähän se tiedettiin mitä saadaan pelitavallisesti kun vaihdettiin Myrrän kiekosta Vierumäkeen.

Vähän sama kuin vaihtaisi sähköauton dieseliin.
 
Viimeksi muokattu:

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 785
Niin sitä mietinkin tuossa että ollaanko me sielä vai ei.

Hyvä organisaatio kyllä, mutta ollaanko jo kasvettu huipuksi? Ei tässä niin kauaa kuitenkaan ole mätävuosista, ja vähän on nyt kimpoiltu. Ehkä jossain siellä rajoilla mennään?

Kärpät lasken kyllä huipulle mukaan.
Missä nyky-Kärpät on nyky-Ilvestä sitten edellä? Tuo täytyy aina suhteuttaa myös kilpailijoihin. En mitenkään saa Ilvestä Liigan tasolla vaan tasolle hyvä. Olosuhteet, talous ja urheilullinen menestys on kaikki Liigassa kärkitasoa.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 691
Missä nyky-Kärpät on nyky-Ilvestä sitten edellä? Tuo täytyy aina suhteuttaa myös kilpailijoihin. En mitenkään saa Ilvestä Liigan tasolla vaan tasolle hyvä. Olosuhteet, talous ja urheilullinen menestys on kaikki Liigassa kärkitasoa.

No siis itse ajattelen tuon sitä kautta, ettei Liigassa ole tällä hetkellä kuin yksi huippuorganisaatio. Ilvekseltä uupuu (vielä) se urheilullinen menestys.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 992
Missä nyky-Kärpät on nyky-Ilvestä sitten edellä? Tuo täytyy aina suhteuttaa myös kilpailijoihin. En mitenkään saa Ilvestä Liigan tasolla vaan tasolle hyvä. Olosuhteet, talous ja urheilullinen menestys on kaikki Liigassa kärkitasoa.
Mielestäni se pitkäjänteisyys Ilvekseltä vielä uupuu. Pari vuotta ollaan keikuttu nyt kärjen tuntumassa/takana. Ollaan hyvällä tiellä, mutta organisaationa vielä haetaan viimeistä pomppua ylös.

Tämä vain minun mielipide.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 132
Lehtisen komenttia:


Nostetaan vaikka tämä ylös tuosta kirjoitusksesta "mielenkiintoisena" kohtana:

"Toimitus kysyi useaan otteeseen Pennasen haastattelua esittääkseen jatkokysymyksiä, mutta hän kieltäytyi. Ilveksessä vietettyä aikaa hän ei halua käsitellä enempää, sillä Pennanen haluaa katsoa eteenpäin."
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 487
Surettaa tosi paljon tämä naurettava jälkisirkus. Hämmentää miksi Pennanen toimii tällein miten toimii.

Kaikki osapuolet olisivat päässet helpommalla, jos Pennanen vain olisi nöyrtynyt kertomaan, että perseelleen meni.

Enkä syytä Pennasta valehtelusta. Saatan jopa uskoa Pennasta. Mutta uskon myös siihen, että Pennanen sai tästä moneen asiaan tekosyyn ja käytti sitä hyväkseen.

Mun mielestä Pennanen on ylimielinen ja luulee olevansa tosi paljon älykkäämpi kuin muut.

Ilmeisesti kuvittelee näillä jutuillaan manipuloivansa kaikkia ja tyhmien kansalaisten ostavan kaikki sen puheet. Joskus ylimieliset itseään muotten yläpuolella pitävät ihmiset pitävät muita supertyhminä. Voi olla et muut onkin tyhmiä, mutta ei kumminkaan lähelläkään niin tyhmiä, kuin tämmöiset kuvittelee heidän olevan. Okei tää kohta omaa mutuilua täysin mutten usko kovin väärässä olevani.

Eikä edelleenkään ainakaan julkisuuteen ole ikinä nähnyt tekevänsä jääkiekkovalmentajana ainakaan pelitavallisia virheitä.
Kuten olen Pendon Ilves ajan alusta asti sanonut ei ole ollut selvää onko kyseessä lintu vai kala. Salamyhkäinen eikä tunnu oikein rehelliseltä. Kyseessä puhtaasti halu pestä omaa pesää. Tää Ilves on vielä tosi pieni painekattila verrattuna A-maajoukkueeseen. Lisäksi moni miettii oliko Ilves vaan pääkoppa opiskelijoiden koepaikka.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 006
Lehtisen komenttia:


Nostetaan vaikka tämä ylös tuosta kirjoitusksesta "mielenkiintoisena" kohtana:

"Toimitus kysyi useaan otteeseen Pennasen haastattelua esittääkseen jatkokysymyksiä, mutta hän kieltäytyi. Ilveksessä vietettyä aikaa hän ei halua käsitellä enempää, sillä Pennanen haluaa katsoa eteenpäin."
Boldattuun: Ehkä parempi näin.

Olisi toki ollut ihan kiva, että Pennanen olisi kantanut vastuuta ja myöntänyt epäonnistuneensa.

Enkä nyt tarkoita, että kaikki on Pennasen vika vaan kyllä ihan koko organisaatio voi katsoa peiliin ja miettiä mikä meni vikaan. Antti valmennusryhmineen ja pelaajineen toki kantavat tulosvastuuta ja ovat ensimmäisinä kritiikin kohteena.
 

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 393
Boldattuun: Ehkä parempi näin.

Olisi toki ollut ihan kiva, että Pennanen olisi kantanut vastuuta ja myöntänyt epäonnistuneensa.

Enkä nyt tarkoita, että kaikki on Pennasen vika vaan kyllä ihan koko organisaatio voi katsoa peiliin ja miettiä mikä meni vikaan. Antti valmennusryhmineen ja pelaajineen toki kantavat tulosvastuuta ja ovat ensimmäisinä kritiikin kohteena.
Suoraselkäisyys olisi kannattanut tässäkin asiassa. Koko asia olisi jo loppuun käsitelty. Nyt Antti meni ja häpäisi itsensä.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 992
Kuten olen Pendon Ilves ajan alusta asti sanonut ei ole ollut selvää onko kyseessä lintu vai kala. Salamyhkäinen eikä tunnu oikein rehelliseltä. Kyseessä puhtaasti halu pestä omaa pesää. Tää Ilves on vielä tosi pieni painekattila verrattuna A-maajoukkueeseen. Lisäksi moni miettii oliko Ilves vaan pääkoppa opiskelijoiden koepaikka.
Ei tää nyt varmaan ihan pelkkä koepaikka ollut. Nopeasti unohtui jo kaikilta tuo runkosarja. Pisteissä seuraennätys, vieraspiste-ennätys, pelaajia piste- ja maalipörssien kärkikahinoissa, hyökkäyksessä ja puolustuksessa. Maalivahdit tilastojen kärjessä jne.

Harmillisesti ja ymmärrettävästi toki tuo heikko viikko pleijareissa vie noista huomion pois.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 072
Boldattuun: Ehkä parempi näin.

Olisi toki ollut ihan kiva, että Pennanen olisi kantanut vastuuta ja myöntänyt epäonnistuneensa.

Enkä nyt tarkoita, että kaikki on Pennasen vika vaan kyllä ihan koko organisaatio voi katsoa peiliin ja miettiä mikä meni vikaan. Antti valmennusryhmineen ja pelaajineen toki kantavat tulosvastuuta ja ovat ensimmäisinä kritiikin kohteena.
Mä veikkaan, että Antti tietää, että jotain pitäisi sanoakin tuohon suuntaan, mutta anna olla mikä paskamyrsky siitä nousisi, kun Ilveksen ympäriltä jo tällaista.

Tuleva maju-valkku ja kaikkea sitä...
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 006
Ei tää nyt varmaan ihan pelkkä koepaikka ollut. Nopeasti unohtui jo kaikilta tuo runkosarja. Pisteissä seuraennätys, vieraspiste-ennätys, pelaajia piste- ja maalipörssien kärkikahinoissa, hyökkäyksessä ja puolustuksessa. Maalivahdit tilastojen kärjessä jne.

Harmillisesti ja ymmärrettävästi toki tuo heikko viikko pleijareissa vie noista huomion pois.
Totta kai se vie kun vain ja ainoastaan yksi tavoite ja se on täällä kaikilla tiedossa.

Ei noita runkosarja saavutuksia kannata missään nimessä väheksyä ja uskoisin, että kun aikaa hieman kuluu niin tota runkosarjaa muistellaan, ehkä vähän paremmin mielin. Varsinkin toi vieraspelien saldo sellainen mistä itse olen fiiliksissä.
 

Slite

Luottopelaaja
Viestejä
1 072
En tiedä vaatiko Pennanen itse päästä puikkoihin kesken kauden vai ei. Joka tapauksessa tämä ratkaisu oli hänelle ok, kun hän kerran siihen suostui. Härski ja ylimielinen alku pestille, jonka päätteeksi miehen todellinen karva paljastui (lähes) kaikille. Kyvyttömyys ottaa itse minkäänlaista vastuuta fiaskosta on silmiinpistävää.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 487
Ei tää nyt varmaan ihan pelkkä koepaikka ollut. Nopeasti unohtui jo kaikilta tuo runkosarja. Pisteissä seuraennätys, vieraspiste-ennätys, pelaajia piste- ja maalipörssien kärkikahinoissa, hyökkäyksessä ja puolustuksessa. Maalivahdit tilastojen kärjessä jne.

Harmillisesti ja ymmärrettävästi toki tuo heikko viikko pleijareissa vie noista huomion pois.
Puhut vähän eri asiasta.Pääkoppa koepaikka=nämä psykologit mitä siel pyöri.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 992
En tiedä vaatiko Pennanen itse päästä puikkoihin kesken kauden vai ei. Joka tapauksessa tämä ratkaisu oli hänelle ok, kun hän kerran siihen suostui. Härski ja ylimielinen alku pestille, jonka päätteeksi miehen todellinen karva paljastui (lähes) kaikille. Kyvyttömyys ottaa itse minkäänlaista vastuuta fiaskosta on silmiinpistävää.
Niin siis Jalo & Tillu laittavat Myrrän luiskaan, niin miksi se on härski ja ylimielinen liike Pendolta?

Mitä kaikkea muuta saadaan vielä Pennasen tikkuun pistettyä? Jalo ja Tillu sielä näitä päätöksiä tekevät. Mutta hehän selviävät kaikesta ilman kritiikkiä.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 992
Puhut vähän eri asiasta.Pääkoppa koepaikka=nämä psykologit mitä siel pyöri.
Psykologeja on joka yhteisössä, työpaikassa ja urheiluseurassa.
 
Ylös