Oli kyllä erikoista miten paskaa se ylivoima pystyikään olemaan, pleijareissa nippanappa 10%? :D luulisi että pelaajat osaisivat keskenäänkin keksiä toimivia juttuja, olihan siinä kuitenkin taitavia pelaajia, jotka kuitenkin jossain kohtaa uraansa ovat olleet osana toimivaakin yv vitjaa...