Robert ja Nollakulma
Luottopelaaja
- Viestejä
- 7 374
Sopimuksen julkistamisen yhteydessä Koskela sanoi Ikosen olleen vapaana olevista lupaavista senttereistä kiinostavin. Eiköhän ajatuksena ollut saada Ikonen heti kauden alusta lähtien askiin.
Varmasti näin oli ja myös Ikonen itse näin totesi. Eikös homma mennyt niin, että loppukesästä huomattiin ettei jalka kestänytkään ja jouduttiin leikkaamaan uudestaan?