Käyttäjän Teme-74 viimeisin toiminta

  • Teme-74
    Teme-74 reacted to Luchs's post in the thread Timo Koskelalle kenkää! with Tykkää Tykkää.
    Näin. Laita ilvespipo päähän ja mene jollekin puolueettomalle jääkiekkofanaatikolle pullistelemaan pronssimitaleilla ja pisteillä, saat...
  • Teme-74
    Teme-74 reacted to Pendolino's post in the thread Ilveksen nykytilanne with Tykkää Tykkää.
    Mielestäni huolestuttavaa on huomata, kuinka eräät ovat hiljaa. Usein foorumin paskamyrskyjen aikaan palstalle on ilmaantunut joko...
  • Teme-74
    Teme-74 reacted to VärienTunnustaja's post in the thread Ilveksen nykytilanne with Tykkää Tykkää.
    Millä lainarahalla, kun meillä on omaa pääomaa? Ei me enää olla mikään persaukinen pikkuseura, joka tarvitsee jotain pikavippejä. Siitä...
  • Teme-74
    Teme-74 vastasi viestiketjuun Joona Ikonen.
    Tämmöset hintakatot aika merkillinen tapa rakentaa joukkuetta. Mun muistikuva julkitulleista muiden joukkueiden "staroista", että eri...
  • Teme-74
    Teme-74 vastasi viestiketjuun Ilves ja Media.
    Ilmeisesti kuvittelevat että kaikki on yhtä kummelia ja pieruhuumoria. Mahtoko jälkeenpäin hörötellä ku tuli kuitti, se viimenen siis.
  • Teme-74
    Teme-74 reacted to TasanteenAtleetti's post in the thread Ilves ja Media with Tykkää Tykkää.
    Niinhän se yleensä on, ihan turha antaa ekstramotivaatiota vastustajalle.
  • Teme-74
    Teme-74 reacted to Miika Lundin's post in the thread Joona Ikonen with Tykkää Tykkää.
    Juu, ei kai meillä sentään hallituksen kokouksesta kukaan vuoda juttuja ulos - yhtiökokouksen ja sen jatkot ymmärrän helvetisti paremmin.
  • Teme-74
    Teme-74 vastasi viestiketjuun Joona Ikonen.
    Ei mitään, hiukan hämäännyin tos. Ei niin vakava kaikkea sattuu välillä thumbsup
  • Teme-74
    Teme-74 reacted to ipamiäs's post in the thread Joona Ikonen with Tykkää Tykkää.
    Pahoittelut siis yhtiökokous!
  • Teme-74
    Teme-74 reacted to ipamiäs's post in the thread Joona Ikonen with Tykkää Tykkää.
    Pahoittelut väärin sanottu, kyse siis yhtiökokouksesta mistä nämä ole !huom! kuullut.
  • Teme-74
    Teme-74 vastasi viestiketjuun Ilveksen valmentajisto ja johto.
    Juu, joskus tätä miettiny että mikäköhän tarina se olis ollu. Sillon toki oli shortsipoikia ja sellasta kaikkee muutenki.
  • Teme-74
    Teme-74 vastasi viestiketjuun Joona Ikonen.
    Oliko oikeesti hallituksen eikä osakkeenomistajan taholta ?
  • Teme-74
    Teme-74 vastasi viestiketjuun Ilves ja Media.
    Juu näemmä, kiitos ja ja, on tää saakelin noloa.
  • Teme-74
    Teme-74 reacted to Lööfin Leksa's post in the thread Ilves ja Media with Tykkää Tykkää.
    Instagramissa juu
  • Teme-74
    Teme-74 vastasi viestiketjuun Timo Koskelalle kenkää!.
    Mun näkemys vaan sattuu oleen että tavotteena Suomen mestaruus. Ei olla oltu lähelläkään vaikka miten paljo pisteitä olis. Olishan sitä...
Takaisin
Ylös