ifor74
Luottopelaaja
- Viestejä
- 4 203
Jos Ilves hankkisi maailman parhaan jääkiekkoilijan peruspelurin kustannuksin ja sitten kävisi niin, että tämä jääkiekkoilija loukkaantuisi, eikä pelaisi koskaan peliäkään Ilveksessä, niin kyseessä ei olisi huti, vaan seurahistorian paras hankinta. Tämä oli totaalisen epärealistinen ääriesimerkki, mutta silti täysin looginen esimerkki keskusteltuun aiheeseen.
Elämässä yleensäkin tehdään valtavasti hyviä ratkaisuja, jotka sattuvat johtamaan huonoon lopputulokseen ja huonoja ratkaisuja, jotka sattuvat johtamaan hyvään lopputulokseen. Eikä se muuta hyviä ratkaisuja huonoksi ja päinvastoin. Näin se sattuma toimii.
Eikös hankintoja pidä arvostella sen mukaan mitä hyötyä ne tuo Ilvekselle?
Olihan Cam Baker paras pakki joka Ilvekseen oli tuolloin saatavilla mutta oliko hän onnistunut hankinta?