Adam Clendening

Blackhawk

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
984
Jep :D No nyt pääsee meidänkin fanit näkemään enemmän Nikua. Vähän tarkoituksella toppuuttelin tuota keskustelua, koska on Nikukin hemmetin kova pelaaja. Erityisesti tuo liike on erityylistä kuin Clenillä.
Mä olen Nikun pelejä nähnyt varmasti eniten tällä palstalla ja sanon että onhan hän kiekollisesti huippuyksilö ja primeiässä. Jokin syy siihen kuitenkin on, että mies pelaa Adamia paremmasta liikkeestä huolimatta täällä eikä rahaliigoissa. Kun sehän oli ilmeisesti se Adamin vaje miksei breikannut kunnolla nhl:ssä.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 512
Mä olen Nikun pelejä nähnyt varmasti eniten tällä palstalla ja sanon että onhan hän kiekollisesti huippuyksilö ja primeiässä. Jokin syy siihen kuitenkin on, että mies pelaa Adamia paremmasta liikkeestä huolimatta täällä eikä rahaliigoissa. Kun sehän oli ilmeisesti se Adamin vaje miksei breikannut kunnolla nhl:ssä.
Sanotaanko että Adamin asenne ja Nikun liike yhdistettynä molempien peliälyllä olisi kova juttu.
 

Severi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
289
Ilveksellä kun on Sami Nikun hankinnan myötä nykyään aivan laittoman kova tuo puolustuskalusto. Jos Adam Clendening joutuisi olemaan tuon tämän iltaisen osuman vuoksi otteluja sivussa, niin ainakaan minua ei yhtään huolettaisi se.

Viime kaudella mikäli sama olisi käynyt meidän kärkipakille eli Les Lancasterille niin olisin ollut aivan kauhuissani. Näin ne ajat muuttuu. Toki toivon tietty että Adamille ei käynyt pahasti, hän kuitenkin oli tosiaan loppukättelyissä normaalisti mukana.
 

Seteri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
408
Ei ollut Adamilta muutenkaan paras peli tänään. Kiekolla epätyypillisiä heikkoja syöttöjä. Toivottavasti on kunnossa ja parempaan suuntaan takaisin
Peli peliltä mies vähän taantunut. Ilmeisesti oppinut meidänpelin pelaamisen. Vetää viivalta luvattoman vähän enään ja syötöt ei oo omaan silmään ollut enään ekojen pelien jumal tasoa. En tiä onko tämäkin aika jo kullannut muistot. Toisaalta vastustajakin antaa painetta clennylle enemmän, kun aiemmin?

Kärki miehiä edelleen. Eikä mitenkään alisuorittanut ole. Ekat pelit olivat niin kaunista vaikka p-amerikasta tuli.

Itseasiassa nyt kun kirjoitteli tätä niin onko kaikki pakit ampunu viivalta vähemmän, kuin syksyllä ja viime kaudella yleensä?
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 729
Olen kyllä puulla päähän lyöty, jos tämä mies saadaan kiinnitettyä jatkosopimukseen. En voi millään uskoa, mutta kai sitä on kummempiakin asioita tapahtunut. Kaikin puolin hieno kaveri.

Laittoihan toki Martinkin juuri nimensä lappuun, vaikka varmasti olisi ulkomailla ollut ottajia.
 

Ylivoima

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
249
Olen kyllä puulla päähän lyöty, jos tämä mies saadaan kiinnitettyä jatkosopimukseen. En voi millään uskoa, mutta kai sitä on kummempiakin asioita tapahtunut. Kaikin puolin hieno kaveri.

Laittoihan toki Martinkin juuri nimensä lappuun, vaikka varmasti olisi ulkomailla ollut ottajia.
Jos täällä jatkaa ei ainakaan raha merkitse hänelle niin paljoa kuin hyvä paikka olla ja pelata. En toki tiedä paljonko herra on ehtinyt tienata urallaan, mutta mahdollisuudet olisi vielä isoihin rahoihin Euroopassa.

Olisi kyllä huikea jatkosopimus
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 574
Laittoihan toki Martinkin juuri nimensä lappuun, vaikka varmasti olisi ulkomailla ollut ottajia.
Ois juu, mutta taustoiltaan enemmän Lancaster-tyyppinen pelaaja. Clendening taasen on kivenkova ammattilainen jolla lähes sata peliä NHL:ssä. Tälläiset kiinnostaa Sveitsi/Ruotsi-akselilla enemmän kuin yhden hyvän kauden pelanneet ECHL-arvat.

Palveen jälkeen olisi kovin yksittäinen jatko nykyjengistä.
 
Ylös