Tulosveikkaus ja otteluseuranta Jukurit - Ilves 25.11.2023

Status
Viestiketju on suljettu.

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 149
Ollaan otettu 5 erää jukureita vastaa 8 jäähyjä ja Jukurit 2.
Jep. Kova taistelu oli tuo neljän minuutin peräkkäinen tappo, mutta syöhän tuo energiaa. Jampalta tosi tyhmästi pelattu se väärä vaihto. Onneksi kestettiin.
 

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763
Ollaan otettu 5 erää jukureita vastaa 8 jäähyjä ja Jukurit 2.
Jokinen eilen puhui pre-gamessa kuinka hän on kouluttanut Jukurit puolustamaan NHL tyyppisesti ilman kahvaamista.
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 436
Tässä erätauolla on hyvä lukea foorumia ja kattella mitä mieltä te ootte pelistä. Meinaan vaikka mä oon paikan päällä niin ite pelistä ei oo mitään hajua, syystä että oon ryypänny aamu-kaheksasta asti ja nyt keskityn lähinnä Osaston chänttien huutamiseen :D Mun mielipide tästä pelistä riippuu tällä hetkellä ihan täysin teidän mielipiteestä, arvon palstatoverit!
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 457
Hyvä, kun erätauolla näytettiin Niemelän haastattelua. Yritän pikku hiljaa siedättää itseäni naamaan. Tämä on ihan ok. Kaikki on just fine, katsele rauhassa, muista hengitys, kaikki hyvin.

Vähänkö vituttaisi, jos kaiken tämän työn jälkeen julkaistaisiin jokin toinen valmentaja.
 

RanskanIlves

Luottopelaaja
Viestejä
1 910
Tässä erätauolla on hyvä lukea foorumia ja kattella mitä mieltä te ootte pelistä. Meinaan vaikka mä oon paikan päällä niin ite pelistä ei oo mitään hajua, syystä että oon ryypänny aamu-kaheksasta asti ja nyt keskityn lähinnä Osaston chänttien huutamiseen :D Mun mielipide tästä pelistä riippuu tällä hetkellä ihan täysin teidän mielipiteestä, arvon palstatoverit!

Tillu ja Pendo ulos. *hymiö*
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 157
Tässä erätauolla on hyvä lukea foorumia ja kattella mitä mieltä te ootte pelistä. Meinaan vaikka mä oon paikan päällä niin ite pelistä ei oo mitään hajua, syystä että oon ryypänny aamu-kaheksasta asti ja nyt keskityn lähinnä Osaston chänttien huutamiseen :D Mun mielipide tästä pelistä riippuu tällä hetkellä ihan täysin teidän mielipiteestä, arvon palstatoverit!
Ipa on tehnyt kaksi maalia, Jukurit yhden
 

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 498
Tässä erätauolla on hyvä lukea foorumia ja kattella mitä mieltä te ootte pelistä. Meinaan vaikka mä oon paikan päällä niin ite pelistä ei oo mitään hajua, syystä että oon ryypänny aamu-kaheksasta asti ja nyt keskityn lähinnä Osaston chänttien huutamiseen :D Mun mielipide tästä pelistä riippuu tällä hetkellä ihan täysin teidän mielipiteestä, arvon palstatoverit!
Heitä joukkue bussin alle, ja aja niiden yli
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 804
Hyvä, kun erätauolla näytettiin Niemelän haastattelua. Yritän pikku hiljaa siedättää itseäni naamaan. Tämä on ihan ok. Kaikki on just fine, katsele rauhassa, muista hengitys, kaikki hyvin.

Vähänkö vituttaisi, jos kaiken tämän työn jälkeen julkaistaisiin jokin toinen valmentaja.
Kyllä tuo piällikkö kelpaisi. Ei ole kaksinen tuo mikkelin nippu mutta repii siitä irti mitä otettavissa on.
Lisäksi tuo julmettu änäri kokemus näkyy pelissä.
 

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 676
Ois nyt perkele mennyt maaliin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös