Nade
Luottopelaaja
- Viestejä
- 2 091
Ei ole vapaaehtoista, mutta edelleenkään kukaan ei näissä tilanteissa henkkareita kysy, jolloin voit ihan vapaasti antaa ihan mitkä tiedot haluat eikä kukaan mitään asiaan sano. Silloin OMIEN TIETOJEN antaminen on mielestäni käytännössä vapaaehtoista, toisin kuin henkkaritarkistuksia teettävissä tapahtumissa.Lippupisteen kanssa asioidessa tai Ilveksen kausikortteja ostaessa yhteystietojen antaminen ei ole vapaaehtoista. En tiedä onko lippuluukulla vielä toisin. Tietenkin profiloiminen ja henkkarien vaatiminen on peliin päästäkseen typerää ja itsestään jaettavasta datasta kannattaa huolehtia, mutta ei tämä kerättävän datan näkökulmasta nykytilanteesta mitään muuta.
Kerättävän datan osalta ei siis periaatteessa asiat muutu, mutta on siinä henkilökohtaisella tasolla aika iso ero.