Ei kyllä nouse enää. Lyytinen avausmaalissa boksissa, Palola päässyt vetään max 5 vaihtoa ja Eronen ollut aika kuistilla koko pelinMiehon Timrå tukalassa tilanteessa. Örebro 3-0 johdossa kotikentällä game 7.
Tuota ihmettelin, että miksi Leino pelaa laidalla, kun eikös hänen vahvuudet tule juuri keskikaistalla esille? Aloittaminen tulee nyt ensimmäisenä mieleen.Jos on kiekonnälkää, siellä on game 5 Skellefteå-Örebro sarjasta parhaillaan menossa. Ensimmäinen jatkoerä taputeltu. Leino iski Örebron toisen maalin. Aika salliva on tuomarilinja playoffeissa myös länsinaapurissa. Örebron maalilla Enrothilla lähemmäs 50 torjuntaa,Skellefteån komennossa menty.
Näköjään siirretty kesken playoffien laitaan. Oli vielä osan Timrå-sarjasta sentterinä. En itse myöskään syytä keksi,sentterinä minäkin vahvuudet nään.Tuota ihmettelin, että miksi Leino pelaa laidalla, kun eikös hänen vahvuudet tule juuri keskikaistalla esille? Aloittaminen tulee nyt ensimmäisenä mieleen.
Voisko olla pientä loukkia taustalla, mikä vaikuttaa esim. aloittamiseen?Näköjään siirretty kesken playoffien laitaan. Oli vielä osan Timrå-sarjasta sentterinä. En itse myöskään syytä keksi,sentterinä minäkin vahvuudet nään.
Ainakin laukaus lähti hienosti kun maalin teki, ja taisi rimankin ampua terävällä laukauksella epäilen itse enemmän valmentajan päätöstä/taktiikkaa.Voisko olla pientä loukkia taustalla, mikä vaikuttaa esim. aloittamiseen?
Kiitos! Äkkiä Cmore päälle.Finaalisarjan kolmas peli käynnissä Växjö - Skellefteå. Tällä hetkellä mennään ekassa jatkoerässä.
Sarja Växjölle 2-0.