Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

mansemies

Rivipelaaja
Viestejä
47
Joo kieltämättä aika läpinäyvää oli Palveiden ja Clendeningien pelaaminen, ei juuri pytty tuntunut kiinnostavan, Palve sai pistepörssivoittajana hyväpalkkaisen duunin Sveitsistä ja varmaan samat Adamille. Onneksi Hölö alkaa olla tunnettu siittä, että istuttaa katsomoon ukkoja, joiden kiinnostus ei näytä riittävän, oli tähti tai ei.
Ärsyttää aina jossitella mutta JOS clende olis menny naapuriin jotka olivat huhujen mukaan myös perässä niin olisiko näin käynyt?
Veikkaan että ei.
Grönbori sanoi syksyn haastattelussa että jo heti alkumetreillä huokui kuinka koko organisaation puhaltaa yhteen hiileen. Siivoojakin kopissa tietää marraskuussa mitä varten töitä tehdään.
Nyt näemme se konkreettisesti että tämä puuttuu lopuilta.
Tai no lahdessa ollaan aiheen äärellä mutta rosteri ei nyt vaan riitä.
Saako tuotua tänne? Sen aika näyttää. Toki se ei ole yksin pv tehtävä.
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 595
Älyttömän huono on kiekkoilun taso paikallisessa Liigassa. Tästä kertoo kaiken se, että vuodesta toiseen yksi ja ainoa seura hallinnoi suvereenisti tapahtumia ja pitää pyttyä vakiopaikalla toimistossaan. Siivojakin tietää, että pytyn pyyhkiminen pölyistä on tärkeä tehtävä päittäisessä rutiinissa.

Liiga voisi hyvin tilata pyttyyn asennettavia vuosilaattoja jo ainakin viideksi vuodeksi eteenpäin Tampereen Tapparan merkinnöillä. Näin voisi hyödyntää massatilauksen etuja hankinnoissa.
 

mansemies

Rivipelaaja
Viestejä
47
Jaha ens kausi on jo paketoitu. Savinainen sanoi alkiolle haastikaessa kun kysyi että miltä tuntuu kuudes liiga pytty niin hän antaa aina takuun ja pitää sopimuksesta kiinni. Siksi teki vielä yhden vuoden soppari.
Mies joka ei ole hävinnyt liigassa, vielä yhden kauden naapurissa.
Ehkä vuonna -26 kun heljanko sekä vellu pois kuvioista. Ehkä
 

Chief44

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
293
Jaha ens kausi on jo paketoitu. Savinainen sanoi alkiolle haastikaessa kun kysyi että miltä tuntuu kuudes liiga pytty niin hän antaa aina takuun ja pitää sopimuksesta kiinni. Siksi teki vielä yhden vuoden soppari.
Mies joka ei ole hävinnyt liigassa, vielä yhden kauden naapurissa.
Ehkä vuonna -26 kun heljanko sekä vellu pois kuvioista. Ehkä
Ilmoitti myös Iltasanomien haastattelussa Tapparan epäilijöille ensikaudesta:

”Niille, jotka eivät taas ensi kaudella usko Tapparaan, minulla on huonoja uutisia. Sen verran kuin olen kuullut tietoja uusien pelaajien sopimuksista, voin kertoa, että kovat ajat ovat tiedossa vastustajille ensi kaudellakin”
 

King98

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
332
Ilmoitti myös Iltasanomien haastattelussa Tapparan epäilijöille ensikaudesta:

”Niille, jotka eivät taas ensi kaudella usko Tapparaan, minulla on huonoja uutisia. Sen verran kuin olen kuullut tietoja uusien pelaajien sopimuksista, voin kertoa, että kovat ajat ovat tiedossa vastustajille ensi kaudellakin”
Eikös joku sanonut että tappara kasaa ensi kaudelle monsterijoukkuetta?
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 129
Mikä kausi Tappara ei kasaisi? Kysytään mielummin näin päin.

Se on kyllä totta, tämän kauden piti kuulemma olla "välikausi" rosterin osalta (itse en tätä väitettä ostanut), mutta kuinkas sitten kävikään. Ensi kauden joukkuetta odotan innolla mutta en osaa uhrata oikein ajatustakaan sille vielä juuri nyt.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 583
Se on kyllä totta, tämän kauden piti kuulemma olla "välikausi" rosterin osalta (itse en tätä väitettä ostanut), mutta kuinkas sitten kävikään. Ensi kauden joukkuetta odotan innolla mutta en osaa uhrata oikein ajatustakaan sille vielä juuri nyt.
Kyllä se yhtä hyvä on kun tälläkin kaudella. Ellei jopa parempi. Tosin koitappa tuossa kasata Joukkue paremmin.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 915
Mikä kausi Tappara ei kasaisi? Kysytään mielummin näin päin.
Tällä kaudella niillä ei todellakaan ollut mikään monsterijoukkue. Ei todellakaan. Kova heillä oli joukkue, mutta mun mielestä ei kovempi todellakaan ku meillä.

Voi sitä nillitystä tällä palstalla jos meillä olis ollu esim. heidän sentteristö.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 583
Tällä kaudella niillä ei todellakaan ollut mikään monsterijoukkue. Ei todellakaan. Kova heillä oli joukkue, mutta mun mielestä ei kovempi todellakaan ku meillä.

Voi sitä nillitystä tällä palstalla jos meillä olis ollu esim. heidän sentteristö.
Joukkoue oli aivan timanttinen, ei nimet selässä juurikaan.
 

masa_90

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
375
Ilves kynti, Tappara voitti. Pelkästään tämä jo ärsyttää, mutta sitten aamulla kahvipöydässä kuunnella monologia "selvästä käskytyksestä" ja sikaniemelästä.

Seuraavat sankarit tulevat paikalle ja "superfanithan" ne oli saapuneet. Tällä kaudella ei ehtinyt pelejä seurata, mutta pääseepähän vittuilemaan.

Perkule kun olisi lomaa niin olisi tullut lähdettyä vaikka lämpöiseen.
 
  • Tykkää
Reactions: CTS

Tesoman maalitykki

Luottopelaaja
Viestejä
1 022
Ilmoitti myös Iltasanomien haastattelussa Tapparan epäilijöille ensikaudesta:

”Niille, jotka eivät taas ensi kaudella usko Tapparaan, minulla on huonoja uutisia. Sen verran kuin olen kuullut tietoja uusien pelaajien sopimuksista, voin kertoa, että kovat ajat ovat tiedossa vastustajille ensi kaudellakin”
Joo todella kovalta vaikuttaa. Oikein alkaa pelottamaan kun lukee ketä sinne on huhuiltu...
 
Viestejä
1 902
Oma usko ja rakkaus Ilvekseen ei horju. Tässä on yli 30 vuotta kuljettu yhdessä ja valtaosa kausista on päättynyt pettymykseen. Ilves on elämäntapa ja intohimo, eikä sitä mikään muuta.

Mutta.

Kun kausi päättyy tällä tavalla tuplapainajaiseen, pelkään että se "buumi" Ilveksen ympärillä on viimeistään nyt (toistaiseksi) ohi. Yleisömäärät tulevat laskemaan ja se tarkoittaa laskevaa tunnelmaa kotiotteluissa ja vähemmän rahaa kassaan. Näin siis uskoisin tulevan kauden ensimmäisen puolikkaan etenevän. Jatko on sitten monesta asiasta kiinni.
Pelkään myös, että tietynlainen "Ilves-häpeän" mörkö tekee paluuta ja alkaa saada otetta niin uusista kannattajista kuin osasta meitä veteraanejakin. Kukapa haluaisi olla julkisesti se pelle, jolle nauretaan vuodesta toiseen.
Se, että Ilves näkyy mediassa vähemmän, on todennäköisesti vain positiivista, mutta muuten juuri nyt on vaikea löytää mitään posia. Niemelällä tulee olemaan valtava savotta tämän Ilves-nimisen kestopettymyksen kanssa.

Toimistolla täytyy tehdä nyt hyvää duunia ja paljon, että tuleva kausi päättyy aitoon hymyyn Ilves-leirissä.
 
Viimeksi muokattu:

Pöllö

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
464
Seuraavat sankarit tulevat paikalle ja "superfanithan" ne oli saapuneet. Tällä kaudella ei ehtinyt pelejä seurata, mutta pääseepähän vittuilemaan.
No tämä. "Tää on niin ansaittua kaiken tän jälkeen". Minkä jälkeen? Senkö, että jaksoit kaivaa sen pipon päähäsi varastosta sen jälkeen kun finaalipaikka varmistui? Sen, että sait isolla työllä hankittua sen lipun sinne Areenan piippuhyllylle ratkaisevaan otteluun kun et muuten jaksanut mennä paikalle koko kaudella vaikka asut koko pytingin vieressä? Saatana kun tekis hyvää noillekin hävitä joskus.
 
Ylös