Suht hiljainen
Vakiokokoonpanossa
Minä voisin lunastaa tämän, jos oli lupaus.Ikuinen jäähy tän aiheen kommentoijille ja lippu Jutilan klubille.
(Silaane ja Vainio. Ehkä unohdamme heidät kollektiivisesti?)
Minä voisin lunastaa tämän, jos oli lupaus.Ikuinen jäähy tän aiheen kommentoijille ja lippu Jutilan klubille.
Ihan mielenkiinnosta, mikä on mahdollinen pelon aihe?Pelko mikä naapurissa on, haisee tänne asti.
Ilves kaataa naapurin finaalissa.Ihan mielenkiinnosta, mikä on mahdollinen pelon aihe?
Juu tai kahden "perinteikkään seuran kohtaaminen" tai klassikko. Mun omassa kuplassa, liigassa ei ole kuin 4 perinteikästä seuraa, mutta asiantuntijoiden mukaan niitä on varmaan 12.About minkä tahansa kahden joukkueen kohtaaminen on nykyään joku derby.
Juu tai kahden "perinteisen seuran kohtaaminen" tai klassikko. Mun omassa kuplassa, liigassa ei ole kuin 4 perinteikästä seuraa, mutta asiantuntijoiden mukaan niitä on varmaan 12.
Ei saatana, mielummin vaikka päivän matka Forssaan.Ikuinen jäähy tän aiheen kommentoijille ja lippu Jutilan klubille.
Ilveksen twiitissä sanotaan, että sarjakärki kaatuu. Miksi tästä pitää yrittää vielä vääntää ettei muka tullut pientä kämmiä? Ei kai tuollanen kuitti noin paljoa satuOnko kärkijoukkue vain sen hetken ykkönen? Ja vastaavasti häntäpään joukkue vain viimeisellä sijalla? Lukuisista eri medioista tullut huomattua kärkijoukkue tarkoittaa suurelta osin medioissa useaa kärkipään joukkuetta. Ilveksen some ei kuitenkaan sanonut meidän voittaneen sarjaykkösen, joka poikkeuksesta tarkoittaa vain ja ainoastaan sitä ykköstä
Edit. Ainoa "moka" ehkä oli jättää näsäviisaille saumaa monitulkintaisuudellaan.
Nimenomaan. Ilvekselle kävi pikku "hups" postauksen kanssa ja sai naapurista aivan oikein pienen kuitin asiastaIlveksen twiitissä sanotaan, että sarjakärki kaatuu. Miksi tästä pitää yrittää vielä vääntää ettei muka tullut pientä kämmiä? Ei kai tuollanen kuitti noin paljoa satu
Ja cmoren tietäjien mukaan niitä varmaan 15….Juu tai kahden "perinteikkään seuran kohtaaminen" tai klassikko. Mun omassa kuplassa, liigassa ei ole kuin 4 perinteikästä seuraa, mutta asiantuntijoiden mukaan niitä on varmaan 12.
Ja Jokerit päälle...Ja cmoren tietäjien mukaan niitä varmaan 15….
Itselle ainakin kärki on melko väljä termi. Itselle ei ollu tarvetta vääntää ihmetelläkseni mittasuhteita. Saumaa oli käypään kuittiin kyllä, mutta oman määritelmän termistä pohjalta jäin ihmettelemään omissa riveissä julistuksia ihan mokaks asti tai kyvyttymyydeks tulkita sarjataulukkoa tms. Taisinkin aiemmin mainita miten itse tulkinnut medioiden määritelmiä sarjan kärkijoukkueista.Ilveksen twiitissä sanotaan, että sarjakärki kaatuu. Miksi tästä pitää yrittää vielä vääntää ettei muka tullut pientä kämmiä? Ei kai tuollanen kuitti noin paljoa satu
Pisteet itseasiassa Tapparalle siitä kuitista! Viime kaudella heidän kuittailut oli vähän kömpelöitä, mutta tää oli just oikean tyyppinen oikeaan väliin.
Nimenomaan. Ilvekselle kävi pikku "hups" postauksen kanssa ja sai naapurista aivan oikein pienen kuitin asiasta
Ei tää nyt kenellekkään varsinkaan Ilveksen kannattajalle voi uutisena tulla, että näistä tulee kuittia.
Pisteet itseasiassa Tapparalle siitä kuitista! Viime kaudella heidän kuittailut oli vähän kömpelöitä, mutta tää oli just oikean tyyppinen oikeaan väliin.
Joo ainoa miinus oikeastaan vain sille Tapparan somevastaavalle. Tuntuu olevan melkoisen ylimielinen ja sortuu ylilyönteihin helpolla.Tästä heräsi ajatus miten lyhyen aikaa Tapparassa oikeasti ollaan panostettu näihin oheisjuttuihin ja hieman vähemmän jäykän imagon luomiseen. Eteenpäin ollaan sinänsä menty nopeasti paljon kun miettii jopa viime kauden suht koht kömpelöjä touhuja monella saralla.
Joo ainoa miinus oikeastaan vain sille Tapparan somevastaavalle. Tuntuu olevan melkoisen ylimielinen ja sortuu ylilyönteihin helpolla.
Esimerkein tämäJoo ainoa miinus oikeastaan vain sille Tapparan somevastaavalle. Tuntuu olevan melkoisen ylimielinen ja sortuu ylilyönteihin helpolla.
Hyviäkin uutisia Tapparalle löytyy.Tapparan keskikaista tänään:
Waltteri Merelä (lähtökohtaisesti laituri)
Marcus Davidsson
Juuso Ikonen
Geoff Platt
Aika harvinainen tilanne, kun kokoonpanossa ei ole yhtäkään kauden alun sentteriä(Lehterä, Virta, Rauhala, Rönni).
Kyllä sitä sieltä löytyy. Pikkusieluisuutta ja ylemmyyskompleksia. Lopetin itse jo seuraamisen aikapäiviä sitten. Muita liigajoukkueita seuraan kyllä.Esimerkein tämä
Tapparan keskikaista tänään:
Waltteri Merelä (lähtökohtaisesti laituri)
Marcus Davidsson
Juuso Ikonen
Geoff Platt
Aika harvinainen tilanne, kun kokoonpanossa ei ole yhtäkään kauden alun sentteriä(Lehterä, Virta, Rauhala, Rönni).