King98
Vakiokokoonpanossa
Siinä sitä olis ketju tasoa huhhuh!!! Pelkästään hyvällä tavalla!Eikös Bryggmanilla ole se SHL peikko siellä kummittelemassa?
Stransky - Najman - Bryggman
Siinä sitä olis ketju tasoa huhhuh!!! Pelkästään hyvällä tavalla!Eikös Bryggmanilla ole se SHL peikko siellä kummittelemassa?
Pitänee kysyä päivitystä, josko osaisi sanoa tarkemmin.Eikös Bryggmanilla ole se SHL peikko siellä kummittelemassa?
Kaiholla muistelen esimerkiksi tätä Riekkisen eroottista no look passia Vällylle tyhjiin. Oli muuten kiimaa tuon maalin jälkeen, mutta KooKoo taisi tasoittaa heti seuraavassa vaihdossa.Ketä nää edelliset on?
Välimaa - Riekkinen - Veistola
Haaveilen joka päivä, joka yö.
Tuohan oli jatkoaikamaali, vai muistanko ihan omiani? 5 bussin kannattajamatka syksyllä 2015.Oli muuten kiimaa tuon maalin jälkeen, mutta KooKoo taisi tasoittaa heti seuraavassa vaihdossa.
Ei ollut jatkoaikamaali, vaikka kyseinen peli lopulta voitettiinkin jatkoajalla.Tuohan oli jatkoaikamaali, vai muistanko ihan omiani? 5 bussin kannattajamatka syksyllä 2015.
Oliko Kai Kantola jatkoaikamaalin tekijä?Ei ollut jatkoaikamaali, vaikka kyseinen peli lopulta voitettiinkin jatkoajalla.
KylläOliko Kai Kantola jatkoaikamaalin tekijä?
Retarded?Retired
Kyllä niitä saisi kaksi olla, molempiin alivoimakentällisiin.D.M #97
Mitat täyttävä grinderketju mihin tahansa liigajoukkueeseen.Nalli - Mieho - Anttila
Panulla taisi olla siviilielämän puolella pieniä haasteita viime stintillä. Jos Tampere ei enää polta jalkojen alla, niin aina tervetullut takaisin. Ja nimenomaan sinne nelosketjuun.Mitat täyttävä grinderketju mihin tahansa liigajoukkueeseen.
Kyllähän Masin hyvä ja taitava puolustaja on, mutta en nyt sanoisi miksikään fyysiseksi pelotteeksi tai oman maalin edustan isännäksi tyyliin Brady Austin.D.M #97
Jep Masinilla ja todellisella ”karvaperseisellä hampaattomalla kanukilla” on vielä eronsa. Usein naureskellaan, ettei sellaisilla mitään tee, mutta ei siitä haittaa ole jos yksi sellainen löytyy kokoonpanosta. Mielellään, että osaa myös pelata jääkiekkoa edes vähän.Kyllähän Masin hyvä ja taitava puolustaja on, mutta en nyt sanoisi miksikään fyysiseksi pelotteeksi tai oman maalin edustan isännäksi tyyliin Brady Austin.
Itse olen kuullut ihan pienen pientä huhua tästä. Ainakin keskusteluita siis käyty mikä nyt ei ole mitään uutta eikä vielä tarkoita yhtään mitään.Mattilan kohdalla voi olla toki ollut niinkin, että neuvottelujen aikaan odotettiin vielä Palven tilanteen ratkeamista. Voihan myös olla, että verkot ovat vesillä jonkun isokokoisen nokialaisen tms. ison kalan osalta, johon on pitänyt varata pelimerkkejä.
Itse olen kuullut ihan pienen pientä huhua tästä. Ainakin keskusteluita siis käyty mikä nyt ei ole mitään uutta eikä vielä tarkoita yhtään mitään.
Joo en vielä lähtisi piirtelemään nimeä ennakkokaavailuihin. Vaikka olisikin mahtava juttu.Keskusteluista on pitkä matka siihen, että sopimukseen tulee nimi.