Albin Grewe

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 289

OTP

Luottopelaaja
Viestejä
2 911

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 946
Ketä tässäkin sitten uskoa. Tuntuu kyllä välillä, että on selkeät suosikkipelaajat, jotka saavat vastuuta tasosta huolimatta. Sitten on " tapaus Antoset ", jotka kopitetaan ties mistä syystä.
Ehkä taustalla on aina asioita, jotka eivät näy ulospäin ja kyllähän Grewe pettymys oli esityksiltään. Se että, eihän Ilves pelaa kuten on mainostettu ja annettu ymmärtää, voi sitten taas olla yllätys uusille pelaajille ja turhauttaa.
Vaikuttaa siltä, etteivät kannattajat ole ainoita turhautuneita.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 040
Ilves Podcastissa pari sanaa Grewestä osuvasti jo puhuttiinkin. Jos ei tuon ikäisellä kaverilla löydy nöyryyttä ja pidempää pinnaa odottaa paikkaa auringossa, niin hyvä vain, että päästiin nopeaan sopuun.

Eli paino sanoilla "asiat eivät tainneet mennä ihan niin kuin pelaaja itse ajatteli...". Että kävellen edariin ja silleen.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 946
Ilves Podcastissa pari sanaa Grewestä osuvasti jo puhuttiinkin. Jos ei tuon ikäisellä kaverilla löydy nöyryyttä ja pidempää pinnaa odottaa paikkaa auringossa, niin hyvä vain, että päästiin nopeaan sopuun.

Eli paino sanoilla "asiat eivät tainneet mennä ihan niin kuin pelaaja itse ajatteli...". Että kävellen edariin ja silleen.
Kyllä se Grewen kohdalla meni aikalailla näin. Kiukutelkoon siellä Ruotsissa.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 462
Voi sen nähdä niinkin ettei tavoitteellinen oman arvonsa tunteva tekijä suostu jäämään pidemmäksi aikaa mikäli homma ei näytä siltä mitä on luvattu. Kehitysvuodet odottamassa vuoroaan eivät ole parhaita päätavoitteen saavuttamisen kannalta. Suomalainen on liiankin nöyrä ja protestanttinen hyväksyen tilanteensa ja valmis kärsimään.
 
Viimeksi muokattu:

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 479
Voi sen nähdä niinkin ettei tavoitteellinen oman arvonsa tunteva tekijä suostu jäämään pidemmäksi aikaa mikäli homma ei näytä siltä mitä on luvattu. Kehitysvuodet odottamassa vuoroaan eivät ole parhaita päätavoitteen saavuttamisen kannalta. Suomalainen on liiankin nöyrä ja protestanttinen hyväksyen tilanteensa ja valmis kärsimään.
Kyllä, kaksipiippuisia asioita. Itse ymmärrän Greweä täysin.

Vaihtoehdot on saada heikommassa joukkueessa ja sarjassa isompaa roolia tai jäädä Ilvekseen odottelemaan, tuleeko roolia vai ei. Itse pelaajana olisin tehnyt saman kuin Albin. Peliaika ja vastuu on loppujen lopuksi se, mikä kehittää.

Jälkikäteen helppo olisi huudella kumpi olisi oikea ratkaisu. Kaikkea hyvää Albinille!
 

AinaIlves

Luottopelaaja
Viestejä
2 408
Ilves Podcastissa pari sanaa Grewestä osuvasti jo puhuttiinkin. Jos ei tuon ikäisellä kaverilla löydy nöyryyttä ja pidempää pinnaa odottaa paikkaa auringossa, niin hyvä vain, että päästiin nopeaan sopuun.

Eli paino sanoilla "asiat eivät tainneet mennä ihan niin kuin pelaaja itse ajatteli...". Että kävellen edariin ja silleen.
Tarjottu paikkaa myös vauhdin hakemiseen KooVeesta, mutta ei löytynyt nöyryyttä tähän.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 040
...
Vaihtoehdot on saada heikommassa joukkueessa ja sarjassa isompaa roolia tai jäädä Ilvekseen odottelemaan, tuleeko roolia vai ei. Itse pelaajana olisin tehnyt saman kuin Albin. Peliaika ja vastuu on loppujen lopuksi se, mikä kehittää.
...
Tampereella olisi ollut tarjolla ykkösketjun paikka KOOVEEssa ja sen jälkeen vaikka ykkösketjun paikka Ipassa. Eikös siellä Hakametsän seinällä vielä lue: "Tekeminen ratkaisee kaiken"?

Mutta, juu nyt meni näin ja no hard feelings!!
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 354
Pelaajahan sen itse rivien välissä ja osin riveilläkin sanoo: Agentti sanoi, että tämä ei näytä hyvältä cv:ssä. Varmasti olisi tosiaan saanut täällä isoa peliaikaa Mestiksessä ja onnistuessaan paikan vakirosterissa Ilveksessä.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 289
Ei ollut lyhyen kokemuksen perusteella sellainen pelaaja, jonka perään tarvitsee jäädä itkemään. Olisin hänen sijassaan toiminut samoin, kun tie isoon rooliin näytti olevan tukossa.
 

Stefan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
485
En kauheasti seurannut, mutta sen mitä näin niin ei ikävä tule. Joku palstatietäjähän tiesi kertoa että Rousekin korvaaja. Rousek saattaisi loukkaantua vertauksesta.
 

Val76

Luottopelaaja
Viestejä
1 016
Pelaajahan sen itse rivien välissä ja osin riveilläkin sanoo: Agentti sanoi, että tämä ei näytä hyvältä cv:ssä. Varmasti olisi tosiaan saanut täällä isoa peliaikaa Mestiksessä ja onnistuessaan paikan vakirosterissa Ilveksessä.

Ja tämä visiitti näillä statseilla näyttää?
 

Stefan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
485
Nythän agentti voi myyntipuheissa kuitata Ilveksen CV:ssä:
- Valmennus totaalisen sekaisin, ei ollutkaan valmennukseltaan sitä mitä korulaisein mainostettiin
- Halusi jättää uppoavan laivan
- Kukaan ei sopeutunut valmennuksen pelityyliin, ei myöskään Grewe
 

The Contortionist

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
499
Nythän agentti voi myyntipuheissa kuitata Ilveksen CV:ssä:
- Valmennus totaalisen sekaisin, ei ollutkaan valmennukseltaan sitä mitä korulaisein mainostettiin
- Halusi jättää uppoavan laivan
- Kukaan ei sopeutunut valmennuksen pelityyliin, ei myöskään Grewe

Tämä olisikin niitä harvoja rehellisiä myyntipuheita.
 
Ylös