Antti Pennanen - Ilveksen päävalmentaja 2022-2024

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 588
Surullista touhua. Tästä ei edes tarvitsisi kenenkään enää keskustella jos Pendo olisi vain pelin jälkeen todennut että perseelleen meni ja otan tästä täyden vastuun ja koitan ottaa kovaa mutta palkitsevaa oppia tulevaisuuteen. Kaikki olisivat jo menneet eteenpäin tästä. Mutta jostain syystä Pendo halusi jatkaa tätä hedelmätöntä keskustelua jossa kukaan ei voita paitsi iltapäivälehtien klikkiotsikot. Aivan älytöntä.
 

Kärppämies

Rivipelaaja
Viestejä
15
Itelle tuli yhessä vaiheessa mieleen, että tuon Toronto Maple Leafs -vertauksen voisi ymmärtää helposti väärinkin. Se syy miksi Torontossa ei ole voitettu mitä lie 70 vuoteen, johtuu siitä että seurajohto ei ole ollut tehtäviensä tasalla. Mitäs jos Ilveksen nykyisessä johdossa tämä Pennasen lausahdus ymmärrettiinkin näin?
 

Nemonen

Rivipelaaja
Viestejä
61
Joopa joo, uskoo ken tahtoo nämä puheet turvallisuusuhasta. Jos tämä oli oikeasti se syy miksi jätti kättelyt väliin, niin miksi valehteli kun ekan kerran kysyttiin asiasta heti pelin jälkeen? Miksi nyt viikkoja myöhemmin asian voi kertoa, mutta silloin ei?

Itse ainakin edelleen uskon, että ei vaan riittänyt ylpeys tulla farssin jälkeen jäälle ja fanien eteen.
 

Arzamas

Luottopelaaja
Viestejä
1 865
Itse en ainakaan kaipaa enää Pennaselta yhtään lausuntoa, paras kun on hiljaa jos parempaa ei ole luvassa. Pettymys miehelle itselleen on varmasti valtava, nyt olisi ehkä aika vetäytyä nuolemaan haavoja ja jättää Ilvesaika taakse. Ehkä ainoa lausunto jonka haluaisin kuulla Pennasen suusta on se että myöntää epäonnistumisen ja pahoittelee Ilveksen mahtavalle fanijoukolle tuotettua pettymystä.

Odotuksiin Pennasen aika oli täydellinen katastrofi. Itse ainakin odotin huomattavasti kovempaa tekemistä nimenomaan keväällä - siellä piti tulla esiin Pennasen joukkueen vahvuudet. Lopputuloksena saatiin kuitenkin kahtena keväänä täydelliset sulamiset, ja etenkin henkinen kantti ja usko voittoon tuntui puuttuvan joukkueelta.

Toivottavasti Niemelä pääsee aloittamaan mahdollisimman puhtaalta pöydältä. Kaiken vanhan paskan voi lapioida syrjään ja päivästä yksi aloitetaan keskittyminen siihen kuinka voitetaan ja lyödään kaikki tiskiin joukkueen eteen ilman mitään psykologian luentoja.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 924
Mä toivon tosiaan, että Jalo on nyt ottanut luurin kauniiseen käteen ja soittanut Pennaselle kysyen: "mitä vittua nyt taas, luulin, että tällainen sekoilu on lopetettu?"
Ilveksessä tämä sekoilu ei lopu koskaan. Se on aivan varma asia.
 

The Contortionist

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
500
On sen verran erikoista sisältöä tulevalta leijonaluotsilta, että tekisi mieli kysyä ”Onko sinulla Antti kaikki hyvin?”
Taisi ne viisi psykologia ollakin Pennasta itseään varten, eikä pelaajia.

Tämä valehteleva wannabe-psykologi riimittelee itsensä kokoajan enemmän pussiin ja samalla paiskoo fanit ja koko Ilveksen bussin alle. Sanattomaksi vetää.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 897
Täysi pelle, mitä muutakaan enää voi sanoa?
Menikö kevät 2023 sittenkin pelillisesti ihan helvetin hyvin, koska Myrrän pohjat ja pelitapa oli mukana eikä tämä psykologin irvikuva saanut muokata itse joukkuetta päin vittua?

Paineista tässä onkin ollut jo puhetta, joten kaikille nyt varmasti on selvää, että ne oli hyvä tekosyy ja pohjustus alunalkaenkin sille, että kaudesta tulee pannukakku.

Se on kyllä todella jännä homma tuo paine, sitä ei ole ilmeisesti vuosikymmenen dynastiaseura Tapparalla, jolta _odotetaan_ joka vuosi mestaruutta, ei ikinä voittaneilla KalPalla tai Pelicansilla, eikä myöskään entisellä dynastiajoukkue Kärpillä, ne on vaan Ilveksellä.

Onneksi on kaukana tämä mies, helvetin paljon paremmilla mielin odottelen ensi kautta, kun on tullut ilmi mitä tämä on tehnyt Ilvekselle, ei edes harmita kauden loppuminen enää, helpotus on mielessä ensimmäisenä, suurimmasta vihollisesta on päästy eroon.
 

ilvesperhe

Luottopelaaja
Viestejä
2 495
Pendosta tulee jo mieleen vanhan armeijakaverin selitykset vaimolleen, kun se oli ensin käynyt vieraissa ja hankkinut sukupuolitaudin, jonka sitten tartutti tulevaan exäänsä.
Täytyy tähän kevennyksenä todeta, kuulemani juttu miten tauti voi tarttua. "Olin miesten vessan "käärmenäyttelyssä" kusella. Joku huusi selkäni takaa etunimeni, käännyin vasemman kautta katsomaan ja vieressäni ollut saman niminen kaveri kääntyi oikean kautta katsomaan kuka huutaa. Meidän vehkeet kosketti siinä yhteen ja varmaankin siitä se tauti tuli".
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 334
Mä toivon tosiaan, että Jalo on nyt ottanut luurin kauniiseen käteen ja soittanut Pennaselle kysyen: "mitä vittua nyt taas, luulin, että tällainen sekoilu on lopetettu?"
Pennanen olisi vastannut "Haista vittu! Never stop the madness ja kohta vedetään taas!"
 
Viestejä
1 846
Täytyy tähän kevennyksenä todeta, kuulemani juttu miten tauti voi tarttua. "Olin miesten vessan "käärmenäyttelyssä" kusella. Joku huusi selkäni takaa etunimeni, käännyin vasemman kautta katsomaan ja vieressäni ollut saman niminen kaveri kääntyi oikean kautta katsomaan kuka huutaa. Meidän vehkeet kosketti siinä yhteen ja varmaankin siitä se tauti tuli".
Se meni vähän samaan sarjaan, mihin itse viittasin.
 

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 425
Illan vieraana: Antti Pennanen.


Seuraavaksi me tapaamme Antti Pennasen
Antti, mikä sun nimi on
Pennanen: Jukka Jalonen
Kuinka vanha sä oot
Antti: 24
Mitä sä teet työksesi
Antti: Olen hävittäjä lentäjä
Koetko sä paineita
Antti: En
Antti, valehteletko sä
Antti: En
Antti, miksi jätit kättelemättä Ilves-KalPa välierän loppupelin
Antti: Minua uhkailtiin
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 997
Otsikot vain kovenevat:

"Pietarin Ilves-tehdas Pennasen ajojahdin takana"
"Mestarivalmentaja-Pennanen paljastaa Ilveksen piilotetun puolen, katso sexiwau-kuvat!"
"ISIS lakkauttaa itsensä, tuntee olonsa uhatuksi Ilves-leirissä"
"Pennanen avautuu: 'Jotain ne avaruusoliot mulle tekivät'"
"Nyt jyrähtää Paavo Väyrynen: Pennanen keskustan puheenjohtajakisaan"
"Uusi teoria leviää tiedepiireissä: Ilves-fanit tappoivat dinosaurukset"
" Putin luopuu välittömästi vallastaan.. pelästyi suuttuneita Ilveksen kannattajia "
 

Anttis

Luottopelaaja
Viestejä
2 662
Itse en ainakaan kaipaa enää Pennaselta yhtään lausuntoa, paras kun on hiljaa jos parempaa ei ole luvassa. Pettymys miehelle itselleen on varmasti valtava, nyt olisi ehkä aika vetäytyä nuolemaan haavoja ja jättää Ilvesaika taakse. Ehkä ainoa lausunto jonka haluaisin kuulla Pennasen suusta on se että myöntää epäonnistumisen ja pahoittelee Ilveksen mahtavalle fanijoukolle tuotettua pettymystä.

Odotuksiin Pennasen aika oli täydellinen katastrofi. Itse ainakin odotin huomattavasti kovempaa tekemistä nimenomaan keväällä - siellä piti tulla esiin Pennasen joukkueen vahvuudet. Lopputuloksena saatiin kuitenkin kahtena keväänä täydelliset sulamiset, ja etenkin henkinen kantti ja usko voittoon tuntui puuttuvan joukkueelta.

Toivottavasti Niemelä pääsee aloittamaan mahdollisimman puhtaalta pöydältä. Kaiken vanhan paskan voi lapioida syrjään ja päivästä yksi aloitetaan keskittyminen siihen kuinka voitetaan ja lyödään kaikki tiskiin joukkueen eteen ilman mitään psykologian luentoja.
Aivan mahtava postaus! Allekirjoitan kaiken
 

Tyrioni

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
444
Tämä Antti "NeverEnding Story" Pennasen itsensä käyntiin polkaisema arvoton näytelmä on kyllä siirtynyt kosmisen koomisiin sfäärehin. Valitettavasti.

Kerrataas hieman tämän draaman vaiheita, eli ennen kuin Pendo on ollut edes ensimmäistäkään peliä joukkueen ruorissa huhuiltiin jo että Pendo vaati että pääsee aloittamaan välittömästi päävalmentajan vakanssissa.

Viime vuoden lopulla tai tämän vuoden alussa (?) alkukauden kankeutta ja pelin ankeutta Pendo kommentoi tyyliin "hänen joukkueillaan on tapana olla keväällä parhaassa iskussa". En viitsi tähän edes veistellä mitään.

Sitten hieman ennen kovien pelien alkamista tämä korvienvälin mestariksi julistettu hiippaheikki pumppaa omilla psykologisilla hokkuspokkus-tempuillaan joukkueen korvienvälit täyteen menestyspaineita omilla Toronto Maple Leafs-höpötyksillään.

Keväänpeleissä joukkue häviää jokaisella pelin osa-alueella kaikin puolin altavastaajan asemassa ottelusarjaan tulleelle KalPalle (kaikki kunnia toki hyvin pelanneella KalPalle!) ja playoff-pelit loppuvat alkuunsa. Ottelusarjassa oli nähtävissä samoja rakenteellisia ongelmia pelissä kuin mitä oli syksylläkin ja pelitavallista reagointia KalPan pelitapaan ei ollut alkuunsakaan. Tämä saaga huipentui tilanteeseen että näin Ilves-kannattajana sai tappion harmituksen lisäksi olla häpeissään päävalmentajan kiukkukättelemättömyyden vuoksi ja tämän hän selitti sillä ettei tiennyt sellaisen olevan tapana.

Viimeisenä Viimeisimpänä käänteenä Pendo tarjoili sen että olisi saanut ohjeistuksen olla kättelemättä Karjalaista pelin jälkeen. Tästä ohjeistuksesta ei sitten taas tiedä Ilveksen toimitusjohtaja, turvallisuuspäällikkö tai Poliisikaan. Uskomatonta. Tulee lähinnä mieleen että onko Pennasella oman päänsä sisällä kaikki asiat kondiksessa ja mietin tätä ihan täysin vilpittömin mielin - onhan Pendo meidän MaJun päävalmentaja.

...kyllä tässä väistämättäkin ajautuu ajattelemaan näiden meriselityksiltä vaikuttavien selitysten keskellä sitä että Pennanen on hyvin itsekeskeisesti toimiva uraohjus joka toimii häikäilemättömästi ja pelkästään oma etu edellä mennen. Enkä pidä tuota alun huhua työn välittömästi alkamisesta enää mitenkään mahdottomana.

saisi nyt edes murehtia huonosti päättynyttä kautta rauhassa..

summa summarum.. todella huono maku jäi tästä valmentajakaudesta.

eteenpäin!
 
Viimeksi muokattu:

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 315
Alkaa näiden juttujen perusteella tulla sellainen kuva, että Ilveksen sisällä oli hirvittävä sekasotku tänä vuonna ja kukaan ei välittäny Pennasesta. Yllätyin aikanaan @punakone todella kärkästä kommentointia Pendosta, mutta nyttemin mietin, oliko antipatiat päävalmentajaa kohtaan kautta rantain todella kovat ja koko organisaatio sekaisin tästä, samaten pelaajat.

Palaa myös vielä se Palveen kommentti kummittelemaan... "Nythän se näyttää ihan velholta". Silloin mielsin sen hyvällä tarkoitetun, vaan oliko sitten kuitenkin freudilainen lipsahdus. Että ite pelaajat nousivat, mutta Pennaselle menee kunnia. Ivaa?

Vähän myös jännittää, millaisia kisoja majussa nähdään, jos Pennanen alkaa heti alkuun puhumaan kahden kerroksen väestä mediaan, niin kuin teki tänä vuonna. Nyt ois hetki aikaa mediakoulutukselle ennen kuin manttelin perii Jaloselta.
 

Ipa72

Luottopelaaja
Viestejä
6 017
Ei jummarra, miten turvallisuusriski olisi este kättelylle. Sitten jummärrän, jos jalassa oli valmiiksi sandaalit, niin olisihan ne turhan liukkaat kaukalon jäälle.
 
Ylös