Äänestys. Oletko tyytyväinen Antti Pennasen aikakauteen Ilveksessä

Oletko tyytyväinen Antti Pennasen aikakauteen Ilveksessä

  • Kyllä

  • Ei


Results are only viewable after voting.

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 498
Kun Myrrä vedetään mukaan niin en ollut tyytyväinen Myrrään enkä todellakaan ole tyytyväinen Pennaseen. Tässä myös se että tottakai odotusarvo Pendoa kohtaan on ollut kova. Kovempi kuin odotusarvo Myrrää kohtaan, muttei kumpikaan onnistunut. Myrrä rakensi toki sillan Langhamerin avustamana pronssille, muttei tuolloi ollut mitään palaa ylemmäs, seuraavan kauden CHL meni täysin penkin alle ja Liigassa oli taite huonompaan alkamassa. Vaihto piti tehdä. Harmi kun ei potkittu ulos jo pronssikaudella, oltaisiin ehkä säästytty Pennaselta joka oli väärä jatkaja. Oltaisiin saatu ehkä kausi yhdellä valkulla.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 714
Mikähän Myrrä-fan club täällä pyörii? Aikamoinen Myrrän buustaus monessakin viestiketjussa. Tätäkään kyselyä ei kyetty tekemään ilman Myrrä hehkutusta tekstin ja kuvien muodossa.

Eiköhän täällä ole nyt pyörinyt melkoinen PennASKA clubi pari kautta.
Taitaa tosin olla pesän selvitys tilassa.

Sanonta ”aika kultaa muistot” vaan päivittyy nykyhetkeen” , eli ”pennanen kultaa muistot myrrästä”

Hiitelä kirjoitti että ilveksellä kauden kallein nippu, tuohon jos antin vuosittainen vaivannäkö raha on 250k€ ja luotsattu
viides sija, niin meinaako joku että viikon päästä äänestys tulos muuttuu suotuisaksi?

Haisee että jollekin jostain syystä tämäkin äänestys ylitsepääsemätön.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 760
Eiköhän täällä ole nyt pyörinyt melkoinen PennASKA clubi pari kautta.
Taitaa tosin olla pesän selvitys tilassa.

Sanonta ”aika kultaa muistot” vaan päivittyy nykyhetkeen” , eli ”pennanen kultaa muistot myrrästä”

Hiitelä kirjoitti että ilveksellä kauden kallein nippu, tuohon jos antin vuosittainen vaivannäkö raha on 250k€ ja luotsattu
viides sija, niin meinaako joku että viikon päästä äänestys tulos muuttuu suotuisaksi?

Haisee että jollekin jostain syystä tämäkin äänestys ylitsepääsemätön.
Tarvitseeko nyt vastakkainasettelua lietsoa näillä kommenteilla tai jollain ”Myrrän pudottamat junnupelaajat”-jutuilla? Kuusi kyllä-ääntä näyttäisi olevan ja 144 ei-ääntä. Oma ääneni lukeutuu ei-ääniin, Myrrän aikaan olin kokonaisuudessaan tyytyväinen. Puolustin myös esimerkiksi Myrrää keväinä 2021 ja 2022. Tunnistin kuitenkin myös ne taktiset vajavaisuudet ja pienet nyanssit joissa jäi esimerkiksi Ahokkaalle jälkeen. Ihan samaan tapaan olen löytänyt Pennasen pelitavasta positiivista, mutta myös etenkin näissä pudotuspeleissä negatiivista. Vastakkainasettelut ja kuppikunnat ei tätä seuraa ja yhteisöä eteenpäin vie.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 714
Kun Myrrä vedetään mukaan niin en ollut tyytyväinen Myrrään enkä todellakaan ole tyytyväinen Pennaseen. Tässä myös se että tottakai odotusarvo Pendoa kohtaan on ollut kova. Kovempi kuin odotusarvo Myrrää kohtaan, muttei kumpikaan onnistunut. Myrrä rakensi toki sillan Langhamerin avustamana pronssille, muttei tuolloi ollut mitään palaa ylemmäs, seuraavan kauden CHL meni täysin penkin alle ja Liigassa oli taite huonompaan alkamassa. Vaihto piti tehdä. Harmi kun ei potkittu ulos jo pronssikaudella, oltaisiin ehkä säästytty Pennaselta joka oli väärä jatkaja. Oltaisiin saatu ehkä kausi yhdellä valkulla.
Myrrä aikakautensa paras koutsi pinnakeskiarvossa.
Operoi 1-1,5 miljoonaa? pendoa pienemmällä rosterilla ja taisi tilipussikin olla tuosta kolmanneksen?
pendoon verraten.

Sopiiko kysyä vai onko ”vaalisalaisuus” ?
Kuulutko tuohon myrrään tyytyväisiin 90% vai pennasta liputtaviin 4 prosenttiin?
 

KAIZΞN

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
350
En ole tyytyväinen. Pahasti lässähti.

Mutta en voi sanoa, ettenkö olisi uskonut ja toivonut muuta. Olisin varmasti myös tehnyt johtona samat päätökset, kun Pennanen tuli saataville. Toki Myrrän kohtelu oli julmaa, enkä tiedä kaikkia tapauksen juonenkäänteitä. Optimihan tietysti olisi ollut antaa Myrrän vetää loppuun ja jatkaa sitten Pennasella. Uskon, että johto teki sillä tiedolla ja ajanhetkellä tiukat päätökset parhailla intresseillä. Jälkikäteen on aina helppo räksyttää.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 347
4,1% sitä mieltä että hyvin meni Antilla.

Uskomatonta touhua.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 714
Tarvitseeko nyt vastakkainasettelua lietsoa näillä kommenteilla tai jollain ”Myrrän pudottamat junnupelaajat”-jutuilla? Kuusi kyllä-ääntä näyttäisi olevan ja 144 ei-ääntä. Oma ääneni lukeutuu ei-ääniin, Myrrän aikaan olin kokonaisuudessaan tyytyväinen. Puolustin myös esimerkiksi Myrrää keväinä 2021 ja 2022. Tunnistin kuitenkin myös ne taktiset vajavaisuudet ja pienet nyanssit joissa jäi esimerkiksi Ahokkaalle jälkeen. Ihan samaan tapaan olen löytänyt Pennasen pelitavasta positiivista, mutta myös etenkin näissä pudotuspeleissä negatiivista. Vastakkainasettelut ja kuppikunnat ei tätä seuraa ja yhteisöä eteenpäin vie.
Tuo lietsonta on jo pitkään tullut muualta kuin minun osoitteesta.
Toisekseen niin paljon myrrä saanut ansaitsematonta lokaa niskaan että hyvä maksella niitä edes vähän takaisin.
Hävitty pleijari sarja ei ole mittari hyvälle tai huonolle valkulle, jokainen mestarikoutsikin on niitä hävinnyt.
Tunnustetaan silti tosiasiat, tai ollaan edes suut supussa.
 

masa_90

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
374
En. Viime kaudella ihan ok, kunnes karmea sulaminen pudotuspeleissä.

Tällä kaudella todella tylsää, hengetöntä pelaamista koko runkosarja kunnes aivan katastrofaalinen epäonnistuminen pudotuspeleissä.

Olin itse innoissani kun valmentaja ilmoitettiin Ilvekseen. Mutta myös todella tyytyväinen että tämä aikakausi päättyy nyt.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 498
Myrrä aikakautensa paras koutsi pinnakeskiarvossa.
Operoi 1-1,5 miljoonaa? pendoa pienemmällä rosterilla ja taisi tilipussikin olla tuosta kolmanneksen?
pendoon verraten.

Sopiiko kysyä vai onko ”vaalisalaisuus” ?
Kuulutko tuohon myrrään tyytyväisiin 90% vai pennasta liputtaviin 4 prosenttiin?
Myrrä oli myös runkosarjakoutsi, toki näyttää että samaa oli Pennanen. Voin paljastaa kuuluneeni tuohon 4%. Menetin uskoni Myrrään jo siinä ”tämä bändi ei soita hitaita” -vaiheessa. Bändit vetää vähintään sen yhden slovarin illassa, toiset enemmän. Ne menestyvät ainakin. Myös nämä teesit työkintaista ja laadukkaasta arjesta ovat täyttä hevonkukkua. Mulle hän on täysi huru-ukko jolla ei taida edes olla omaa pelikirjaa. Pakko sanoa että se pronssi yllätti minut toisaalta täysin, mutta näin välieräsarjassa ettei Myrrän kanssa voida mennä yhtään pidemmälle. Ei tuo päätös mennä 4% kelkkaan ollut kuitenkaan sitä etteikö Myrrästä mitään hyvääkin voisi sanoa. Seuraan mielenkiinnolla KooKoo aikaa. Kun saa seurata etäisyydeltä. Ehkä me hyvätkin puolet tulevat paremmin esiin.

Muistelen myös miten Ilvestä arvosteltiin tuolloin, ja yhä, Myrrän potkuista. Jännää kyllä Myrrä nimettiin siinä huippukoutsiksi muttei yksikään seura häntä ottanut. Apukoutsitkin kelpasivat ensin. Jokin ei täsmää.

No joo, myönnettäköön ettei Pendon aika päättynyt hyvin. En ole tähänkään tyytyväinen. Taisi tulla perään toinen runkosarjavalmentaja. Uskoin hänestä parempaa. Tämä aikakausi päättyy tähän ja hyvä niin. Ei natsannut. Eteenpäin.
 

Seteri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
392
Eipä voi tyytyväinen olla. Kaksi pronssia perän jälkeen ja ehjä pennaskausi tuolla materiaalilla. Piti olla finaaleihin läpihuuto juttu.

Sillä seurasinki ensi kertaa koko runkosarjan läpi. Rahaa sekä arvokasta aikaa paloi katsellessa puuduttavaa lätkää, vaikka voitot ja varsinkin tapparasta toi iloa, mutta tämä mahaplätsi on todella suuri pettymys ja sormelle on löytyny osoitettava.
 

Hena

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
287
Itse olin tyytyväinen Myrrän aikakauteen. Nyt Pendon aikakauteen en. Odotukset oli aika erilaiset. Silti Myrrän potkuista ole edelleen sitä mieltä, että se oli oikein toimittu
 

Kroisos Pennanen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
186
Haisee että jollekin jostain syystä tämäkin äänestys ylitsepääsemätön.
Äänestyshän on täysin ok. Vaikuttaa vain ilmiselvästi että agendana ei todellisuudessa ole mitata tyytyväisyyttä/tyytymättömyyttä Pendoon. Jotkut tahot selvästi haluaa rummuttaa Myrrää takas tämänkin kyselyn voimalla, sitten joskus...
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 317
Itse olin tyytyväinen Myrrän aikakauteen. Nyt Pendon aikakauteen en. Odotukset oli aika erilaiset. Silti Myrrän potkuista ole edelleen sitä mieltä, että se oli oikein toimittu
Itsellä on täysin samat fiilikset.
Olin tyytyväinen Myrrään, mutta otin myös vaihdoksen ilolla vastaan koska kyseessä oli nimenomaan Pennanen.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 317
Äänestyshän on täysin ok. Vaikuttaa vain ilmiselvästi että agendana ei todellisuudessa ole mitata tyytyväisyyttä/tyytymättömyyttä Pendoon. Jotkut tahot selvästi haluaa rummuttaa Myrrää takas tämänkin kyselyn voimalla, sitten joskus...
Mää tän tein ja voin luvata, että ei ole ikävä työrukkasia :D

Halusin nyt nostaa Myrrän äänestyksen tuohon vierelle vain muistuttamaan siitä, että kaikesta paskasta mitä Myrrä täälä on saanut niin suurin osa oli loppujen lopuksi tyytyväinen hänen aikaan.
 

Kroisos Pennanen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
186
Mää tän tein ja voin luvata, että ei ole ikävä työrukkasia :D

Halusin nyt nostaa Myrrän äänestyksen tuohon vierelle vain muistuttamaan siitä, että kaikesta paskasta mitä Myrrä täälä on saanut niin suurin osa oli loppujen lopuksi tyytyväinen hänen aikaan.
Hienot käänteispsykologiat alkuun ettei kukaan epäile agendaa. "Enhän minä ikävöi Myrrää, muuten vain laitoin kyselyyn täysin kuulumatonta materiaalia ajamaan piiloagendana Myrrän ihanuutta" :D Nyt kun jokainen äärimmäisen pettynyt Pendon aikakauden saavutuksiin niin tilanne käytetään Myrrän nostatukseen. Kun Myrrän meriitit uupuu, niin sitten tyytyväisyyskyselyn muodossa.

Molemmat meistä ilmiselvästi ymmärtää jotain psykologisesta vaikuttamisesta. Surullista että täällä on käynnissä nyt joku agendojen taistelu tietyissä viestiketjuissa ja lähdetään jopa vaikuttamaan ihmismieliin, jotta Myrrä jonain päivänä tekisi paluun koska foorumin kyselytkin puoltaa.

Voisi tämäkin kysely saada hieman erilaisen tuloksen jos Pendo olisi potkittu kesken runkosarjan pois. Saanut kaikkien sympatiat miten noin voi tehdä, tietämättä taustoja. Ja oltaisiin oltu sarjakärjessä. Vastavasti jos Myrrän kysely olisi tehty heti TPS-sarjan jälkeen mikähän olisi ollut lopputulos, tuskin ihan tuon näköinen.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 317
Hienot käänteispsykologiat alkuun ettei kukaan epäile agendaa. "Enhän minä ikävöi Myrrää, muuten vain laitoin kyselyyn täysin kuulumatonta materiaalia ajamaan piiloagendana Myrrän ihanuutta" :D Nyt kun jokainen äärimmäisen pettynyt Pendon aikakauden saavutuksiin niin tilanne käytetään Myrrän nostatukseen. Kun Myrrän meriitit uupuu, niin sitten tyytyväisyyskyselyn muodossa.

Molemmat meistä ilmiselvästi ymmärtää jotain psykologisesta vaikuttamisesta. Surullista että täällä on käynnissä nyt joku agendojen taistelu tietyissä viestiketjuissa ja lähdetään jopa vaikuttamaan ihmismieliin, jotta Myrrä jonain päivänä tekisi paluun koska foorumin kyselytkin puoltaa.

Voisi tämäkin kysely saada hieman erilaisen tuloksen jos Pendo olisi potkittu kesken runkosarjan pois. Saanut kaikkien sympatiat miten noin voi tehdä, tietämättä taustoja. Ja oltaisiin oltu sarjakärjessä. Vastavasti jos Myrrän kysely olisi tehty heti TPS-sarjan jälkeen mikähän olisi ollut lopputulos, tuskin ihan tuon näköinen.
Tuskin olisi ollut tuon näköinen Myrrän kysely heti TPS sarjan jälkeen.

Edelleen en tiedä mikä agendojen taistelu täälä on käynnissä, mutta sen nyt voin ihan käsi sydämellä sanoa, että itse en halua Myrrää nähdä Ilveksen penkin takana enää ikinä.
Oli ihan hyvä tsemppari valmentaja työrukkasineen ja teki vuosia hyvää työtä Ilveksessä, mutta ei kuulu mestaruutta tavoittelevan joukkueen penkin taakse.
Nämä kaksi asiaa voivat pitää paikkansa samaan aikaan.
 
Ylös