Viimeksi luotua sisältöä käyttäjältä El Reino

  1. El Reino

    Tampereen Tappara

    ”Ei ollut puskaraiskaus”
  2. El Reino

    Tampereen Tappara

    https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/13e3a417-0282-49ef-937d-b070bdc850b6 Kyseessä on siis vanha Tapparan myyntipuolen henkilö ja junnuvalmentaja. Poika taitaa pelata U18 Akatemiassa. Ikävä tapaus tai mitä tämmöisestä nyt voi todeta.
  3. El Reino

    Kausiketju 2026-2027 - Mihin kissa superkaudella yltää?

    Ei toki kovemmassa sarjassa ole ollut tätä. Quenneville oli täsmähaku ylivoinaan ja teki toki ison määrän maalejakin, mutta oli muutoin liian huono pelaaja mestaruutta tavoittelevaan joukkueeseen.
  4. El Reino

    Kausiketju 2026-2027 - Mihin kissa superkaudella yltää?

    Quenneville oli täällä vähän samaa kuin Laine Montrealissa. Kiekkoa ei kannattanut antaa kuin laukaisupaikkaan ja jonkun piti varmistaa puolustussuuntaan.
  5. El Reino

    Boikotti Ilvesjohtoa kohtaan

    Oma mielipiteeni on, että keskellä kylää tällainen houkuttelee paremmin kaikkea, mutta noin pieni tila tekee kaikkeen vaikeuskerrointa.
  6. El Reino

    Boikotti Ilvesjohtoa kohtaan

    Voi hyvinkin olla, että allekirjoittanut on tehnyt jonkinlaista väärää tulkintaa annetuista lausunnoista. Joka tapauksessa purkualueet ovat ahtaat ja rekkaparkin järjestäminen tiiviille alueelle tuottavat logistisia haasteita verrattuna kaupunkien keskustojen ulkopuolella oleviin kilpaileviin...
  7. El Reino

    Boikotti Ilvesjohtoa kohtaan

    Yksi ongelma on lisäksi se, ettei tuo ole oikein tehty isojen konserttienkaan järjestämiseen, kun sisään ei pääse rekoilla.
  8. El Reino

    Boikotti Ilvesjohtoa kohtaan

    Veikkaan itse, ettei Nokia Arenan ravintolapalvelubisneskään ole mikään kultakaivos. Kyllä nämäkin joutuvat maksamaan tiloistaan messevää vuokraa ja henkilöstökulut ovat mittavat. Jos tuo olisi seurojen bisnes, tarvittaisiin oma hallinto pyörittämään tätä.
  9. El Reino

    Ilveksen nykytilanne

    Lukon kohdalla suoritustaso on kyllä ollut materiaaliin nähden heikkoa. Siinä mielessä aika vähällä kritiikillä on Rauman kohdalla oltu ja syy on nähty poikkeuksetta valmentajassa.
  10. El Reino

    Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

    Parasta materiaalia on ehkä vaikea arvioida yksiselitteisesti, mutta kyllä varsinkin tuo 23-24 joukkue oli aivan kykenevä paperilla haastamaan kenet vaan.
  11. El Reino

    Ilveksen nykytilanne

    Jalkapalloon lienee vedonlyöntimielessä laajemmin kansainvälistä kiinnostusta muutenkin kuin jääkiekkoon.
  12. El Reino

    Juho Nyberg

    Eipä tuo Raumankaan polku ole halvempien pelikustannusten lisäksi tuonut juurikaan mitään erityistä oikotietä onneen. Ei kai sielläkään B-junnuille mitään setelitukkoa palkanmaksumielessä heilutella, vaan kyse on enemmänkin kulujen kattamisesta?
  13. El Reino

    Ilveksen nykytilanne

    Kilpaurheilussa on vaikeaa hakea tuottavuutta siten, että luotettaisiin kärkinimiä nopeasti kasvatettavan sisältä. Säästäminen voi äkkiä kääntyä itseään vastaan. Tällä en tarkoita, että riskejä pitäisi ottaa ylenmäärin, mutta ei niitä voi kaihtaakaan. Tämä on viihdebisnestä ja kiinnostavuus ei...
  14. El Reino

    Simon Johansson

    Kokonaisvaltaisesti paras pelaaja tässä sarjassa kaikki pelipaikat huomioiden. Ylitti odotukseni reilusti, vaikka hyvä hän oli täällä jo edelliselläkin visiitillä. Älykäs, taitava ja joukkuepelaaja viimeisen päälle. Kiitos kaikista neljästä kaudesta Ilveksessä. Onnea tuleviin haasteisiin!
  15. El Reino

    Carl Klingberg

    Klingbergin väitetty huono valmistautuminen kesällä on nyt samanlainen totuus kuin Lesin golfiin keskittynyt omatoimijakso. Tähän kuitenkin lienee jollain ihan faktojakin? Umpipaskaltahan meno näytti kauden alussa ja polviin nojailtiin puuskuttaen, mutta oliko Calle oikeasti niin...
Takaisin
Ylös