Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 372
... Mielummin vuodesta toiseen neljän sakissa ilman mestatuutta, kuin 1 mestaruus ja 20v konkurssiuhkaa jumbona. ...
No jaa, mä ottaisin mestaruuden. Olisi 1üga pelattu kannattajana läpi, ja voisi lopettaa kannattajana huipulla. On meinaan sen verran raskasta ja pumpun päälle käyvää Ilveksen kannattaminen, ettei 20 vuotta jaksa millään . ;)
 

Random Hero

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
213
Tässä olen pyöritellyt hieman ensi kauden kokoonpanoa ja kiinnostaisi kysyä jäsen @punakone elta, että onko haisua montako uutta pelaajaa löytyy tillulta pöytälaatikosta ensi kaudelle? Tiedän, alhaista ja suorastaan limaista toimintaa itseltäni yrittää lypsää tietoja mutta kiinnostaisi niimbirusti. Mitään nimiä tai muitakaan vihjeitä pelipaikoista tai mistään muustakaan ei tarvitse antaa. Oman hahmotelmani mukaan ensi kaudelle tarvittaisiin 5-6 herra X:sää ja kiinnostaisi tietää kuinka lähellä valmista ensi kauden nippu on.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 152
Tässä olen pyöritellyt hieman ensi kauden kokoonpanoa ja kiinnostaisi kysyä jäsen @punakone elta, että onko haisua montako uutta pelaajaa löytyy tillulta pöytälaatikosta ensi kaudelle? Tiedän, alhaista ja suorastaan limaista toimintaa itseltäni yrittää lypsää tietoja mutta kiinnostaisi niimbirusti. Mitään nimiä tai muitakaan vihjeitä pelipaikoista tai mistään muustakaan ei tarvitse antaa. Oman hahmotelmani mukaan ensi kaudelle tarvittaisiin 5-6 herra X:sää ja kiinnostaisi tietää kuinka lähellä valmista ensi kauden nippu on.
Olen tätä myös päissäni miettinyt.. muutama kovakin lähtijä on ilmeisesti, joten ketäköhän tulee. Jos tarkoitus on kasata tätä kautta kovempi rosteri, niin jo Kontiolan korvaaminen on iso haaste. Sitten saatamme menettää Haapalan.. haaste sen kuin kasvaa... entäs jos Langhamer lähtee rapakon taakse...
Isoja aukkoja saattaa olla paikattavana ja päälle vielä sitä rouhija osastoa.
Tässä tietysti vielä vaikuttaa se, että mikä on lopputulema.. mestaruus ja Langhamer loistaa, niin...
Räty tähyää ison veden taakse... mitä tekee Jokipakka...
 

Marcelinho

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
109
Räty tähyää ison veden taakse... mitä tekee Jokipakka...

Tähtää ulkomaille. Ei tietääkseni ole sopimusta vielä mihinkään allekirjoittanut, mutta noilla meriiteillä voi käytännössä valita joukkueensa. En tiedä onko tarkoituksena tulla joskus Ipaan takaisin, mutta ainakin pari kautta vähintään meinaa ulkomailla pelata.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 918
Tähtää ulkomaille. Ei tietääkseni ole sopimusta vielä mihinkään allekirjoittanut, mutta noilla meriiteillä voi käytännössä valita joukkueensa. En tiedä onko tarkoituksena tulla joskus Ipaan takaisin, mutta ainakin pari kautta vähintään meinaa ulkomailla pelata.
Ei tartte tulla mun puolesta.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 776
En tiedä onko kyse tästä vai ensi kaudesta, mutta niin se taitaa päätyä tämäkin minun kuolaama pelaaja SHL:än
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
En tiedä onko kyse tästä vai ensi kaudesta, mutta niin se taitaa päätyä tämäkin minun kuolaama pelaaja SHL:än


1676030037875.png
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 776
Mikähän juttu muuten, kun joulukuussa solmi jatkon Sportiin ens kaudesta?
Solmiko? Mää muistan vaan Holmströmin ja Hjalmarssonin jatkot jotka oli ne pitkät 2025 asti. En siis yksinkertaisesti vaan muista tätä Lööken jatkoa.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 893
Vuoden jatkossa ulkomaan optio Ruotsiin? :D

Niin pitää muistaa, että kyseessä on Sport. Ei esimerkiksi Ilves tai Tappara. Pikkuseurat saattavat joutua joskus tekemään itselleen vähän epäedullisia sopimuksia, jos haluavat etteivät ainakaan Liigan sisällä siirry.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Niin pitää muistaa, että kyseessä on Sport. Ei esimerkiksi Ilves tai Tappara. Pikkuseurat saattavat joutua joskus tekemään itselleen vähän epäedullisia sopimuksia, jos haluavat etteivät ainakaan Liigan sisällä siirry.

Olis kyllä kovan luokan suoritus tehdä yhden vuoden sopimus, jolla ei ole mitään muuta virkaa kuin se, että ruotsalainen pelaaja ei voi siirtyä toiseen liigajoukkueeseen, mutta voi halutessaan palata kotimaahansa JA uutisoida siitä innokkaasti joulukuussa, että jatkaa meillä ensi kauden! :D
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 839
Jatkoajan Sport-osiossa puhutaan loppukauden lainasta, koska Brynäs tarvitsee vahvistuksia, ettei käy mahdollisissa karsinnoissa kalpaten.
 
Ylös