FightBackIpa
Luottopelaaja
Onnittelut Tapparalle ja erityisesti tämän foorumin Tapparalaisille, Rautakorven Haamulle ja kump. Kova suoritus!
Totta helvetissä olisi, sillä erolla toki että noilla hannu hanhilla ei paina yhtään. Meidän kirottu seura on toisessa tilanteessa.Jos Ilves lähtisi kauteen sentterinelikolla Somppi - kiertävä laiturisentteri - Keskinen - Rönni, olisi Tillulle vaadittu eroa jo elokuussa.
Ihan kohteliaisuudesta onnittelen parempaa, tällä hetkellä parasta.En kyllä vieläkään ymmärrä ihmisiä, jotka ensimmäisenä ovat onnittelemassa paikallisvihollista mestaruudesta. Oma viestini tapparalle on, että haistakaa paska, vihaan teitä. Kaikkea pahaa.
Ai saakeli, hieno kommentti Liedekseltä. Noinhan se meni, mitä sitä nöyristelemään.”Välillä pelattiin niin huonosti, että mietittiin kuinka paskoja ne muut on” - Heikki Liedes
Kuvaa aika hyvin tota menoa
Joo, eikä saa kuunnella mielellään metallimusaakaan, jos ei osaa soittaa kunnolla kitaraa jneEi mua tappara v%#€ta, kova organisaatiohan se on ja asioita tehdään oikein. Ei sitä voi kiistää. Ne on tapparan "fanit" jotka ottaa pannuun. Ite tunnen pääasiassa sellasia tapsulaisia jotka ei ole ikinä päivääkään pelannut jääkiekkoa eikä osaa edes luistella, ei ymmärrä pelistä mitään, ei tiedä ketä sielä pelaa eikä käydä peleissäkään kun finaaleissa ja sit ollaan niin perkeleen kovaa fania. 90% tuntemistani tapsulaisista on ihan täysiä pellejä, 10% toki hyviäkin tyyppejä.
Tuo Tapparan fanien omistautuminen omilleen on kyllä juuri noin. Itsellä jo kotoa tuosta kokemusta. Meidän perheessä on kolme IkiIlvestä, minä, vaimoke ja teini-käinen neiti. Hänen isosiskonsa on taas ottanut kosketuksen saatanaan ja on Tappara. Omasta huonesta löytyy paitaa Levtchin nimmareilla ja kasa muutakin. Tänään peliä aloitettiin katsomaan toisessa erässä ja kolmannen erän aikana kauppaan Torille tietty lähti..Sellaista on Tapparalaisuus. Oma Ilveksen (se tulee vielä) mestaruusjuhlani tulee olemaan erilainen..Ei mua tappara v%#€ta, kova organisaatiohan se on ja asioita tehdään oikein. Ei sitä voi kiistää. Ne on tapparan "fanit" jotka ottaa pannuun. Ite tunnen pääasiassa sellasia tapsulaisia jotka ei ole ikinä päivääkään pelannut jääkiekkoa eikä osaa edes luistella, ei ymmärrä pelistä mitään, ei tiedä ketä sielä pelaa eikä käydä peleissäkään kun finaaleissa ja sit ollaan niin perkeleen kovaa fania. 90% tuntemistani tapsulaisista on ihan täysiä pellejä, 10% toki hyviäkin tyyppejä.
Jaa siä on tapsulaisten vaimokkeilla tollaset takit teetetty nimillä. Mistähän lienee idean saaneet..
Rehellistä puhetta. Mietin samaa kauden mittaan.”Välillä pelattiin niin huonosti, että mietittiin kuinka paskoja ne muut on” - Heikki Liedes
Kuvaa aika hyvin tota menoa
Ei kukaan pakota onnittelemaan tapparaa Ilvesfoorumilla. Enkä tiedä miksi niin pitäisikään tehdä. Eri asia sitten jos kirjoittelee mouhoforkalle, mutta itse en toki sinnekään mitään onnitteluja kävisi laittamassa. Minä en näe tässä mitään, mistä haluaisin onnitella.Ihan kohteliaisuudesta onnittelen parempaa, tällä hetkellä parasta.
Onnittelut siis Tapun faneille, eipä yllättänyt taas vaikka kyllä se kieltämättä vituttaa.
Se, että mua vituttaa ei tietysti estä mua käyttäytymästä kuten aikuiset käyttäytyy…