selkeesti-ipa
Rivipelaaja
Mielummin ottaisin Ruotsalaisen ;-)Tepsistä vapautui Suomi.. otetaanko toinen ?
Mielummin ottaisin Ruotsalaisen ;-)Tepsistä vapautui Suomi.. otetaanko toinen ?
Kuullostaa ihan HIFK:ille. Katsellaan.Jatkoajassa juttua yhden kirjoittajan toimesta, että Juhani Jasu hamuaisi pois Turusta.
Mikäli näin sattuisi käymään niin kyllä ottaisin Ilvekseen.
Turussa papupata porisee ilmeisesti enemmänkin...Jatkoajassa juttua yhden kirjoittajan toimesta, että Juhani Jasu hamuaisi pois Turusta.
Mikäli näin sattuisi käymään niin kyllä ottaisin Ilvekseen.
Onkohan niin että nuo kaksi finaalipaikkaa toivat sirkukselle lisävuosia ja nyt kun suoritus jäi kehnoksi koko soppa palaa pohjaanTurussa papupata porisee ilmeisesti enemmänkin...katso liitettä 4615
Voipi olla, tilannetta ei tee myöskään helpoksi Supercellien kavereiden 99% omistajuus. Olen aikasemmin nähnyt tälläisen tapauksen ja se ei päättynyt hyvin. En suosittele kellekkäänOnkohan niin että nuo kaksi finaalipaikkaa toivat sirkukselle lisävuosia ja nyt kun suoritus jäi kehnoksi koko soppa palaa pohjaan
Ei mikään huono idea sillä Lehtinen piti tepsin reppuselässä siten et selvis ees sääleihinTPS:n ykkösmaalivahti häipyy
Lassi Lehtisen sopimus TPS:n kanssa päättyy ja mies etsii uralleen uusia haasteita.www.iltalehti.fi
Lehtinen ei jatka Tepsissä. Oisko tässä hyvä Langhamerin tuuraaja
Olis ehdottomasti.TPS:n ykkösmaalivahti häipyy
Lassi Lehtisen sopimus TPS:n kanssa päättyy ja mies etsii uralleen uusia haasteita.www.iltalehti.fi
Miks ei, samalla vaikka Kiviharju, jasuTPS:n ykkösmaalivahti häipyy
Todellakin olisi.TPS:n ykkösmaalivahti häipyy
Mäkiniemi ei kelpaisi? Todellakin kelpaisi ainakin minulle.Nyt kun on tottunut tähän Dostal, Langhamer tasoon, niin ei kyllä yhtään huvittaisi antaa maalivahtiosastolla tasoitusta kenellekään.
Kaskisuo ja Mäkiniemi eivät oikeastaan minulle siis kelpaisi ja Olkinuoran todellinen floppikausi pistää pelottamaan, että miehen kohdalla tämä kausi oli se, kun ura meni over the hill.
Mikäs muuten on Mäkiniemen tilanne? En rapakon toisen puolen pelejä hirveästi seuraile, joten kyselen onko paluu Eurooppaan kuinka potentiaalinen tai millainen on miehen taso tällä hetkellä.Puhtaasti EP-scoutattuja suomalaisia, joita voisin ensi kauden Ilvekseen haaveilla:
Maalivahdit:
Kasimir Kaskisuo
Antti Raanta
Jussi Olkinuora
Eetu Mäkiniemi
Lassi Lehtinen
Mäkiniemi ei kelpaisi? Todellakin kelpaisi ainakin minulle.
Ymmärrän pointin. Täytyy toivoa, että Dostal hommaa taas tänne jonkun kätketyn salaisuuden, joka haluaa käyttää Korhosta ponnahduslautana.Niin kun haluaisin sellaisen takuuvarmasti Liigan TOP1/TOP2-maalivahdin, olen tottunut hyvään viime vuosina.
Mäkiniemi hyvä molari kyllä, mutta ei välttämättä Liigan paras.