Vs: SM-liiga Fantasy Draft 2014-2015
Noniin! Nyt on sitten kokoonpanot kasassa ja on niiden pisteytysten aika. Laittakaa nyt ensinnäkin arvon managerit ketjut siihen muotoon, että olette tyytyväisiä.
Pisteet siis jaetaan omasta mielestään viidelle parhaimmalle ryhmälle. Ykköselle annetaan 10 pistettä, kakkoselle 6, kolmannelle 4, neljännelle 2 ja viidennelle 1. Helppoa, eikö totta?
En sitten halua, että lähdetään ensinnäkään perseennuolenta linjalle. Eli jos joku antaa sinulle täydet pisteet, niin vastavuoroisesti annat tälle saman pistemäärän, vaikka mielestäsi joukkue on täysin hanurista. Onhan tuo kohteliasta, mutta koitetaan kuitenkin saada paras joukkue selville! Sama päinvastoin eli ei olla antamatta pisteitä ryhmille vain siitä syystä, ettei itse saa kyseiseltä henkilöltä pisteitä. "Toi ei antanut mulle pisteitä. Höh! Mää en anna sit sille, vaikka sillä on hyvä joukkue! Lällällää!". Ymmärretty?
Koitetaan antaa pisteet tässä viikonlopun aikana! Annetaan pisteet viime vuoden tapaan tuolla kokoonpanoketjussa. Olisi myös varsin kiva saada perusteet, että miksi pisteytitte juurikin joukkueet sillä tavalla. Managerit voivat myös tehdä pienet joukkue-esittelyt, kuten näytti olevan myös viime vuonna.
Viime vuoden voittaja oli KalPa ja Timo, joita ei tänä vuonna nähty. Parhaiten tämän vuoden kilpailijoista viime vuonna selvisi Baloun!
Omaan ryhmääni olen huomattavasti tyytyväisempi kuin viime vuonna! Toki pelaajia oli enemmän vapaana, kun joukkueita oli muutama vähemmän.