Antti Pennanen - Ilveksen päävalmentaja 2022-2024

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 719
Eikö oikeesti kukaan nää kuinka puhki noi pelaajat on? Älkää ny viittikö kitistä pendon vaihdolla! Täällä ainakin 100% luotto Pennaseen. Uskokaa pois hyvä tästä vielä tulee, ihan varmasti. Menkää vaikka purkautuun pahasta olosta sille kuuluvaan ketjuun ja jos jotain negaa pitää hakea niin maalivahteihin ei ole mitään luottoa.
… ja vuoden positiivisin tamperelainen on…
 

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 331
Eikö oikeesti kukaan nää kuinka puhki noi pelaajat on? Älkää ny viittikö kitistä pendon vaihdolla! Täällä ainakin 100% luotto Pennaseen. Uskokaa pois hyvä tästä vielä tulee, ihan varmasti. Menkää vaikka purkautuun pahasta olosta sille kuuluvaan ketjuun ja jos jotain negaa pitää hakea niin maalivahteihin ei ole mitään luottoa.
On se kumma, kun Ilveksen pelaajat on puhki enemmän ja vähemmän koko ajan. Joskus voisi yrittää mennä vaikka sinne vastustajan maalille, eikä valmiiksi häviämään kaksinkamppailua vastustajan maalintaakse. Sellaista neroutta varmaan, ettei tavallinen tallaaja tajua.

No sanotaan näin, että peleihin valmistautuminen on puolitiessään, 5m syötöt menee 10m ohi, tai kiekko liikkuu lavasta 2m päähän, kun sinnepäin yritetään sutia.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 589
Eikö oikeesti kukaan nää kuinka puhki noi pelaajat on? Älkää ny viittikö kitistä pendon vaihdolla! Täällä ainakin 100% luotto Pennaseen. Uskokaa pois hyvä tästä vielä tulee, ihan varmasti. Menkää vaikka purkautuun pahasta olosta sille kuuluvaan ketjuun ja jos jotain negaa pitää hakea niin maalivahteihin ei ole mitään luottoa.
Totisesti toivon näin. Aivan äärettömän hitaasti joukkue pelasi tänään verrattuna rasitettuun Lukkoon. Todella paljon pitää itse pelinkin parantua että haastetaan edes noita alemman keskikastin joukkueita.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 315
Eikö oikeesti kukaan nää kuinka puhki noi pelaajat on? Älkää ny viittikö kitistä pendon vaihdolla! Täällä ainakin 100% luotto Pennaseen. Uskokaa pois hyvä tästä vielä tulee, ihan varmasti. Menkää vaikka purkautuun pahasta olosta sille kuuluvaan ketjuun ja jos jotain negaa pitää hakea niin maalivahteihin ei ole mitään luottoa.
Mä voin vielä jotenkin uskoa ton puhki ja kuntohuippu tulee vielä -jauhannat, mutta en mä kyllä nyt veskareita yhtään lähtis dumaamaan. Ei ollut paras peli Gunnarsonilta, mutta ei tässä kyllä Jonakseen kaaduttu taaskaan.
Sitä paitsi 40 peliä ja meidän veskarit on 3:ssa pelissä päästänyt enemmän kuin 3. Kyllä veskarit antaa KAIKKI eväät voittaa.
 

Tesoman maalitykki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
998
Totisesti toivon näin. Aivan äärettömän hitaasti joukkue pelasi tänään verrattuna rasitettuun Lukkoon. Todella paljon pitää itse pelinkin parantua että haastetaan edes noita alemman keskikastin joukkueita.
Parikan naama näytti mansikalta jo ensimmäisessä erässä joko on ihan helvetin puhki eli reenattu kovaa tai pelaa kipeänä veikkaan ensimmäistä.
 

mandariinimake

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
183
15/20 minuuttia kolmannesta erästä pelattu pelkästään omiin. Ei yhtäkään järkevää hyökkäystä, ei yhtään syöttöä lapaan eikä yhtäkään laukausta maalia kohti. Mitä tekee valmennus? Ottaa aikalisän?

Ei mitään.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 589
Parikan naama näytti mansikalta jo ensimmäisessä erässä joko on ihan helvetin puhki eli reenattu kovaa tai pelaa kipeänä veikkaan ensimmäistä.
Toivottavasti paikat aukeaa edes runkosarjan loppuun mennessä, ei tämä herkkua ole kenellekään. Ei joukkueelle eikä katsojille. Aika paljon on näytettävää myöhemmin keväälle.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 537
Mä voin vielä jotenkin uskoa ton puhki ja kuntohuippu tulee vielä -jauhannat, mutta en mä kyllä nyt veskareita yhtään lähtis dumaamaan. Ei ollut paras peli Gunnarsonilta, mutta ei tässä kyllä Jonakseen kaaduttu taaskaan.
Sitä paitsi 40 peliä ja meidän veskarit on 3:ssa pelissä päästänyt enemmän kuin 3. Kyllä veskarit antaa KAIKKI eväät voittaa.
Jos halutaan jossitella Gunnarsson kaapi Repon lapaan ensimmäisen maalin ja toisessa ohjasi kilvellä Lukkolaista päähän. Myös ennen tokaa maalia otti aika turhaan aloituksen Ilveksen päähän 10 sekunttia ennen loppua. Melko suoraan näihin maaleihin liittyi. Toki oli paskaa säkääki näissä.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 315
Kaiken tän munki turhautuneen vikinän keskellä pakko todeta, että kyllä, pelaajat näyttää väsyneeltä. Posket punasena ja aika hapoilla. Voiko oikeesti olla, että väsyttää ja se kuuluisa kuntohuippu näkyy sitten? Vai mitä helvettiä nyt.
Mutta väsyneen lisäksi pelaajat ei näytä musta aneemiselta? Siinä 2-2 tilanteessakin oli joku mainoskatko-kokous ja siellä oltiin hymyssä suin, Pelli etunenässä. Mun mielestä se ei oo mikään ylimielinen juttu, vaan ehkä pelaajilla tosiaan on enemmän uskoa itseensä ja tekemiseen? En tiedä, mutta huolestunut olen.
3 peliä vielä. Sit on toivottavasti Masin, Adam ja uus Sateentekijä askissa. Ehkä. Pitkät on viikot.
 

kirppu

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
878
On se kumma, kun Ilveksen pelaajat on puhki enemmän ja vähemmän koko ajan. Joskus voisi yrittää mennä vaikka sinne vastustajan maalille, eikä valmiiksi häviämään kaksinkamppailua vastustajan maalintaakse. Sellaista neroutta varmaan, ettei tavallinen tallaaja tajua.

No sanotaan näin, että peleihin valmistautuminen on puolitiessään, 5m syötöt menee 10m ohi, tai kiekko liikkuu lavasta 2m päähän, kun sinnepäin yritetään sutia.
On se kumma kuinka kova porukka Ilveksellä on! "Johdetaan" liigaa ja joukkue kyntää, pelaa "vuosikymmenen" paskinta kiekkoa ja peräsimessä historian huonoin valmentaja. Vetäkää ny happea oikeesti välillä. Pahalta tappioiden pitää tuntua, mutta ei nyt enempää kirvesiskuja valmentajan vaihdon merkeissä. Josko vaikka oikeesti nyt olis tehty jotain millä tähdätään kevääseen kun on kerrankin mahdollista.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 348
Eikö oikeesti kukaan nää kuinka puhki noi pelaajat on? Älkää ny viittikö kitistä pendon vaihdolla! Täällä ainakin 100% luotto Pennaseen. Uskokaa pois hyvä tästä vielä tulee, ihan varmasti. Menkää vaikka purkautuun pahasta olosta sille kuuluvaan ketjuun ja jos jotain negaa pitää hakea niin maalivahteihin ei ole mitään luottoa.
My god.

Kiva, että posia löytyy, mutta Raumanpojat oli eilen Sveitsissä ja sieltä tänään tuntia ennen kiekon pudotusta Manseen. Hiljaseks vetää.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 315
Jos halutaan jossitella Gunnarsson kaapi Repon lapaan ensimmäisen maalin ja toisessa ohjasi kilvellä Lukkolaista päähän. Myös ennen tokaa maalia otti aika turhaan aloituksen Ilveksen päähän 10 sekunttia ennen loppua. Melko suoraan näihin maaleihin liittyi. Toki oli paskaa säkääki näissä.
Osuko tokassa lainkaan vai menikö suoraan Jandricin päästä? Hidastuksessa mun mielestä Gunnarson on tulossa oikeen siihen, mutta kiekko vaihtaa suuntaa naamasta. En ole varma. Ja eka nyt oli vähän sellanen 50-50 maali. Paljon oli läheltäpiti-tilanteita kyllä. Ei tänään ollut Gunnarin peli, niin kuin sanoinkin, mutta silti toi toteamus, että veskareihin ei oo luottoa, sitä en osta, koska Gunnar on pelannut tosi hyvin useemman pelin.
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 102
Tulkaa nyt kehumaan pendoa.
Vetää 2000- luvun tylsintä ipakiekkoa ja pelillinen suunta jyrkästi alaspäin.
Järkevintä olisi nyt tehdä ehdottomasti radikaali liike valmennukseen.

Oon täsmälleen samaa mieltä kanssasi, Ilves on yhtä surkea kuin Myrrän aikana, no pian on päästy molemmista eroon.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 719
Eikö oikeesti kukaan nää kuinka puhki noi pelaajat on?
Pelitavallinen ongelma ja iso!!!
Jos tilannetta ja valmennusta voitaisiin edes hetki katsoa unohtamalla nimi pennanen niin helpompi huomata että pelaajista ja joukkueesta ei saada irti,
ja pelitapa on aivan hidasta saamatonta kuraa.
Otetaan palve, supi, mänty pois niin täysi katastrofi.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 315
On se kumma kuinka kova porukka Ilveksellä on! "Johdetaan" liigaa ja joukkue kyntää, pelaa "vuosikymmenen" paskinta kiekkoa ja peräsimessä historian huonoin valmentaja. Vetäkää ny happea oikeesti välillä. Pahalta tappioiden pitää tuntua, mutta ei nyt enempää kirvesiskuja valmentajan vaihdon merkeissä. Josko vaikka oikeesti nyt olis tehty jotain millä tähdätään kevääseen kun on kerrankin mahdollista.
Mä en yleensä vikise täällä negatiivisesti häviön jälkeen. Mutta samat asiat sanoisin nyt vaikka oltais voitettu. Onhan toi peli rikki. Sitä emme tosin tiedä, onko tämä jotain "strategiaa" josta me emme tiedä mitään.
 

sandelssi 42

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
824
Olen kyllä Pennasen junassa ollut, mutta kun tässä alkaa miettimään, niin voisiko Pennanen olla syy, minkä takia viime kausien boomi on lässähtänyt, ja näkyy tunnelmassa, että katsojamäärissä. Ennen sentään oli viihdyttävää kiekkoa.

Mikään Myrrä fanipoika en ole, mestaruutta ei sillä tyylillä oltais koskaan voitettu, mutta jotakin pitäisi tehdä.
 

Neitikiekko

Luottopelaaja
Viestejä
1 128
Turpaan tuli ja peli ihan sitä itseään. Mutta ihan liikaa tartutaan tohon Lukko pelas eilen 2000 km päässä. Nopeempaa sieltä Tampereelle tullaan kun bussilla Oulusta.
 
  • Tykkää
Reactions: #68
Ylös