Antti Pennanen - Ilveksen päävalmentaja 2022-2024

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 762
Vähän myös jännittää, millaisia kisoja majussa nähdään, jos Pennanen alkaa heti alkuun puhumaan kahden kerroksen väestä mediaan, niin kuin teki tänä vuonna. Nyt ois hetki aikaa mediakoulutukselle ennen kuin manttelin perii Jaloselta.

”Osa pelasi ihan hyvin, mutta meillä oli tänään vähän kahden kerroksen väkeä, Jalonen myönsi suoraan.”

Tuohan nyt on ihan perustermistöä jääkiekossa. Osa pelaa välillä paremmin ja osa heikommin, välillä kaikki pelaa hyvin ja välillä kaikki on paskoja.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 319
Palaa myös vielä se Palveen kommentti kummittelemaan... "Nythän se näyttää ihan velholta".
Mää en jaksa enää mennyttä kautta miettiä, mutta tää oli kyllä hyvä nosto mille naureskelin sillon ja kuittasin sen "Palveen huumorilla", mutta kyllä ton nyt pystyis näkeen vähän eri tavalla.

No ihan se ja sama itselle.
Nyt on kaikki fokus jalkapallo kaudessa ja palaan jääkiekkoon sitten syksyllä.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 717
Kerrataas hieman tämän draaman vaiheita, eli ennen kuin Pendo on ollut edes ensimmäistäkään peliä joukkueen ruorissa huhuiltiin jo että Pendo vaati että pääsee aloittamaan välittömästi päävalmentajan vakanssissa.

Tullessaan muistaakseni kirkkain silmin kertoi että oli valmis aloittamaan vasta myrrän sopimuskauden loputtua?

Lähti yhtä mauttomasti kuin tuli.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 903
Mää en jaksa enää mennyttä kautta miettiä, mutta tää oli kyllä hyvä nosto mille naureskelin sillon ja kuittasin sen "Palveen huumorilla", mutta kyllä ton nyt pystyis näkeen vähän eri tavalla.

No ihan se ja sama itselle.
Nyt on kaikki fokus jalkapallo kaudessa ja palaan jääkiekkoon sitten syksyllä.
Koutseilla on pelin aikana vähän oikeesti mahdollisuuksia vaikuttaa tai kääntää pelin suuntaa.

Itse tuon otin niin että kun sattui onnistumaan niin juuri tätä Palveen huumoria että ihan nero kun toimi. Yleensä ei toimi, oli koutsi kun koutsi penkin takana.
 
Viimeksi muokattu:

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 319
Koutseilla on pelin aika vähän oikeesti mahdollisuuksia vaikuttaa tai kääntää pelin suuntaa.

Itse tuon otin niin että kun sattui onnistumaan niin juuri tätä Palveen huumoria että ihan nero kun toimi. Yleensä ei toimi, oli koutsi kun koutsi penkin takana.
Niin siis niinhän mää sanoin, että silloin otin kommentin "Palveen huumorilla" ja olen edelleen sitä mieltä, mutta ymmärrän miten ton voi kääntää nyt vähän erilaiseen valoon.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 315

”Osa pelasi ihan hyvin, mutta meillä oli tänään vähän kahden kerroksen väkeä, Jalonen myönsi suoraan.”

Tuohan nyt on ihan perustermistöä jääkiekossa. Osa pelaa välillä paremmin ja osa heikommin, välillä kaikki pelaa hyvin ja välillä kaikki on paskoja.
Joo onkin aika perustermiä. Mulle se siinä alkukaudella pari kertaa osu korvaan jostain syystä tilanteissa, joissa mielestäni oli vika enemmän pelitavassa yms. Mutta joo, tikulla silmään, joka vanhoja...

Mä yritin olla positiivinen Pennasesta koko kauden ja nyt onkin vähän kusetettu olo monella tapaa.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 903
Joo onkin aika perustermiä. Mulle se siinä alkukaudella pari kertaa osu korvaan jostain syystä tilanteissa, joissa mielestäni oli vika enemmän pelitavassa yms. Mutta joo, tikulla silmään, joka vanhoja...
Vähän muna/kana -tyyppinen tilanne. Ei tuo Pendon pelitapa mikään kauheen helppo oo, siinä jos ei ole kaikki ytimessä niin näyttää siltä että pelitavasta kiinni.

Välillä siis siitä, välillä pelaajien asenteista.
 

-sk-

Luottopelaaja
Viestejä
1 449
Todella erikoiselta kuulostaa nämä Pennasen väitteet. Vähän kuulostaa omaan korvaani siltä, että ei itse oikein vieläkään ole osannut käsitellä putoamista. Nyt yrittää sitten selitellä vähän itselleenkin asioita parempaan valoon. Toki on itsestäänselvää, että kaikenlainen uhkailu (ja sekoilu vaihtopenkin takana) on tuomittavaa toimintaa.

Yritetään nyt kuitenkin muistaa kaiken vittuilun keskellä, että ihminen se Pennanenkin on ja aivan varmasti teki parhaansa täällä. Pahasti perseelleenhän se meni, mutta mies tietää sen takuulla itse yhtä hyvin kuin me muutkin. Turha lyödä enempää kun aika paljon on lyöty joka suunnasta viime aikoina. Ei mikään helppo paikka Pennasellekaan. Toivottavasti nyt kuitenkin ymmärtää mahdollisimman pian lopettaa tämän aiheen kaivelun, ja turhan varjon heittämisen Ilves-yhteisön päälle.

Ilveksen ollessa kyseessä tämä saagahan päättyy niin, että Pennasen todetaan valehdelleen. Sen jälkeen liitossa tehdään omat johtopäätökset ja puretaan sopimus jollain verukkeella. Vähän ajan päästä tulee tiedote jossa kerrotaan tuoreen mestarivalmentaja Tommi Niemelän tehneen kolmivuotisen sopimuksen Leijonien peräsimeen. Kirsikkana kakun päälle Tillu kertoo launchissa kuinka ylpeä on voidessaan toivottaa Marjamäen tervetulleeksi kolmivuotisella sopimuksella…
 
Viimeksi muokattu:

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 994
Olen myös sitä mieltä, että jätetään asia tähän, turha tätä enempää vatvoa.
Toki niin, että itse herra valmentaja tässä hämmentää.
Minä olisi sanonut julkisuuteen.. " pyydän anteeksi Kalpalta, Liigalta, Ilvekseltä ja sen kannattajilta, sekä koko lajia seuraavalta yhteisöltä. En kätellyt, koska vitutti niin paljon, etten pystynyt. Ja tämä on totuus. ".
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 319
Entäs mihin valoon kääntyy nyt Palven Könös kehut ennen pudotuspelejä..
No varmaan siihen valoon, että Palve on vaan yksinkertaisesti tosi hyvä jätkä ja antoi siinä tsempit joukkuekaverille jolla on ollut erittäin vaikeata.

Väitän, että tätä ei tarvitse sen enempää analysoida.
 

Hepulina16

Luottopelaaja
Viestejä
1 322
Aika outoon valoon Pennanen on itseään ajamassa (laiaus Aaamulehdestä: )

”Oli vahva suositus, että kättelyt hoidetaan minun osaltani jossain muualla”, hän sanoi.

Tämän enempää Pennanen ei halua asiasta puhua tai tarkentaa, millaisia uhkauksia hän sai. Pennanen vastasi kysymyksiin viestillä napakasti, että hänen kokemansa uhkaukset ovat hänen ja viranomaisten välinen asia.

Sisä-Suomen poliisilaitoksen tilannekeskuksesta kerrottiin torstaina aamupäivällä, ettei heillä ole tiedossa tai tutkinnassa mitään kyseiseen puolivälieräotteluun liittyvää tapahtumaa. Tilannekeskuksella ei ollut tiedossa, että ottelutapahtumaan liittyen olisi tehty rikosilmoitus.

PENNANEN ei vastannut kysymykseen siitä, kuka häntä suositteli hoitamaan kättelyt jään ulkopuolella.


Ilves ei suositusta antanut, kertoo seuran toimitusjohtaja Risto Jalo.


”Ainakaan minä en ole antanut, enkä ole kuullut, että turvallisuuspäällikkömmekään olisi”, Jalo sanoo.


Jalon mukaan Ilves ei tiedä mitään Pennaseen liittyvistä uhkailusta eikä siis ole vienyt asioita eteenpäin viranomaisille.


- Kerro nyt Antti, mitä sä oikein yrität sanoa.
 

Veisun Höylä

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
319
Olen myös sitä mieltä, että jätetään asia tähän, turha tätä enempää vatvoa.
Toki niin, että itse herra valmentaja tässä hämmentää.
Minä olisi sanonut julkisuuteen.. " pyydän anteeksi Kalpalta, Liigalta, Ilvekseltä ja sen kannattajilta, sekä koko lajia seuraavalta yhteisöltä. En kätellyt, koska vitutti niin paljon, etten pystynyt. Ja tämä on totuus. ".
Juuri näin! Nyt kaikille jäi huono maku tästä hommasta ja eniten varmaan Antille itselleen! Suoraselkäisesti vaan jäälle, kättelyt Kalpan kanssa jonka jälkeen viimeiset tervehdykset Ilves perheelle (vaikka sieltä olisi kuulunutkin vihellyksiä ja ehkä joku ruma sanakin). Sen jälkeen lehdistön eteen ja käsi pystyyn ": tein virheen en saanut nyt parasta esiin, haluan esittää kiitokseni koko Ilveksen organisaatiolle ja koko Ilves perheelle tästä matkasta vaikka se päättyikin näin murheellisesti:" Nyt meni selittelyn puolelle ja kyllä tämä varjo tulee seuraamaan häntä kun aloittaa maajoukkueessa.
 
Ylös