Sairastupa kaudella 2015-16

Henry78

Luottopelaaja
Viestejä
2 292
Vs: Sairastupa kaudella 2015-16

Ikurin Vire sanoi:
Henry78 sanoi:
Ikurin Vire sanoi:
cace6969 sanoi:
Ikurin Vire sanoi:
cace6969 sanoi:
Ikurin Vire sanoi:
cace6969 sanoi:
Liigaax sanoi:
Tyrväinen ei ole loukkaantunut. Taustalla on muita asioita, joita ei julkisuuteen voida vielä paljastaan.
Jossain kohtaa todellinen syy paljastetaan?

Oletko Tapparan mies?
Olen.

Ok. Varmistin, koska olen mielestäni nähnyt saman nimimerkin Tapparan foorumilla.
Se olen minä :)

Asia kunnossa.

Jäätävää jutustelua taas käydään. Että mua riepoo nää "lällällää mää tiiänkin jotain ja te ette tiiä"-viestit! Käytiin kavereiden kanssa aikanaan 80-luvulla samanlaista keskustelua,hiekkalaatikolla..

Tervetuloa 2000-luvulle.

Kiitos paljon! Loistavaa iltalukemistahan tää on kuitenkin!
 

Taverney

Guest
Vs: Sairastupa kaudella 2015-16

Tästä ei nyt kannata repiä kenenkään verkkareitaan mutta ottaisin esille yhden asian. Treenataanko ilveksessä tällä hetkellä oikein? Painotetaanko oikeita asioita esim liikkuvuutta tarpeeksi? Sandellin tilanne nyt on mikä on mutta on se kumma kun joka kausi ilveksessä on paljon avainpelaajia loukkaantuneena. Esim. Kärpissä ja Tapparassa loukkaantumisia on todella vähän.
Dufva rehvastelee jatkuvasti sillä että antaa joukkueen treenata koko kesän omatoimisesti ja sielläkin on usein porukkaa telakalla. Viime vuonna playoffeissa käytännössä koko ykkösketju. Liikkuvuusharjoittelulla on kuitenkin iso merkitys loukkaantumisten ehkäisyssä.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 390
Vs: Sairastupa kaudella 2015-16

Jikomn sanoi:
Tyrsky nimitettiin juuri Ilveksen loppukauden kapteeniksi, ja kuten Ikerkin sanoi, on hänellä sopimus -17 asti. Jos Tyrväinen Ilveksestä lähtee, niin se tapahtunee kaikista todennäköisimmin ensi kesänä.

Tapio Laakso on Ilveksen loppukauden kapteeni kunhan palaa.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 157
Vs: Sairastupa kaudella 2015-16

Ikurin Vire sanoi:
parkano79 sanoi:
Oisko tyrväisellä jääny palkat saamatta. Tai sitten on myynnissä ja vaihdossa vois tulla vaikka Filip Riska

Ei ole palkoista kyse.

Vaiko somekäyttäytymisestä? Ei kai nyt ole myynnissä kuitenkaan?
 

vivalavili

Luottopelaaja
Viestejä
1 377
Vs: Sairastupa kaudella 2015-16

Taas lähtee homma ketjussa aivan lapasesta kun joku tulee nimettömänä heittelemään, että Tyrväinen muuten lähtee. "Enempää en kerro" - nm. Liigaax 19.10.2015. Vähänkin esimerkiksi lukion historiaa lukenut voi tässä nyt ottaa esille sen kuuluisan lähdekritiikin ja mikä on luotettavaa ja mikä ei. Uskonko Ilveksen virallista tiedotetta vai nimetöntä henkilöä avoimella keskustelupalstalla

Ja paskapuhetta, että palkkoja olisi jäänyt maksamatta, kun juuri joukkueeseen hankittiin uutta verta. Eihän sitä nyt Ilveskään velaksi pelaajia osta, jos ei ole varaa edes jo omiin.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 152
Vs: Sairastupa kaudella 2015-16

Tässä loukkaantumis-sumassa hyllytetään yksi roolipelaajista ?
Alkaa oikeasti olemaan mitta täynnä, jos jotain tälläistä taustalta paljastuu.
Kyllä minä helpommallakin löydän mielipahaa kuin tätä farssia seuraamalla.. olkoot !
No..katsotaan mitä meille piakkoin tarinoidaan.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 473
Vs: Sairastupa kaudella 2015-16

Baloun sanoi:
Ikurin Vire sanoi:
parkano79 sanoi:
Oisko tyrväisellä jääny palkat saamatta. Tai sitten on myynnissä ja vaihdossa vois tulla vaikka Filip Riska

Ei ole palkoista kyse.

Vaiko somekäyttäytymisestä? Ei kai nyt ole myynnissä kuitenkaan?

Sitä ei vielä pysty sanomaan..siis myymistä.
 

vivalavili

Luottopelaaja
Viestejä
1 377
Vs: Sairastupa kaudella 2015-16

Battery sanoi:
Jikomn sanoi:
Tyrsky nimitettiin juuri Ilveksen loppukauden kapteeniksi, ja kuten Ikerkin sanoi, on hänellä sopimus -17 asti. Jos Tyrväinen Ilveksestä lähtee, niin se tapahtunee kaikista todennäköisimmin ensi kesänä.

Tapio Laakso on Ilveksen loppukauden kapteeni kunhan palaa.
Jaa, olin varma, että Ilves oli Twitterissä maininnut Tyrväisen olevan kapteeni.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 390
Vs: Sairastupa kaudella 2015-16

Jikomn sanoi:
Jaa, olin varma, että Ilves oli Twitterissä maininnut Tyrväisen olevan kapteeni.

Olisko twiitti koskenut HIFK pelejä kun niissä Tyrväinen oli kapteeni?

Kuitenkin tässä Sandellin loukkaantumista koskevassa uutisessa kerrotaan että Laakso on kapteeni. http://ilves.com/?p=28279
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vs: Sairastupa kaudella 2015-16

Ikurin Vire sanoi:
Sitä ei vielä pysty sanomaan..siis myymistä.

Eihän myynnissä olevaa pelaajaa silti tarvitsisi pitää sivussa.

Eri asia sitten, jos kyse on jostakin hyvin henkilökohtaisesta syystä.
 

Liigaax

Rivipelaaja
Viestejä
34
Vs: Sairastupa kaudella 2015-16

Brooks sanoi:
Ikurin Vire sanoi:
Sitä ei vielä pysty sanomaan..siis myymistä.

Eihän myynnissä olevaa pelaajaa silti tarvitsisi pitää sivussa.

Eri asia sitten, jos kyse on jostakin hyvin henkilökohtaisesta syystä.
Ei ole henkilökohtaiset syyt syynä.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 473
Vs: Sairastupa kaudella 2015-16

Brooks sanoi:
Ikurin Vire sanoi:
Sitä ei vielä pysty sanomaan..siis myymistä.

Eihän myynnissä olevaa pelaajaa silti tarvitsisi pitää sivussa.

Eri asia sitten, jos kyse on jostakin hyvin henkilökohtaisesta syystä.

No sanotaan sen verran mitä itse olen kuullut. Eli, jos kyseinen pelaaja ei ole loukkaantuneena, eikä silti ole pelaavassa kokoonpanossa, niin kuka siitä pelaamisesta viime kädessä päättää? Niinpä.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 152
Vs: Sairastupa kaudella 2015-16

Alkaa pikkuhiljaa ne syyt loppumaan !
Ei ole loukkaantunut, mutta ei ole poissa myöskään henkilökohtaisista syistä ?
Ja myynnissäkään ei ole..
Naapurin syistäkö se poissa on ?

Valmentajan kanssa riitaantuminen lienee henkilökohtainen syy sekin ?
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 157
Vs: Sairastupa kaudella 2015-16

parkano79 sanoi:
Tyrväinen suututtanu Tuokkolan huolella?

Näköjään tähän viittaa. Veikkaanpa tuo päähän kohdistunut taklaus jupakka.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 800
Vs: Sairastupa kaudella 2015-16

Jikomn sanoi:
Battery sanoi:
Jikomn sanoi:
Tyrsky nimitettiin juuri Ilveksen loppukauden kapteeniksi, ja kuten Ikerkin sanoi, on hänellä sopimus -17 asti. Jos Tyrväinen Ilveksestä lähtee, niin se tapahtunee kaikista todennäköisimmin ensi kesänä.

Tapio Laakso on Ilveksen loppukauden kapteeni kunhan palaa.
Jaa, olin varma, että Ilves oli Twitterissä maininnut Tyrväisen olevan kapteeni.

Tyrsky on varakapteeni joka kantaa kapteenin nauhaa varsinaisen kapteenin ollessa telakalla. Pelaaja on kapteeni pelikunnostaan riippumatta ellei kapteenia erikseen vaihdeta, kuten tässä tapauksessa eli Sandell vaihdettiin Laaksoon.

Jikomn sanoi:
Uskonko Ilveksen virallista tiedotetta vai nimetöntä henkilöä avoimella keskustelupalstalla

Suurinpiirtein yhtä luotettavia kummatkin ;D
 

Liigaax

Rivipelaaja
Viestejä
34
Vs: Sairastupa kaudella 2015-16

parkano79 sanoi:
Tyrväinen suututtanu Tuokkolan huolella?
Eiköhän tämä olisi tullut ilmi jossain välissä eli kerrotaan nyt sitten. Tuokkolalla ja Tyrväisellä eivät välit ole kauhean hyvät. Tiedä sitä sitten mistä johtuu, mutta näin asian kuulin.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 473
Vs: Sairastupa kaudella 2015-16

Liigaax sanoi:
parkano79 sanoi:
Tyrväinen suututtanu Tuokkolan huolella?
Eiköhän tää olisi tullut ilmi jossain välissä eli kerrotaan nyt sitten. Tuokkolalla ja Tyrväisellä eivät välit ole kauhean hyvät. Tiedä sitä sitten mistä johtuu, mutta näin asian kuulin.

Sama tieto on tosiaan itsellenikin kantautunut.
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Vs: Sairastupa kaudella 2015-16

Kyllä tässä tilanteessa sais silti peluuttaa tyrväistä, piti ihmisestä tai ei. Kiukutelkoot sitten kun saadaan ukkoo jalkeille..
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 473
Vs: Sairastupa kaudella 2015-16

IkuisestiILVES sanoi:
Kyllä tässä tilanteessa sais silti peluuttaa tyrväistä, piti ihmisestä tai ei. Kiukutelkoot sitten kun saadaan uskoo jalkeille..

No Tuokkola on tunnetusti jäärä, onhan tästä esimerkkejä jo edellisiltäkin kausilta.
 
Ylös