Antti Pennanen - Ilveksen päävalmentaja 2022-2024

Lima

Luottopelaaja
Viestejä
1 008
Niin tämähän on yhtä lailla spekulaatiota, että keneltä tällainen kehotus tuli ja millä tavalla? Motiiviksi valehteluun ehdotat, ettei halunnut heittää faneja bussin alle? Tekee sitten kumminkin näin ja vielä isommin.
Alkuperäisessä valheessa ei halunnut heittää faneja bussin alle. Sen takia valehteli.
Spekulaatiota on keneltä kehoitus tuli. Pendo sanoi alan asiantuntijalta tai ilmeisesti useammalta. Jos nyt valehtelee, niin varmasti käry käy.
 

Lima

Luottopelaaja
Viestejä
1 008
No onhan se Pennasen päätös. Hänelle annettiin vain suositus. Itse päätti kuitenkin olla kättelemättä jäällä. Ihan niinkuin sieltä yleisöstä nyt olisi joku hänen tai hänen lapsiensa kimppuun hyökännyt.
Kättely ja lapset ei liity toisiinsa.

Sun kannattaa hakeutua turvallisuusalalle. Selkeästi on potentiaalia.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 674
Niinpä. Ja valmennus hoiti nuo omat vastustajan kättelyt ja kunnioitukset pelin jälkeen kuten Karjalainen kertoi.

Niin tuskin missään vaiheessa tässä on Pennasen "motiiviksi" on epäilty epäkunnioitusta Kalpaa kohtaan. Enemmän tässä on epäilty sitä, että henkinen kantti petti ja halusi paeta tilannetta pukusuojaan.
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 481
Kaikille osapuolille olisi paras, että nyt tulisi jostain suunnasta sitä faktaa. Eli Ilves voisi ottaa vastuuta, miten meni kannattajien käytös tai Pendon puheet. Tää tilanne vahingoittaa nyt molempia.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 898
Niin tuskin missään vaiheessa tässä on Pennasen "motiiviksi" on epäilty epäkunnioitusta Kalpaa kohtaan. Enemmän tässä on epäilty sitä, että henkinen kantti petti ja halusi paeta tilannetta pukusuojaan.
Tuosta epäkunnioituksesta täällä moni puhui.

Itse olen samaa mieltä, iso pettymys ja se purkautui myös Pendon osalta väärällä tavalla.

Mutta kyllä tässä koko yhteisössä on jotain vikaa kun koko kauden ollut kaikennäköistä, milloin uhkailtu milläkin ja kruununa tappouhkaukset.

Ymmärrän että tässä kaikki janoaa menestystä ja sitä kirkkainta, mutta meneekö koko Ilves nyt vähän vääriä uria?
 

Seteri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
392
Minäpä kerron mikä se uhkaava tilanne oli. Se olisi seuraavana päivänä ollut keltasen lehdistön raflaavat otsikot "tuleva maajoukkuevalmentaja buuattiin ulos" sitten olisi tarinaa kuinka epäonnistui huippumiehillä tippumaan säälipleijari porukkaa vastaan ja kuinka tämä mahaplätsi maju hommiin.

Tää uus ulostulo on aivan erikoinen lähtien siitä, että koko juttu alkoi jo unohtua, mutta Antti päätti heittää sammuvaan nuotioon jerrykannullisen 98 oktaanista ja toivoo ettei asiasta enään jauhettaisi. Tämä laittaa taas miettimään valmennuksen tasoa ja ratkaisuja tai niiden tekemettä jättämisiä.
 
Viimeksi muokattu:

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 319
Mutta kyllä tässä koko yhteisössä on jotain vikaa kun koko kauden ollut kaikennäköistä, milloin uhkailtu milläkin ja kruununa tappouhkaukset.

Ymmärrän että tässä kaikki janoaa menestystä ja sitä kirkkainta, mutta meneekö koko Ilves nyt vähän vääriä uria?
"Tässä yhteisössä" :D

Oliskohan nämä tappouhkauksia laittavat maksimissaan 5-10 henkilöä.

Leimaatko parin kymmenen tuhannen henkilön yhteisön maksimissaan 5-10 henkilön takia?

Pistä työhakemus Aamulehteen ;)
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 481
Mutta kyllä tässä koko yhteisössä on jotain vikaa kun koko kauden ollut kaikennäköistä, milloin uhkailtu milläkin ja kruununa tappouhkaukset.

Ymmärrän että tässä kaikki janoaa menestystä ja sitä kirkkainta, mutta meneekö koko Ilves nyt vähän vääriä uria?
Näistä faktoista ei pääse minnekkään… muutama kannattaja pahasti vienyt homman yli. Jokainen tappouhkaus on vakava. Väistämättä se vaikuttaa suorittamiseen. Ikinä et voi tietää kuinka tosissaan lähettäjä oli. Ymmärrän Pendon pointtia kauden alla puheista, mutta nyt tarvisi lisää faktaa alle. Jos pitää uusimmat väitteet paikkaansa niin se olisi kaikkien etu, että julkisuuteen tulee. Sen on loputtava.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 905
Pennasen suusta en haluaisi Ilvekseen liittyen kuulevan enää mitään muuta, kun sanoisi itse epäonnistuneensa.

Nyt ku miettii, niin en muista Pennasen koskaan sanoneen niin valmentajana. Ainakaan Ilveksessä

Jotenkin alkaa haisee siltä, että Pennanen ei näe itse koskaan epäonnistuneensa. Muut ympärillä epäonnistuu. Siksi ilmeisesti pelitapakaan ei muuttunut Kalpa-sarjassa, koska pelitapa oli ilmeisesti Pennasen mielestä loistava, mutta pelaajat eivät vain osanneet.
 

RanskanIlves

Luottopelaaja
Viestejä
1 762
Minäpä kerron mikä se uhkaava tilanne oli. Se olisi seuraavana päivänä ollut keltasen lehdistön raflaavat otsikot "tuleva maajoukkuevalmentaja buuattiin ulos" sitten olisi tarinaa kuinka epäonnistui huippumiehillä tippumaan säälipleijari porukkaa vastaan ja kuinka tämä mahaplätsi maju hommiin.

Tämä on se omakin johtopäätökseni. Mahalasku-Pennanen ei ole mairitteleva lempinimi, kun ensin on puoli vuotta herkutellut Maju-Pennasella.
 

JAKEJOKKE

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
377
Pennasen suusta en haluaisi Ilvekseen liittyen kuulevan enää mitään muuta, kun sanoisi itse epäonnistuneensa.

Nyt ku miettii, niin en muista Pennasen koskaan sanoneen niin valmentajana. Ainakaan Ilveksessä

Jotenkin alkaa haisee siltä, että Pennanen ei näe itse koskaan epäonnistuneensa. Muut ympärillä epäonnistuu. Siksi ilmeisesti pelitapakaan ei muuttunut Kalpa-sarjassa, koska pelitapa oli ilmeisesti Pennasen mielestä loistava, mutta pelaajat eivät vain osanneet.
Samaa mieltä, en muista kertaakaan että olisi itsessään nähnyt minkäänlaista vikaa.. aina syy oli milloin kannttajien,pelaajien yms.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 993
Kaikille osapuolille olisi paras, että nyt tulisi jostain suunnasta sitä faktaa. Eli Ilves voisi ottaa vastuuta, miten meni kannattajien käytös tai Pendon puheet. Tää tilanne vahingoittaa nyt molempia.
Toisaalta.. vanhalla kansalla oli tapana sanoa, että " paskakasa haiseen sitä enemmän, mitä sitä tonkii ".
Kyseisen herran näytöt on annettu, kiitos kaikesta. Annetaan hänen mennä eteenpäin ja Ilves tehkööt tahollaan samoin.
Kaikkea hyvää ja tsemppiä maajoukkueeseen.
Me aloitetaan uusi aika.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 319
Jo on jumalauta aikoihin eletty.
Mää olen samaa mieltä Elmo Aittolan kanssa. Mää toistan tän ihan vain varmuuden vuoksi... Mää olen samaa mieltä Elmo Aittolan kanssa :oops:
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 674
Tuosta epäkunnioituksesta täällä moni puhui.

Itse olen samaa mieltä, iso pettymys ja se purkautui myös Pendon osalta väärällä tavalla.

Mutta kyllä tässä koko yhteisössä on jotain vikaa kun koko kauden ollut kaikennäköistä, milloin uhkailtu milläkin ja kruununa tappouhkaukset.

Ymmärrän että tässä kaikki janoaa menestystä ja sitä kirkkainta, mutta meneekö koko Ilves nyt vähän vääriä uria?

Itse en kyllä näe tätä mitenkään Ilveksen omana ongelmana, vaan koko yhteiskunnan. Se että näitä on tapahtunut nyt Ilveksen ympärillä johtuu varmasti osittain seuraajien isosta määrästä ja toki osaltaan myös isoon pettymykseen päättyneestä kaudesta. Silti pidän hyvin erikoisena, mistä nämä kauden aikana ovat voineet johtua, koska runkosarja ei tähän antanut minkäänlaista "motiivia". Tämä lähinnä sillä, että uhkailujen lähde ei välttämättä löydy sieltä omasta leiristä.

Ja siis näitähän on tullut myös muualla ilmi ja ei toki ole edes mikään täysin uusi ilmiö. Sekopäiden määrä on todennäköisesti kasvanut ja toisaalta nykyään heillä on helppo väline tehdä näitä uhkauksia.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 194
Samaa mieltä, en muista kertaakaan että olisi itsessään nähnyt minkäänlaista vikaa.. aina syy oli milloin kannttajien,pelaajien yms.

No on se sen yhden täysin perseelleen menneen Kerhon kauden ottanut omaan piikkiinsä, mutta siinäkin hänen virheensä oli kuulemma, että luotti kesäharjoittelussa muihin ja ne muut sitten kauden pilasivat väärällä kesäharjoittelulla.

En ole ihan varma muutenkaan myönsikö tämän virheensä vasta sitten seuraavan kauden jälkeen mestarina paistatellessaan.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 319
Kärppien mies Onnela samoilla linjoilla.

Kyllä Pendon jutut nyt tuomitaan aika jyrkästi "kiekko ihmisten" ja toimittajien puolelta.
 
Ylös