Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 108
Puhutaan nyt asiat suoraan ja kerron mitä itse sain kuullla eilen joko minua on vedätytty tai sitten olen ymmärtänyt asiat väärin..niin Mesestä on kyse ja eilen on jalkaa operoitu acutassa ja loppukauden toipumista epäilty…siinä on minun versio
"Ellei ihmeitä tapahdu"

Josko nyt sit kävi loppupeleissä ihme ja selviääkin pienellä saikulla. Mutta kyllä tää silti pakottaa Ilveksen kaupoille jos on edes 1kk pois. Alkaa maalinteko-osasto harventumaan taas.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 419
Jos on acutaan tarvinnut mennä ja sitä kautta leikkauspöydälle niin olisiko sitten eilen sattunut jotakin.
Tai vasta tullut kipua tms jalkaan. Eihän sitä välttämättä pelatessa huomaa.
 

Jeti

Tulokas
Viestejä
6
Puhutaan nyt asiat suoraan ja kerron mitä itse sain kuullla eilen joko minua on vedätytty tai sitten olen ymmärtänyt asiat väärin..niin Mesestä on kyse ja eilen on jalkaa operoitu acutassa ja loppukauden toipumista epäilty…siinä on minun versio
Olen kuullut myös, että nimenomaan jalka on operoitu, mutta poissa vain muutamia viikkoja. Eli selkeästi ristiriitaista tietoa aiheesta liikkeellä.

Itse luotan tietoihini, joten toivotaan ettet tällä(kin) kertaa ole oikeassa.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 847
Hyvä että kerroit suoraan. Ennenkuin lähtee vielä voimakkaammin liikkeelle spekulaatiot useammasta loukkaantuneesta.

Eli sieltä on nyt sitten Ratinen noin kuukauden poissa ja Meskanen epämääräisen ajan. Gregoire siinä kintaalla, että mahtuuko kokoonpanoon. Paria uutta pelaajaa tässä odotellaan siis.
Ei kyllä ole Grégoire vakuuttanut ja ihmettelen jos nähdyillä esityksillä saa jatkoa. Kaksi uutta miestä sisään. Sentterille ollut muutenkin jo tarve ja sitten lihasta lisää. Joku joka osaa aloittaa.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 109
Hyvä että kerroit suoraan. Ennenkuin lähtee vielä voimakkaammin liikkeelle spekulaatiot useammasta loukkaantuneesta.

Eli sieltä on nyt sitten Ratinen noin kuukauden poissa ja Meskanen epämääräisen ajan. Gregoire siinä kintaalla, että mahtuuko kokoonpanoon. Paria uutta pelaajaa tässä odotellaan siis.
Juu.. hätäkös tässä. Vähän vajaa oli hyökkäysarsenaali jo entuudestaankin, nyt vaan pari ukkoa sisään.
 

Riksamasa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
942
Puhutaan nyt asiat suoraan ja kerron mitä itse sain kuullla eilen joko minua on vedätytty tai sitten olen ymmärtänyt asiat väärin..niin Mesestä on kyse ja eilen on jalkaa operoitu acutassa ja loppukauden toipumista epäilty…siinä on minun versio
Voi helvetin perse.... No jostain vaan kova tekijä äkkiä tilalle.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 584
Hyvä että kerroit suoraan. Ennenkuin lähtee vielä voimakkaammin liikkeelle spekulaatiot useammasta loukkaantuneesta.

Eli sieltä on nyt sitten Ratinen noin kuukauden poissa ja Meskanen epämääräisen ajan. Gregoire siinä kintaalla, että mahtuuko kokoonpanoon. Paria uutta pelaajaa tässä odotellaan siis.
Tässä tilanteessa Grego nyt pomminvarmasti pelaa ainakin try outin viimeiseen päivään.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 097
Tässä tilanteessa Grego nyt pomminvarmasti pelaa ainakin try outin viimeiseen päivään.
Joo niin pelaa. Ei vaan mahtunut edellisessä pelissä edes pelaavaan kokoonpanoon, että kyllä siellä oli jo lähtölaskenta ainakin alkamassa. Sentteri + laituri on omat veikkaukset Tillun ostoslistasta. Ja Gregoirelle lähtöpassit, jos ei otteet merkittävästi piristy.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 109
Tämä käännetään voitoksi.. nyt pari kovaa tekijää sisään ja kun Ratinen sekä Meskanen palaavat, niin hyökkääjillä on todellakin sisäistä kilpailua pelipaikoista.
 

punakone

Luottopelaaja
Viestejä
1 894
Olen kuullut myös, että nimenomaan jalka on operoitu, mutta poissa vain muutamia viikkoja. Eli selkeästi ristiriitaista tietoa aiheesta liikkeellä.

Itse luotan tietoihini, joten toivotaan ettet tällä(kin) kertaa ole oikeassa.
Lähtökohta itsellä on se etten yritä täällä faneja johdattaan harhaan vaan kertoa sen mitä asioista tiefän..tietenkin on asioita mihinkä en halua kommentoida…tuleviin tai lähteviin pelaajiin
 

Jeti

Tulokas
Viestejä
6
Lähtökohta itsellä on se etten yritä täällä faneja johdattaan harhaan vaan kertoa sen mitä asioista tiefän..tietenkin on asioita mihinkä en halua kommentoida…tuleviin tai lähteviin pelaajiin
Niin se itselläkin on. Sen takia en ole aiemmin kirjoittanut juuri mitään, koska ihan jokaista ”kusilaari”-huhua ei tänne halua viestittää. Koska totuuspohja niissä yleensä on mitä on.

Nyt, kun selkeästi itsellä oli jonkun tason tietoa, halusin sen tänne kertoa. Tarkoituksena ei tosiaan ole johdattaa ketään harhaan tai kertoa tuulesta temmattuja juttuja vailla mitään totuuspohjaa.

Voi olla myös, että itse olen ymmärtänyt väärin saamani tiedot, tai sitten toisinpäin. Sehän näissä huhuissa vähän on, kun jutut saattavat muuttua matkalla tai itse ymmärtää kuulemansa asiat väärin.

Katsotaan miten käy, ja toivotaan tietysti tässä tapauksessa, että Meskasen poissaolo olisi tosiaan koko kauden sijaan vain tuo muutama viikko.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 711
Lähtökohta itsellä on se etten yritä täällä faneja johdattaan harhaan vaan kertoa sen mitä asioista tiefän..tietenkin on asioita mihinkä en halua kommentoida…tuleviin tai lähteviin pelaajiin
täysin ymmärrettävää, täällä vaan lähtee jokainen juttu uusiin sfääreihin
 

Ipandemia21

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
148
Kannattaa silti vähän miettiä, että kirjoitteleeko tänne yhden kärkihyökkääjistä olevan oletettavasti loppukauden sivussa, jos asiasta ei ole varmuutta.
 
Ylös