Rauman Lukko

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 730
Anna olla, kun Ipaan tulis pari kanukkiarpaa reilulla 10 pelillä per pari edellistä kautta. Melko lasiselta vaikuttaa, mutta toki menestyäkin voi...
Veit jalat suustani! Nämä jos olis palkattu Ilvekseen, niin foorumilla roihuais kausikortit.
Ja kun vielä muistetaan, kuten @Vovlo myös mainitsi, että valmentajana on takuuvarma menestyskone, legendaarinen ja ääri-karismaattinen Tomi Lämsä.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 152
Veit jalat suustani! Nämä jos olis palkattu Ilvekseen, niin foorumilla roihuais kausikortit.
Ja kun vielä muistetaan, kuten @Vovlo myös mainitsi, että valmentajana on takuuvarma menestyskone, legendaarinen ja ääri-karismaattinen Tomi Lämsä.
Kyllä toi Burke on sen verran kova kaveri, että hänet voisi riskillä ottaakin. Lähes 0,7p/p urallaan Ahl:ssä. Tehnyt ylivoimalla paljon tehoja. Tulee ihan mieleen Henrik Haapala kun katsoo paria edellistä kautta. Ilman viime kauden loukkia ei pelaisi Liigassa.

Tämä pakki vaikuttaa enemmän arvalta, mutta kaipa tuollainen kolmosparissa menee.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 730
Kyllä toi Burke on sen verran kova kaveri, että hänet voisi riskillä ottaakin. Lähes 0,7p/p urallaan Ahl:ssä. Tehnyt ylivoimalla paljon tehoja. Tulee ihan mieleen Henrik Haapala kun katsoo paria edellistä kautta. Ilman viime kauden loukkia ei pelaisi Liigassa.

Tämä pakki vaikuttaa enemmän arvalta, mutta kaipa tuollainen kolmosparissa menee.
Voi hyvinkin olla vaikka kuinka kovia hakuja.
Ja sanonpa vielä, että myös Sahlstedtin työn olen arvostanut todella korkealle, paitsi että tuota valmentajan valintaa en käsitä, mutta se on toinen tarina.
Lähinnä viittasin viestilläni siihen, miten korkealle rima laitetetaan foorumilla Ilveksen hankintojen suhteen.
 

Yohan

Luottopelaaja
Viestejä
1 548
Voi hyvinkin olla vaikka kuinka kovia hakuja.
Ja sanonpa vielä, että myös Sahlstedtin työn olen arvostanut todella korkealle, paitsi että tuota valmentajan valintaa en käsitä, mutta se on toinen tarina.
Lähinnä viittasin viestilläni siihen, miten korkealle rima laitetetaan foorumilla Ilveksen hankintojen suhteen.
Missä se Sahlstedtin työ konkreettisesti lopulta näkyy? Ihan vilpittömästi pohdin. Josef Boumediennen lähdettyä ulkomaalaisten taso putosi kuin lehmän häntä.
 

Lerppu

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
957
EP scouttaamisella olisi kelvannut tännekin. Mielenkiintoisia hankintoja ja varsinkin tämä Burke latonut kovia tehoja.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 157
Jatkoajassa Lukkolaisilla alkanut keulimaan hieman Burken hankinta. :D
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 730
Missä se Sahlstedtin työ konkreettisesti lopulta näkyy? Ihan vilpittömästi pohdin. Josef Boumediennen lähdettyä ulkomaalaisten taso putosi kuin lehmän häntä.
En mä osaa konkreettisesti sanoa, itsellä vaan ajatus siitä, että Sahlstedt olisi onnistunut hyvin, kun vertaa Lukon aiempia näyttöjä. Ja onhan noista Lukon ulkomaalaishankinnoista aika paljon joka kausi puhuttu ja kehuttukin. Päättyneellä kaudella tosin katosivat kuvasta aika pahoin, mutta johtuiko tuo niistä, pelitavasta, valmennuksesta vai mistä, en tiedä.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 227
Laitetaan nyt tännekin:


Eli Tieksola vuoden lainasopparilla Raumalle ja Lukon joukkue valmis.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 353
Anna olla sitä palstaoksentelun määrää, kun Ipaan tulis pari kanukkiarpaa reilulla 10 pelillä per pari edellistä kautta. Melko lasiselta vaikuttaa, mutta toki menestyäkin voi...

Kyllä toi Burke on sen verran kova kaveri, että hänet voisi riskillä ottaakin. Lähes 0,7p/p urallaan Ahl:ssä. Tehnyt ylivoimalla paljon tehoja. Tulee ihan mieleen Henrik Haapala kun katsoo paria edellistä kautta. Ilman viime kauden loukkia ei pelaisi Liigassa.

Tämä pakki vaikuttaa enemmän arvalta, mutta kaipa tuollainen kolmosparissa menee.

Jatkoajassa Lukkolaisilla alkanut keulimaan hieman Burken hankinta. :D


Brayden Burke ollut mystisesti harjoituspeleistä pois, viime viikolla piti palata jäille, mutta ei palannutkaan ja Raumalla aletaan jo hieman huolestumaan.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 468
https://x.com/teamraumanlukko/status/1701640214001676497?s=46&t=C7mceF-oJaEqrt1V3lGXzg

IMG_3289.jpeg


Lukolla on retropaitaa tiedossa tällä kaudella. Ns. lauantaipaita.
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 502

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 504
Omasta mielestäni kammottava tekele. Violetti tausta logossa kruunaa homman ja klassisen logon korvaaminen tuolla paskasti täytetyllä eläimellä on jotain, mitä en itse haluaisi varsinaisesti muistella.

Ihan hirveä. Lukon luulisi muutenkin haluavan hävittää muiston tuosta "kettulogo"-aikakaudesta.

Ei tuossa ole edes vielä mitään kauhean retroa, koska tätä amerikkalaisuuttahan nähtiin 2001-2012, eivätkä fanit sitä oikein koskaan ostaneet. Lapsille varmaankin myytiin enemmän pipoja ja lippiksiä, mutta faneja saatiin vuosikymmen piinattua tällä irvokkuudella.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Omasta mielestäni kammottava tekele. Violetti tausta logossa kruunaa homman ja klassisen logon korvaaminen tuolla paskasti täytetyllä eläimellä on jotain, mitä en itse haluaisi varsinaisesti muistella.

Täysin samaa mieltä. Yksi rumimpia paitoja, mitä olen koskaan nähnyt. Aivan kamala värimaailma ja muutenkin visuaalisesti järkyttävä tekele.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 801
Ei kyllä ole minun makuun yhtään. Kettulogon käyttö nyt oli muutenkin Lukolta ihan typerä veto ja nuo kolmiot ovat niin tönkön ja kulmikkaan näköisiä.
 
Ylös