Antti Pennanen - Ilveksen päävalmentaja 2022-2024

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Ei ole muutettu. Se on poistettu.
Vai valaisetko mikä se on?

Mikä on poistettu? Jos pelitapa, niin kerrotko millainen se poistettu pelitapa oli ja millä tavalla nykyisessä näkyy, ettei sitä enää ole?

Mutta joo... turha toki jatkaa. Tämä osoitti jo, ettet ymmärrä (taaskaan) mistä puhut.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 773
Mikä on poistettu? Jos pelitapa, niin kerrotko millainen se poistettu pelitapa oli ja millä tavalla nykyisessä näkyy, ettei sitä enää ole?

Mutta joo... turha toki jatkaa. Tämä osoitti jo, ettet ymmärrä (taaskaan) mistä puhut.
Osoitti ainoastaan että sinulla meni sormi suuhun kun piti avata pelitapaa.
 

Lima

Luottopelaaja
Viestejä
1 043
Nyt oli tuttua Ilvestä. Laukaukset ja maaliodottama hävitään, mutta maalit voitetaan. Ei se tarvi, kun maalivahdin huippupelin niin tällä pelityylillä pärjää. Toivottavasti sitä pelityyliä päästään muokkaamaan pian.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 850
Viime kaudella päästettiin neljänneksi eniten maaleja koko runkosarjassa vaikka oltiin kolmas. Ainoa playoff-joukkue meidän lisäksi joka päästi yli 2.50 maalia per peli oli sijalta 10. Lukko. Onneksi ei kuitenkaan nähty sekavaa oman pään peliä, taisi olla niin että Marek ja Zhirik hörppi minkä kerkesivät kun ei olleet voittavia maalivahteja.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Osoitti ainoastaan että sinulla meni sormi suuhun kun piti avata pelitapaa.


Siis mä kysyin sulta alun perin kysymyksen siitä, mitä muutoksia Ilves on tehnyt pelitapaansa. Sä et vastannut siihen, vaan vastasit millä tavalla Ilveksen peli on mielestäsi heikentynyt. Annoin uuden mahdollisuuden vastata pelitapakysymykseen, mutta sä pyysit yhtäkkiä mua kertomaan jotain Ilveksen pelitavasta ja nyt lopputulos on se, että mulla meni sormi suuhun :D Mikä tuo 1970 on, ei kai ainakaan syntymävuosi?

Kyllä mä voin kertoa omat havaintoni Ilveksen pelitavasta, siitä mitä muutettiin täksi kaudeksi alun perinkin ja mitä pieniä nyansseja Pennanen toi siihen mukanaan. Löydät jotain juttua näistä mun viestihistoriastakin, luulisin. Mutta vastaa sä nyt ensin sulle esitettyyn kysymykseen - ja siis oikeasti siihen kysymykseen - ennen kuin vaadit mitään, jooko?
 

Lima

Luottopelaaja
Viestejä
1 043
Siis mä kysyin sulta alun perin kysymyksen siitä, mitä muutoksia Ilves on tehnyt pelitapaansa. Sä et vastannut siihen, vaan vastasit millä tavalla Ilveksen peli on mielestäsi heikentynyt. Annoin uuden mahdollisuuden vastata pelitapakysymykseen, mutta sä pyysit yhtäkkiä mua kertomaan jotain Ilveksen pelitavasta ja nyt lopputulos on se, että mulla meni sormi suuhun :D Mikä tuo 1970 on, ei kai ainakaan syntymäaika?

Kyllä mä voin kertoa omat havaintoni Ilveksen pelitavasta, siitä mitä muutettiin täksi kaudeksi alun perinkin ja mitä pieniä nyansseja Pennanen toi siihen mukanaan. Löydät jotain juttua näistä mun viestihistoriastakin, luulisin. Mutta vastaa sä nyt ensin sulle esitettyyn kysymykseen - ja siis oikeasti siihen kysymykseen - ennen kuin vaadit mitään, jooko?
Ei Myrrä eikun siis ipa1970 Ilveksen pelitavasta tiedä. Se on Mojasen luomus.
 

tynamo

Luottopelaaja
Viestejä
1 315
surkeaa ja sekaisin olevaa oman pään pelaamista en muista meidän pelanneen miesmuistiin.
Alkukauden myrrän ipassa viisikkopuolustaminen oli hyvää.
Hyökkäys/puolustuspelaaminen oli tasapainoista kun nyt useasti hyökätään puolustuksen kustannuksella.
Ikävää varmasti myöntää mutta naurettavaa kaivaa myrrä syylliseksi pennasen koutsaamiseen.

Pakko antaa papukaijamerkki tuosta väsymättömästä Pro Myrrä -liikkeen johtamisesta. Huikeaa kropan pelin laittoa!

Ainoa osa-alue, missä Ilves joukkueena suoritti paremmin alkukaudella oli oman pään puolustus/kiekoton tekeminen. Keskusta oli hyvin kiinni ja maalinedustalla oli edes yritystä olla ilkeä.

Kun muistellaan paikallisvoiton jälkeistä Lahden reissua sekä heti seuraavan viikon Kärpät-voiton perään tehtyä todellista mahalaskua Kuopiossa, voidaan todeta, ettei peli todellakaan ollut kummoisissa uomissa tuolloin(kaan). Noissa peräkkäisten päivien tappiopeleissä oltiin totaalisia vastaantulijoita.

Joukkue on nyt ison haasteen edessä. Vasta puolen vuoden päästä nähdään, mikä oli Pennasen saldo ensimmäiseltä (vajaalta) kaudelta. Silti, jos nyt saisi palata ajassa taaksepäin sen kolmisen viikkoa ja olla tekemässä päätöstä, niin ottaisin Pennasen ruoriin saman tien. Myrrän eväät oli allekirjoittaneen silmiin syöty ja keväällä olisi ollut liian monta liikkuvaa osaa vaikuttamassa Ilveksen menestykseen.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 773
Siis mä kysyin sulta alun perin kysymyksen siitä, mitä muutoksia Ilves on tehnyt pelitapaansa. Sä et vastannut siihen, vaan vastasit millä tavalla Ilveksen peli on mielestäsi heikentynyt. Annoin uuden mahdollisuuden vastata pelitapakysymykseen, mutta sä pyysit yhtäkkiä mua kertomaan jotain Ilveksen pelitavasta ja nyt lopputulos on se, että mulla meni sormi suuhun :D Mikä tuo 1970 on, ei kai ainakaan syntymävuosi?

Kyllä mä voin kertoa omat havaintoni Ilveksen pelitavasta, siitä mitä muutettiin täksi kaudeksi alun perinkin ja mitä pieniä nyansseja Pennanen toi siihen mukanaan. Löydät jotain juttua näistä mun viestihistoriastakin, luulisin. Mutta vastaa sä nyt ensin sulle esitettyyn kysymykseen - ja siis oikeasti siihen kysymykseen - ennen kuin vaadit mitään, jooko?
Tähän asti se olen minä joka jatkuvasti vastaa. Sinä vain kyselet.
Vahdin vaihto ja kerro mikä on meidän pelitapa? Itse en tiedä ja löydä.
Sen tiedän että sarjakärkeen ei ilman pelitapaa pääse.
Itseä ihmetyttää että saipa juuri vaihtanut valmentajaa ja eroa kuin yöllä ja päivällä. Viisi peliä, neljä voittoa.
Pennanen ollut kohta kuukauden, peli sekaisin kuin seinäkello, ja tokaisee olevansa työnohjaaja.
Tarttisko ruveta hommiin?
Valmennushommiin?


Kun muistellaan paikallisvoiton jälkeistä Lahden reissua sekä heti seuraavan viikon Kärpät-voiton perään tehtyä todellista mahalaskua Kuopiossa, voidaan todeta, ettei peli todellakaan ollut kummoisissa uomissa tuolloin(kaan). Noissa peräkkäisten päivien tappiopeleissä oltiin totaalisia vastaantulijoita.
Ne ainoat tappiot. Olisi noloa ilman niitä.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 073
Tähän asti se olen minä joka jatkuvasti vastaa. Sinä vain kyselet.
Vahdin vaihto ja kerro mikä on meidän pelitapa? Itse en tiedä ja löydä.
Sen tiedän että sarjakärkeen ei ilman pelitapaa pääse.
Itseä ihmetyttää että saipa juuri vaihtanut valmentajaa ja eroa kuin yöllä ja päivällä. Viisi peliä, neljä voittoa.
Pennanen ollut kohta kuukauden, peli sekaisin kuin seinäkello, ja tokaisee olevansa työnohjaaja.
Tarttisko ruveta hommiin?
Valmennushommiin?



Ne ainoat tappiot. Olisi noloa ilman niitä.

Eikös Pennanen jo sanonut, että mennään edellisten pohjilla... mitä muuta odotit? Heti selkeää pelitapamuutosta? Herää ny jo tähän päivään.

Majutauko kohta ja sen jälkeen Ilves tulee olemaan liki voittamamaton.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Tähän asti se olen minä joka jatkuvasti vastaa. Sinä vain kyselet.
Vahdin vaihto ja kerro mikä on meidän pelitapa? Itse en tiedä ja löydä.
Sen tiedän että sarjakärkeen ei ilman pelitapaa pääse.
Itseä ihmetyttää että saipa juuri vaihtanut valmentajaa ja eroa kuin yöllä ja päivällä. Viisi peliä, neljä voittoa.
Pennanen ollut kohta kuukauden, peli sekaisin kuin seinäkello, ja tokaisee olevansa työnohjaaja.
Tarttisko ruveta hommiin?
Valmennushommiin?

Sä olisit ihan yhtä hyvin voinut vastata mun kysymykseeni, että punaiset nallekarkit ovat susta parempia kuin vihreät. Sekin olisi ollut vastaus, mutta ei vastaus mun kysymykseeni. Selväksi on nyt tullut, ettet tiedä mitään pelitapa-aiheesta, eikä siinä mitään, mutta älä siinä tapauksessa väitä, että Ilves on muuttanut pelitapaansa ja häviää siksi, (tai mitään siihen suuntaankaan).

Se, että Ilves on tietyillä osa-alueilla suorittanut aiempaakin huonommin, on asia erikseen. Tosiaan esim. oma pää ei ole ollut yhtä tiivis kuin alkukaudesta ja siltä osin on ihan aiheellista spekuloida silläkin, onko valmentajan vaihtuminen kaikkine hässäköineen jollakin tavalla sekoittanut pakkaa ja vienyt joukkuetta huonompaan suuntaan. Se on mahdollista. Kyse ei kuitenkaan ole siitä, että Pennanen olisi muuttanut Ilveksen pelitapaa, mikä olisi sitten johtanut em. ongelmaan. Se oli koko jutun pointti. Todellisuudessa Ilves ei ole tehnyt Pennasen tulon myötä kuin pienen pieniä taktisia muutoksia - vielä toistaiseksi. On jatkettu samalla kaavalla, kun ei mitään uutta tässä pelirytmissä olisi edes ehditty ajaa sisään, eikä yksikään ammattivalmentaja sellaista tässä tilanteessa edes lähtisi yrittämään.

P.S.

Mä en syyttele Myrrää Ilveksen tämän hetken heikosta tekemisestä. Nämä ovat aivan sun omia päänsisäisiä juttuja. Aihepiiriin liittyy se, että jo Myrrän ja Ojasen aikana peli oli tällä kaudella pääosin heikkoa, oli syy siihen sitten mikä tahansa. Taktisesti Ilves on jatkanut samalla ladulla, mutta tuloksellisesti on menty heikompaan suuntaan. Siihen voi olla kaikenlaisia syitä henkisistä tekijöistä ihan vain varianssiin, kun kuitenkin lyhyestä otannasta puhutaan niin Myrrän kuin Pennasenkin kohdalla tämän kauden osalta. Mun uskoakseni Myrrä on hyvä jätkä, joka mielestäni teki Ilveksessä kaiken kaikkiaan hyvää työtä (puutteistaan huolimatta).

EDIT: Lisään tähän vielä esimerkkinä sen, että kun Ilves viime vuoden lokakuussa otti neljä kertaa peräkkäin turpaan(heikomman kastin joukkueilta) ja pelasi tuloksellisesti pidemmänkin pätkän huonosti, niin ei Ilves silloinkaan pelitavassaan mitään muuttanut ollut, vaikka pelissä oikein mikään osa-alue ei yhtäkkiä toiminutkaan.
 
Viimeksi muokattu:

tynamo

Luottopelaaja
Viestejä
1 315
Ne ainoat tappiot. Olisi noloa ilman niitä.

Koitetaanko vähän nähdä sen tuloksen taakse, jooko?

Jokella oli liki kolme täyttä kautta takana Ilves-koutsina. Oli saanut muovata rosteria ja hinkata pelillisiä asioita valmennustiiminsä kanssa aika hyvän tovin. Viime kevään pleijaripyristelyn jälkeen ei alkukausi nyt todellakaan herättänyt mitään riemunkiljahduksia sen osalta, mitä kaukalossa nähtiin. Voittoja hyvässä suhteessa - toistaiseksi kyllä. Jollain tapaa vakuuttavalla esityksellä - paria poikkeusta lukuun ottamatta ei. Ja nuo tappiot, kuten jo mainitsin, oli ilves täysin jaloissa.

Itse odotan mielenkiinnolla noita 10 matsia välillä maajoukkuetauko - joulu. Ne näyttänevät suuntaa tämän kauden Ilvekselle.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 604
Eikös Pendo avannut jo kommentteja ja kertoi, että tarkoitti painetta mikä kohdistuu joukkoeesen ulkopuolelta? Joka on ihan ymmärrettävää kun joka helvetin media syöttää lokaa niskaan..
 

Arzamas

Luottopelaaja
Viestejä
1 887
Kun muistellaan paikallisvoiton jälkeistä Lahden reissua sekä heti seuraavan viikon Kärpät-voiton perään tehtyä todellista mahalaskua Kuopiossa, voidaan todeta, ettei peli todellakaan ollut kummoisissa uomissa tuolloin(kaan). Noissa peräkkäisten päivien tappiopeleissä oltiin totaalisia vastaantulijoita.

Erittäin mielenkiintoista nähdä kuinka tänään esiinnytään vatsat täynnä Vaasassa levännyttä Sporttia vastaan. Ollaanko totaalisia vastaantulijoita vai löytääkö Pennanen lääkkeet taktisesti kypsään vieraspeliin.
 

Arzamas

Luottopelaaja
Viestejä
1 887
Se, että Ilves on tietyillä osa-alueilla suorittanut aiempaakin huonommin, on asia erikseen. Tosiaan esim. oma pää ei ole ollut yhtä tiivis kuin alkukaudesta ja siltä osin on ihan aiheellista spekuloida silläkin, onko valmentajan vaihtuminen kaikkine hässäköineen jollakin tavalla sekoittanut pakkaa ja vienyt joukkuetta huonompaan suuntaan. Se on mahdollista. Kyse ei kuitenkaan ole siitä, että Pennanen olisi muuttanut Ilveksen pelitapaa, mikä olisi sitten johtanut em. ongelmaan. Se oli koko jutun pointti. Todellisuudessa Ilves ei ole tehnyt Pennasen tulon myötä kuin pienen pieniä taktisia muutoksia - vielä toistaiseksi. On jatkettu samalla kaavalla, kun ei mitään uutta tässä pelirytmissä olisi edes ehditty ajaa sisään, eikä yksikään ammattivalmentaja sellaista tässä tilanteessa edes lähtisi yrittämään.
Tässä ollaan oikeastaan asian ytimessä. Nähdäkseni Ilveksen johdossa oltiin tietoisia sarjaohjelmasta, ja siitä että Pennasella ei ole mahdollisuutta muuttaa juuri mitään ennen mj-taukoa. Muutoksen henkinen vaikutus pelaajiin ja siihen liittyvät riskit ohitettiin, ja nyt vedetään todella sekavalla esityksellä ja Pennasesta on tullut työnohjaaja-psykoterapeutti.

Olisiko kuitenkin kannattanut odottaa että paraneeko peli Myrrän johdolla ennen mj-taukoa, ja antaa sitten kenkää jos on otettu pataan? Nythän peliesitykset ovat joka tapauksessa olleet todella sekavia ja otettu enemmän pataan kuin voitettu.

Kukaan ei olisi kritisoinut jos Myrrä olisi tappioiden jälkeen laitettu mäkeen heti mj-tauon aluksi, ja Pennanen olisi heti päässyt käärimään hihat ja ajamaan muutoksia, ilman paineita siitä että olisi jotain hävittävää kun hyppää "sarjakärjen" puikkoihin.

Itselleni tämä johdon riskinotto on merkki siitä että muutoksen taustalla oli jotain muuta kuin peliesitykset.

P.S. en edelleenkään ota kantaa siihen ettenkö pitäisi Pennasta taktisesti parempana valmentajana kuin Myrrä. Kyseenalaistan muutoksen ajankohdan.
 

Arzamas

Luottopelaaja
Viestejä
1 887
”Yle kysyi ottelun jälkeen Pennaselta, mitä hän tarkoitti turvallisuudella. Hän raotti asiaa vain hieman.
– Lähinnä se, että kaikki kokee omalla lailla. Kuitenkin ideaalitilanne on se, että on turvaa. Se on aina monen asian summa, että se sinne syntyy. Pelaajilla tuolla kopissa on ollut hyvä meiniki ja hyvä fiilis. En niitä nyt sen lähde enempää avaamaan, Pennanen muotoili.
Mitä tekisit turvallisuuden lisäämiseksi?
– Totta kai sen, että voimme olla sellaisia kun olemme ja joka puolella organisaatiota. Miten puhumme, käyttäydymme ja teemme. Sitten tietenkin niin kuin lapsillakin, pitää olla rajat ja raamit. Noistahan se koostuu pääsääntöisesti, Pennanen jatkoi.”

Lähde: Ylen artikkeli

Kyllähän noista kommenteista voi jo päätellä että taustalla on hämmennetty jotain muutakin kuin Myrrän pelikirjaa.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 730
Tässä ollaan oikeastaan asian ytimessä. Nähdäkseni Ilveksen johdossa oltiin tietoisia sarjaohjelmasta, ja siitä että Pennasella ei ole mahdollisuutta muuttaa juuri mitään ennen mj-taukoa. Muutoksen henkinen vaikutus pelaajiin ja siihen liittyvät riskit ohitettiin, ja nyt vedetään todella sekavalla esityksellä ja Pennasesta on tullut työnohjaaja-psykoterapeutti.

Olisiko kuitenkin kannattanut odottaa että paraneeko peli Myrrän johdolla ennen mj-taukoa, ja antaa sitten kenkää jos on otettu pataan? Nythän peliesitykset ovat joka tapauksessa olleet todella sekavia ja otettu enemmän pataan kuin voitettu.

Kukaan ei olisi kritisoinut jos Myrrä olisi tappioiden jälkeen laitettu mäkeen heti mj-tauon aluksi, ja Pennanen olisi heti päässyt käärimään hihat ja ajamaan muutoksia, ilman paineita siitä että olisi jotain hävittävää kun hyppää "sarjakärjen" puikkoihin.

Itselleni tämä johdon riskinotto on merkki siitä että muutoksen taustalla oli jotain muuta kuin peliesitykset.

P.S. en edelleenkään ota kantaa siihen ettenkö pitäisi Pennasta taktisesti parempana valmentajana kuin Myrrä. Kyseenalaistan muutoksen ajankohdan.

@Toutain tosiaan hyvin tiivisti ja tuossa on hyvä pointti. Käytännössä liipaisimesta vedettiin heti kun siihen oli mahdollisuus. Toisaalta kortin kääntöpuolella on myös se, että jos päätös oli tavallaan tehty, niin ehkä oli tavallaan "reilumpaa" tehdä se heti. Eikä vastaavasti odottaa eräänlaista tekosyytä muutaman tappion muodossa, jolloin olisi päästy tuon taakse piiloon.

Mitä tekisit turvallisuuden lisäämiseksi?
– Totta kai sen, että voimme olla sellaisia kun olemme ja joka puolella organisaatiota. Miten puhumme, käyttäydymme ja teemme. Sitten tietenkin niin kuin lapsillakin, pitää olla rajat ja raamit. Noistahan se koostuu pääsääntöisesti, Pennanen jatkoi.”

Lähde: Ylen artikkeli

Kyllähän noista kommenteista voi jo päätellä että taustalla on hämmennetty jotain muutakin kuin Myrrän pelikirjaa.

Kyllä siellä tosiaan jotain on tapahtunut, mutta todella kryptistä, ettei oikein saa koppia, että mitä? Joku sählännyt jotain, mutta asialla on myös toinenkin puoli?
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 287
”Yle kysyi ottelun jälkeen Pennaselta, mitä hän tarkoitti turvallisuudella. Hän raotti asiaa vain hieman.
– Lähinnä se, että kaikki kokee omalla lailla. Kuitenkin ideaalitilanne on se, että on turvaa. Se on aina monen asian summa, että se sinne syntyy. Pelaajilla tuolla kopissa on ollut hyvä meiniki ja hyvä fiilis. En niitä nyt sen lähde enempää avaamaan, Pennanen muotoili.
Mitä tekisit turvallisuuden lisäämiseksi?
– Totta kai sen, että voimme olla sellaisia kun olemme ja joka puolella organisaatiota. Miten puhumme, käyttäydymme ja teemme. Sitten tietenkin niin kuin lapsillakin, pitää olla rajat ja raamit. Noistahan se koostuu pääsääntöisesti, Pennanen jatkoi.”

Lähde: Ylen artikkeli

Kyllähän noista kommenteista voi jo päätellä että taustalla on hämmennetty jotain muutakin kuin Myrrän pelikirjaa.
Tulkitsen tuon vain siten, että Pennanen on vain lähtenyt ihan perusteista liikkeelle. Ensin rauhoitetaan koppi (todella yllättävän mullistuksen jälkeen), sovitaan joukkueen pelisäännöt ja tutustutaan pelaajiin. Seuraava askel on sitten käydä pelitavallisia juttuja läpi. Mielestäni osoittaa hienoa pelisilmää ja osaamista. Vaikuttaa pidemmällä tähtäimellä kestävältä ratkaisulta, kun mitään ei jää pelaajissa kuplimaan pinnan alle. Pelkkiin pikavoittoihin ei pyritä.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 773
Todellisuudessa Ilves ei ole tehnyt Pennasen tulon myötä kuin pienen pieniä taktisia muutoksia - vielä toistaiseksi. On jatkettu samalla kaavalla, kun ei mitään uutta tässä pelirytmissä olisi edes ehditty ajaa sisään, eikä yksikään ammattivalmentaja sellaista tässä tilanteessa edes lähtisi yrittämään.
Se, että Ilves on tietyillä osa-alueilla suorittanut aiempaakin huonommin, on asia erikseen. Tosiaan esim. oma pää ei ole ollut yhtä tiivis kuin alkukaudesta ja siltä osin on ihan aiheellista spekuloida silläkin
Pelkästään tämä. Tehty pieniä muutoksia, ja varsinkin tuo jälkimmäinen lainaus, eli oman pään pelaaminen on todella paljon huonompaa ja sekavampaa kuin alkukaudella. Tuolloin se oli todellakin hyvää ja tiivistä.
En usko että kukaan tätä palstalla odotti,
Eli ollaan menty pelillisesti vain alaspäin joka näkyy rehellisesti tilastoissa.
Pennanen liittyi torstaina valmennukseen, pe tapparavoitto, la jyppivoitto. Kaikki asioista ymmärtävät tietävät noiden menneen täysin myrrän piikkiin.
Alkukaudesta yleisesti puhuttiin ja kiiteltiin että myrrä oli laittanut puolustuksen kuntoon ja se perustana hyökättiin. Näin myös oli.
Jostain syystä tuo osa- alue on nyt huonointa miesmuistiin.
Eniten huolettaa pennasen flegmaattisuus ja ettei sekavuus ja tasapaino ole ottaneet yhtään steppejä parempaan, melkein toisinpäin.
Lisäksi, mitä odotellaan, on kahden pelin viikkoja, mitä arjet tehdään jos ei hiota pelitapaa/ muutoksia? Fysiikkareeniä varmaan ?
Kyllä pennasta täytyy tarkastella rehellisesti kuten ilvespelaamistakin.
Kukaan ei vaihda koutsia syksyllä että jos peli on keväällä kunnossa.
Kuukausi puikoissa pitäisi ”mestarikoutsin” joukkue viedä ”heikon” myrrän joukkuetta suoritustasoltaan ja pelillisesti selkeästi. On käynyt toisinpäin.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 106
Eniten itseäni ihmetyttää se, että jos on sählätty ja luotu turvattomuutta, niin Myrräkö ? Ollut monelle pelaajalle isähahmo jo juniorijoukkueissa.
En oikein osta tätä.
Aiheeseen palatakseni.. katsotaan maaottelutauon jälkeen, MUTTA ei nyt taas luoda haavekuvia, että saamme joukolla olla pettyneitä. Ihmeitä ei tapahdu senkään jälkeen.
 
Ylös