Asylum
Luottopelaaja
Ei pienintäkään uskoa Holmströmiin. Ei pakonomaista tarvetta sentterille jollaista esim Lukko on etsinyt lähes koko kauden.
Jos me napataan se varuiksi, ettei Lukko saa?
Ei pienintäkään uskoa Holmströmiin. Ei pakonomaista tarvetta sentterille jollaista esim Lukko on etsinyt lähes koko kauden.
Ei Seppo siellä kauaa saanut totutella. Keskeltä laitaan on iso hyppy. Toisinpäin ei niin paha.
Sebokin jalat ja kädet riittää laituriksi mainiosti.
Ostojoukkueen tavoin, näin pitäisi toimia.Jos me napataan se varuiksi, ettei Lukko saa?
Kyllä se on lähtökohtaisesti just toistepäin.Keskeltä laitaan on iso hyppy. Toisinpäin ei niin paha.
Sanotaanko näin, että jos pelaaja pystyy pelaamaan sentteriä niin olisi hyvin outoa jos laituri ei suju. Toisinpäin asia päinvastoin.Ei Seppo siellä kauaa saanut totutella. Keskeltä laitaan on iso hyppy. Toisinpäin ei niin paha.
Sebokin jalat ja kädet riittää laituriksi mainiosti.
No on se melko vaikeaa jos olet koko urasi vetänyt keskellä ja sitten lyödään laitaan. Ihan kaikki liikeradat ja muut muuttuvat. Äkkiä pelaat liian alhaalla.Sanotaanko näin, että jos pelaaja pystyy pelaamaan sentteriä niin olisi hyvin outoa jos laituri ei suju. Toisinpäin asia päinvastoin.
Älä nyt laita tällästä, pitäs töitäkin tehrä.Omasta mielestä eletään mielenkiintoisia aikoja..tuleeko kani hatusta vai skippaus seuraavaan päivään..itse olen kanin puolella..
Omasta mielestä eletään mielenkiintoisia aikoja..tuleeko kani hatusta vai skippaus seuraavaan päivään..itse olen kanin puolella..
Kalpassa ainakin Sebok pelannut laitaan ennen kuin teki siirtymän keskellä. Tämän takia elitessäkin lukee C/RW.No on se melko vaikeaa jos olet koko urasi vetänyt keskellä ja sitten lyödään laitaan. Ihan kaikki liikeradat ja muut muuttuvat. Äkkiä pelaat liian alhaalla.
Mikä mahtaa lopulta olla Ville Meskasen osoite?
Kuinka vankalla pohjalla ovat spekulaatiot antipatioista Ilveksen suuntaan?
Onko SaiPalla ollut kulissien takana puolipakko lyödä aletarraa isoimpaan lypsylehmään?
Osaatko sanoa onko soppari jo tehtynä? Mikäli on, klo 14 se pitäisi näkyä liiton siirtolistalla mikäli on vain sinne ilmoitettu.Omasta mielestä eletään mielenkiintoisia aikoja..tuleeko kani hatusta vai skippaus seuraavaan päivään..itse olen kanin puolella..
Tätä voi mielestäni kompensoida sillä, että peluuttaa Sebokia Koskirannan kanssa, joka on varmasti riittävän fiksu tekemään Sebokin kanssa paikanvaihtoja aina tilanteen mukaan. Eli hyvällä roolituksella tuo ei pitäisi tuottaa mitään vaikeuksia, mutta edellyttää hyvää kommunikaatiota ja riittävää peliälyä ainakin yhdeltä ketjukaverilta. Toki en nyt sinänsä epäile, etteikö esim. Tikka pystyisi myös pelaamaan tollaista roolia, mutta hänen kamppailuvoimaa en haluaisi siirtää laidalle missään tilanteessa.No on se melko vaikeaa jos olet koko urasi vetänyt keskellä ja sitten lyödään laitaan. Ihan kaikki liikeradat ja muut muuttuvat. Äkkiä pelaat liian alhaalla.
Sama.. mitä teillä on ? Meillä on tortillapäivä.Tunnustus näin anonyyminä: Aloitin työt yhdeksältä ja olen tähän mennessä tehnyt 76 sentin edestä töitä. Lounastauon aika.
Holmström sen täytyy olla