Aleksi Heponiemi

Jessejames

Tulokas
Viestejä
5
Heponiemellä ei missään vaiheessa ole ollut edes vakavia keskusteluja Tapparaan. Tämän voin vahvistaa 100%. Vaikka Tappara mies olenkin.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 317
Heponiemellä ei missään vaiheessa ole ollut edes vakavia keskusteluja Tapparaan. Tämän voin vahvistaa 100%. Vaikka Tappara mies olenkin.

Tämä huhu oli käsittääkseni lähtöisin Tapparan puolelta ja perustui jonkinlaisiin tiedusteluihin. Samaan tapaanhan Ilves on kauden aikana kosiskellut erinäisiä pelaajia.
 

Jessejames

Tulokas
Viestejä
5
Tämä huhu oli käsittääkseni lähtöisin Tapparan puolelta ja perustui jonkinlaisiin tiedusteluihin. Samaan tapaanhan Ilves on kauden aikana kosiskellut erinäisiä pelaajia.
Näin itsekkin olen ymmärtänyt että meidän puolelta on tämmöistä laitettu liikkeelle, mutta missään vaiheessa ei ole sopimus ollut edes lähellä. Siitä olen täysin varma. Jotain alustavia keskusteluja oli niinkuin on monien pelaajien kanssa mutta se siitä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 321
Florida tarjonnut Heponiemelle qualifying offerin:


Olikos tää se yksi niistä Tapparan senttereistä vai muistanko jotain ihan väärin?
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 195
Ja muutenkin mitä väliä mitä Tapparan forumeilla naureskelevat? Omassa rankingissa Ilveksen junioreissa uransa pelannut Hepojamppa, jonka menoa seurasin innoissaan Kanadan juniorisarjoissa otti helvetin ison osuman kun meni Ilveksen sijasta Kärppiin, mutta Tapparaan meno olisi kyllä lopullinen niitti.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Ei tullut meille.


Pitikö tulla? Itse en ole huomannut huhua missään, että Ilvekseen olisi tulossa.

Eikös tuota naapuriin ole huhuiltu joskus...
 
Ylös