lake79
Vakiokokoonpanossa
- Viestejä
- 571
Korjattakoot omaa statementiani nyt sen verran, että ainakin joukkue näytti lakanalle ns. pyllyä. Aivan uskomattoman hienosti taisteli pelaajat eilen ja asenne oli ns. sata lasissa. Oli hieno peli ja hieno lopputulos.Tuskin täällä tuosta lakanasta on kukaan kierroksia ottanut….