Adam Najman

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 310
Ykkössentteri ja Pavlat säästetty launchiin. Najman nyt kun kaikki jo tiesi tän ja sai oman tähtihetkensä.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
Ei kyllä valitettavasti säväytä, myönnetään että osansa on siinäkin että pettymys päättyneestä kaudesta on vieläkin tuore ja hyvin, hyvin syvä. Ei sitä kyllä oikein tällainen vuoden sopimus pehmennä kun viime joukkueessakin oli pelaajia vain läpikulkumatkalla. Varmasti on hyvä pelaaja ja tekee paljon pisteitä, mutta tämän kauden jälkeen kysytään myös sitä sielua ja sitoutumista Ilvekseen jos jotain halutaan joskus saavuttaa.

Könösen jatko lämmittää enemmän. Juse saa toivottavasti ihan kunnon mahdollisuuden.
Köntsä viime kauden jälkeen rotaatiolaiturina on mielestäni Najmaniin verrattuna kyllä kylmä kala.

Najmanilla tällä kaudella runkosarjassa 49 peliin 45 pistettä ja tosiaan täytti 23 vasta tämän vuoden alussa. Runkoa tosiaan löytyy 183cm/89kg ja ei varmaan ole yhtä helposti siirrettävissä kuin Kodytek. Nuorena päässyt myös Eht tahkomaan. Nuorempi, kookkaampi, tehokkaampi ja potentiaalisempi kuin Kodytek, joka hänkin pelasi liigassa ”ihan ok”.
Ei muuta kuin tervetuloa ja toivottavasti onnistuu.

Aika veitsi kurkulla lähdetään kauteen, kun senttereistä kaksi on täysin arpoja (Najman ja Mäntykivi).
Tosi moni olisi melko tyytyväinen näihin melkeen 50 pisteen ”arpoihin”. Saa nähdä poimitaanko tällä kertaa teikäläisen viestiä keväällä ylös. Yksi sentteri (Borgin lisäksi) on vielä varmasti tulossa.
 
Viimeksi muokattu:

Jack Overdose

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
498
Yritin katsoa tuota haastattelupätkää mutta alkoi heti vituttaan se musa ja Makkosen ääni.
Ei siis mitään pelaajaa vastaan mutta ei vaan pysty yhtään innostuun tällä hetkellä.
 

ilvesperhe

Luottopelaaja
Viestejä
2 492
Terve kaikille, oon uus käyttäjä ja toivottavasti sen takia mua ei teilata mutta mielenkiintoinen eikä kovin lupaavalla tavalla ole toi Adamin sanavalinta kysyttäessä terveisiä ilvesfaneille :(. I hope we see in the games, jotenkin haisee epävarmuus. Ehkä negailen turhaan.
Tässä kertaan teilata.
Tuossa haisee se, kun lontooksi kommentoi vieraskielinen.
 

Niego

Rivipelaaja
Viestejä
27
Mutta miksi varmana tulijana pidettyä Löökeä ei julkistettu samalla? Hänellä on kausi päättynyt jo aikoja sitten.
Itse luulen että tämä julkistus oli pullataikinan lailla kohonneen Mattilan uutisen lasketusta...Ajankohta sopisi niin hyvin..Ja ehkä koska palstalaisilla oli ollut kaveri jo pitkään ketjukoostumuksissa mukana eli jo tietoakin..
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 673
Terve kaikille, oon uus käyttäjä ja toivottavasti sen takia mua ei teilata mutta mielenkiintoinen eikä kovin lupaavalla tavalla ole toi Adamin sanavalinta kysyttäessä terveisiä ilvesfaneille :(. I hope we see in the games, jotenkin haisee epävarmuus. Ehkä negailen turhaan.

Tuo sananmuoto on vain eräänlainen kutsu ilmaista toivottavaa tapaamista esim jossain tapahtumassa. Mitään outoa tuossa ei ole.

Vaikka NHL-peikosta ei voi koskaan tietää, niin en usko sen olevan tässä tapauksessa kovinkaan suuri.

Itse luulen että tämä julkistus oli pullataikinan lailla kohonneen Mattilan uutisen lasketusta...Ajankohta sopisi niin hyvin..Ja ehkä koska palstalaisilla oli ollut kaveri jo pitkään ketjukoostumuksissa mukana eli jo tietoakin..

Hyvin mahdollista tämäkin. Varsinkin nyt kun Niemelän yms julkistukset venynee pitkälle, niin haluttiin antaa vähän muutakin kuin pelkät optioiden julkistukset.
 

Pöllö

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
461
Ehkäpä syy julkaista näin etukäteen tekstimuodossa oli, että Makkonen on todennut ettei pysty sanomaan miehen nimeä launchissa naama peruslukemilla.
Heti ekan jakson alkuun semmonen 5 minuutin segmentti, jossa Makkonen saa purkaa kaikki kesän aikana patoutuneet puujalat eetteriin ilman keskeytyksiä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 304
Heti ekan jakson alkuun semmonen 5 minuutin segmentti, jossa Makkonen saa purkaa kaikki kesän aikana patoutuneet puujalat eetteriin ilman keskeytyksiä.
Muut menivät nukkumaan, mutta Adam...
 

Viiri 5 vuoteen

Rivipelaaja
Viestejä
16
Tuo sananmuoto on vain eräänlainen kutsu ilmaista toivottavaa tapaamista esim jossain tapahtumassa. Mitään outoa tuossa ei ole.

Vaikka NHL-peikosta ei voi koskaan tietää, niin en usko sen olevan tässä tapauksessa kovinkaan suuri.



Hyvin mahdollista tämäkin. Varsinkin nyt kun Niemelän yms julkistukset venynee pitkälle, niin haluttiin antaa vähän muutakin kuin pelkät optioiden julkistukset.
toivottavasti asia on juurikin näin
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 757
Muut menivät nukkumaan, mutta Adam...
hintsanen_facepalm-ezgif-com-video-to-gif-converter-min-1-1-gif.6742
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 853
Vanhalla kaavalla aloittaa pinna per matsi niin lokakuun lopussa pahvi stadiin.
Ainakin jos tarjouksessa on sama ero mitä Kodytekillä.

Olet painanut lokakuuhun mennessä 15 kaappia ja tarjous on Timpalta luokkaa ”haistapaska”.

Ei ihme jos siinä veri vetää muualle ja saattaa vähän se kiinnostus mennä.
 

Niego

Rivipelaaja
Viestejä
27
Onneksi saatiin Tillu tuomittua tässäkin tapauksessa heti kärkeen.
..Ja kun Tillu kertoi että "Olemme seuranneet Adamia jo pitkään"...niin jos ajatus onkin ollut jo hyvän aikaa että hän ottaa yhden sentterin paikan eikä Kody....Pitäisi olla riistakamera Tillun officen katossa ja äänet lujalla
 
Ylös