SM-liigan verkkosivut eivät ole toimineet kauden alussa.
www.is.fi
Miljoona tollaiseen roskaan. Eikä ole tulossa vanhoja sivuja takaisin.
Jep. Siellä on vissiin ajateltu että kyllä se ratkeaa kun tarpeeksi rahaa kaataa. Mutta ilmeisesti ei olla osattu tilata kunnollista tavaraa. tai sitten on ollut törkeän hyvä myyjä. Ei jääkiekkosivujen ylläpito oikeasti ole mitään rakettitiedettä. Ihmiset tulevat sivuille katsomaan pelien tuloksia, tilastoja ja otteluohjelmaa. Mainokset ja yhteistyökumppanien esiintuominen on tottakai Liigalle ja sen osakkaille tärkeätä, mutta tämän täytyisi tulla vasta sen jälkeen kun tyydytetään Liigan kuluttajan tarpeet. Päivän pelit pitäisi olla keskiössä. Olisivat ottaneet edellisestä sivustosta mallia, siinä oli elementit kohtalaisen oikeissa paikoissa. Mutta pakko oli räjäyttää koko roska ja koota palaset niin että ei ne sovi yhteen.
Jos ei osata tehdä kunnollista tilastosivua, tulisi data avata kaikille. Kyllä sieltä löytyisi aika nopsaa henkilöitä jotka tekisivät sellaiset tilastosivut jotka toimisivat ja ei tarvitsisi edes maksaa.
Itse Kivimäen haastattelusta ei sinänsä mitään sanottavaa, kumma homma että digitaalisten alueiden johtaja ei itse tullut näihin vastailemaan mutta kai se on sitten hyvä että edes toimitusjohtaja sinne vastaa. Vaikka ei hirveästi tiennytkään itse asiasta. Toki tämä sotku on alkanut jo ennen hänen aikaansa, mutta hänen vastuulleen tämä lopulta menee. Markkinointi-ihmisenä hän varmasti tietää että nettisivut ovat nykyään se käyntikortti asiakkaisiin sekä yhteistyökumppaneihin. Luotan että sivut jossain vaiheessa tulevat toimimaan, mutta en tiedä ovatko ne tältä pohjalta vai sitten joltain täysin uudelta. Nämä nykyiset eivät kyllä ole vakuuttaneet sitten millään lailla käyttäjäkokemuksen suhteen.