Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kierroksen isoin yllätys, että oli löytänyt itsensä vaasaan asti.Ainakin yksi maali nyt sentään tuli tällä maalijuhlakierroksella kun laiva-Moreno pistää pilkulta.
En sanois että meni kun vaihdolla hävinnyt mutta toisaalta et voittanutkaan eli sait vaihdosta kuluneet 5 pistettä takaisin. Vai oliko vaihtoja jäljellä? Eihän niitä silloin kannata pantata jos loukkaantuneita pelaajia on joukkueessa.stjopäänin pakollinen vaihto kiloon kun ei saldo riittäny ja vituiks mänt
no tuli syöttöpiste
Käsittääkseni ensi viikon Ilves ottelu on muutenkin tällä erää Ruopin viimeinen kotimaan kentillä, eli luiskaanhan tuo joutaa.5 vaihtoa olisi polttelemassa ja Kangan nykyvire sellainen, että kai tuo on pakko ottaa Ruopin tilalle.
Ruoppikaan huonosti ole pelannut, mutta (pthyi) KuPs…
päivitystä peliin, kun kaikki joukkueet nyt pelannu puolet runkosarjastalaskeskelin tuas piruuttani ,
absoluuttisesti paras joukkue,
kun kaikki joukkueet pelannu 6 matsia eli noin neljäsosa runkosarjasta
Jalloh
Kaukua, Niska, Bogicevic, Turkki
Ruoppi, Kallio, Sjögrell, Stjopin
Karjalainen, Tsirigotis
320 pinnaa, ilman mitään kertoimia, hinta 995 k , siis aloitushinnoilla 4.4.
Korjataan itseä sen verran että tänään viimeinen kotiottelu, mutta vielä lauantaina Klubia vastaan mukana.Käsittääkseni ensi viikon Ilves ottelu on muutenkin tällä erää Ruopin viimeinen kotimaan kentillä, eli luiskaanhan tuo joutaa.
Itse pidän Ruopin tämän viikon ja sit lähtee Kangan tieltä pois.Ruoppi lähti ny veks. Vielä ois aikaa ja ehkä lopussa puhkeaa hurmokseen, mutta Kanga on saatava nyt Stjopinin tilalle ja rahaa täytyy jostain löytää. Toista siirtoa en paljasta vielä![]()
Mulla jäi chippi aktivoimatta ku Kangasniemi jäi penkille ja Santos sai lapsenItse pidän Ruopin tämän viikon ja sit lähtee Kangan tieltä pois.
Chippikin tuli laitettua päälle.
Joo olisi pitänyt tehdä se vaihto nyt jo. Maalijuhla chipistä ei muuta iloa kuin Armahin maali.Kanga Ruopin tilalle oli hyvä siirto