Anssi Salmela

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 293
Tuon perusteella voisi luulla, että voisi olla lauantaina askissa, mutta Salmelan, Myrrän tai Koskelan kommentteja asiasta kyllä huutaa ennen kuin voi kovin varmaksi asiaa sanoa.
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 454
Ihan hyvä käytäntö sillä lisäyksellä, että sitä ennen sääntöjä olisi päivitettävä. Esimerkiksi avojään taklaukset pitäisi käytännössä kieltää heti ensimmäisenä. Tämä siksi, että pelaajien on myös pelatessaan tiedettävä, mikä on sääntöjen mukaista ja mikä ei.

Toisaalta myös viimeistenkin kannattajien olisi korkea aika ottaa pää perseestään. Samaan aikaan turuilla ja toreilla edelleen jeesustellaan Liigan epäselvällä kurinpitokäytännöllä esimerkiksi loukkaantumisen vaikutuksesta pelikieltoon, kun kuitenkin käytännössä huudellaan typeryyksiä katsomosta vastustajalle, joka oman pelaajan kovan niitin ja ulosajon jälkeen tulee jäälle pyörittämään ylivoimaa.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 413

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 413

Simma

Luottopelaaja
Viestejä
1 288
Ihan hyvä käytäntö sillä lisäyksellä, että sitä ennen sääntöjä olisi päivitettävä. Esimerkiksi avojään taklaukset pitäisi käytännössä kieltää heti ensimmäisenä. Tämä siksi, että pelaajien on myös pelatessaan tiedettävä, mikä on sääntöjen mukaista ja mikä ei.

Toisaalta myös viimeistenkin kannattajien olisi korkea aika ottaa pää perseestään. Samaan aikaan turuilla ja toreilla edelleen jeesustellaan Liigan epäselvällä kurinpitokäytännöllä esimerkiksi loukkaantumisen vaikutuksesta pelikieltoon, kun kuitenkin käytännössä huudellaan typeryyksiä katsomosta vastustajalle, joka oman pelaajan kovan niitin ja ulosajon jälkeen tulee jäälle pyörittämään ylivoimaa.
Olen 100% samaa mieltä.
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 035
Tässä vielä itse juttukin, sisältää Salmelan uramuistelua tähän päivään asti.


Salmela pelaa lauantaina Ilveksessä ensimmäisen ottelunsa sitten 1990-luvun lopun ja juniorivuosien. Debyyttipelissä vastassa on KalPa.

–Täysiähän tässä yrittää. Olen ollut pelaamatta, niin ei voi liiallisuuksia odottaa. Katsotaan ensin, onko minusta mitään apua. Ilveksellä meni alkukausi hyvin. Nyt on vaikeampaa, mutta olisi hienoa päästä playoffeihin ja menestyä. Sitä haetaan.
 
Ylös