Kauden 2026 omatoimimatkailuketju

Muistutuksena omatoimimatkaajille, että jos varailette niitä junalippuja Helsinkiin jo nyt niin huomioikaa se, että cupin välierissä pelataan jo tarvittaessa jatko-ottelu eikä mennä enään suoraan pilkuille. Onneksi itselläni on lomaa niin ei haittaa vaikka unirytmi vähän kääntyykin. :)
 
Vähän on jakautunut ajatukset Boltilla vierailun osalta, kun virallista julkistusta Klubilta henkkarikäytännöstä ole tullut. Tänään hallitus tekee illasta jotain päätöksiä, mutta minä ehkä varailisin omatoimisia lippuja ajan käydessä jo vähiin.

Lippulinkki vieraskarsinaan: https://www.lippu.fi/event/name-21843389/?affiliate=vrr
Onko selvinnyt, että tuleeko matkaa tai lähteekö Niilon Pojat ollenkaan helsinkiin?
 
Takaisin
Ylös