Raipelle kenkää!

hartsa41

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
685
Vs: Raipelle kenkää!

Nyt on pakko kertoa: näin aikamoisen painajaisen viikko sitten. Raipea haastateltiin 7 karsintapelin jälkeen kun ipa oli hävinny sportille jatkoajalla 1-0. Raipe ei pystynyt sanomaan juuri mitään,nieleskeli vain(itku kurkussa) ja syytti että "tää on mun syy ja otan täyden vastuun tästä tippumisesta,jätkät kyllä antoi kaikkensa". Taustalla Sportin pelaajat ja eritoten fanit juhlivat villisti voittoa ja urheilullista nousua liigaan. Sportin toimitusjohtajaa haastateltiin Raipen jälkeen ja hän lupasi että rahat saadaan kasaan ja nyt noustaan vihdoinkin LIIGAAN...

Että tämmöstä.
 

jki

Tulokas
Viestejä
6
Vs: Raipelle kenkää!

raipe sanoo ettei jätä ilvestä pulaan,mut nyt jättää jos ei oikeasti tajua lähteä,kyllä tolla porukalla on oikean valmennuksen alla mahdollisuus pärjätä,tsiisus mitä paskaa toi peli on nyt.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 473
Vs: Raipelle kenkää!

Ei tässä oo muuta vaihtoehtoa, kuin napata jostain koutsi joka ymmärtää pelistä jotain. Raipe jatkaa aitiossa ottamassa oppia ja näin maksetaan taas monelle valmentajalle palkkaa, vaikka Raipe taitaa olla lähes talkoo hengessä mukana. Jotain on pakko tehdä nopeasti.
 

pikkuilves

Rivipelaaja
Viestejä
40
Vs: Raipelle kenkää!

Ehkä tämä on Ilveksen suurin ongelma; johto (eli tässä vaiheessa lähinnä Manngardt) ei ymmärrä modernista jääkiekosta mitään. Siitä syystä valmentajan ja pelisysteemin merkitystä on aliarvioitu vuositolkulla.
 

jki

Tulokas
Viestejä
6
Vs: Raipelle kenkää!

Toivottavasti se mangard tai mikä nyt oli,et valmennuksella toi peli muuttuu,mut raipen jääräpäisyys ei edes kokeilla,tuolla olis muute yks valmentaja,joka vois kurssin muuttaa.TUOKKOLA TUOMAS,pystyhän toi valmentaa kalpan runkosarjan mestariksi eka päävalmentaja kaudella,jos en kauheen väärin muista
 

Hank Da Silva

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
342
Vs: Raipelle kenkää!

Noi kotipeleihin valmistautumiset on viime peleissä tuntunut menevän täysin perseelleen joukkueelta ja siitä kaiken muun surkeuden lisäksi pitkä miinus Raipelle. Loistavasta pelaajasta ei valitettavasti aina saa loistavaa valmentajaa, ei edes kohtalaista tässä tapauksessa.

Huolestuttavinta on, että Marjamäkeä lukuunottamatta meillä on paras mahdollinen kokoonpano, johon on tullut vahvistuksina kohtalaisia pelimiehiä: Talbot, Lindbäck ja Laakkonen. Siitä huolimatta peli menee vain huonompaan suuntaan. Pakko olis jotain tehdä valmennuksen suhteen, jos meinataan vielä havitella nousua pois jumbopaikalta.

Pikkuilves on mielestäni täysin oikeassa siinä, ettei Ilveksessä ole ymmärretty valmentajan merkitystä osana menestyvää joukkuetta. Ilveksessä ei ole ollut hyvää valmentajaa todella pitkään aikaan. No eipä Ilves ole menestynytkään todella pitkään aikaan.
 

d-pääty

Rivipelaaja
Viestejä
32
Vs: Raipelle kenkää!

jos joku voi väittää että tänään oli pelikirja valmentajan taholta niin huh huh,paskaa on tullut nähtyä mutta tänään oli pohjanoteeraus ilveskiekossa.sori vaan raipe mutta evääsi on syöty.
 

Hermis

Guest
Vs: Raipelle kenkää!

Olen puolustellut Raipea ja olen edelleen sitä mieltä, ettei valmentajan vaihto tätä laivaa käännä. Se vaan on Ikävä tosiasia. Kohta on se vaihto silti tehtävä, ikävä kyllä.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 157
Vs: Raipelle kenkää!

Hermes sanoi:
Olen puolustellut Raipea ja olen edelleen sitä mieltä, ettei valmentajan vaihto tätä laivaa käännä. Se vaan on Ikävä tosiasia. Kohta on se vaihto silti tehtävä, ikävä kyllä.

Joku ammattimainen valmentaja ykköseksi ja Raipe oppipojaksi kakkosvalkuksi.

Täytyypä pari mestispeliä katsoa ja tsekata vähän tulevia karsintavastuskandidaatteja.
 

Hondo

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
108
Vs: Raipelle kenkää!

Iker78 sanoi:
Raimo ulos ja äkkiä ja samaan lähtöön Koistinen ja Järventie!!

Niinpä. Itsekin olen odotellut hiukan suurempaa panosta, kun näiden pelaajien yhteinen palkkasumma on 430 ke vuodessa. Ja sopparit jatkuvat vielä vuosikausia.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 473
Vs: Raipelle kenkää!

Hondo sanoi:
Iker78 sanoi:
Raimo ulos ja äkkiä ja samaan lähtöön Koistinen ja Järventie!!

Niinpä. Itsekin olen odotellut hiukan suurempaa panosta, kun näiden pelaajien yhteinen palkkasumma on 430 ke vuodessa. Ja sopparit jatkuvat vielä vuosikausia.

Sen verran tarvii puolustella, että Mara ja Ville ovat pelitavan uhreja.
 

Hondo

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
108
Vs: Raipelle kenkää!

Ikurin Vire sanoi:
Hondo sanoi:
Iker78 sanoi:
Raimo ulos ja äkkiä ja samaan lähtöön Koistinen ja Järventie!!

Niinpä. Itsekin olen odotellut hiukan suurempaa panosta, kun näiden pelaajien yhteinen palkkasumma on 430 ke vuodessa. Ja sopparit jatkuvat vielä vuosikausia.

Sen verran tarvii puolustella, että Mara ja Ville ovat pelitavan uhreja.

Tästä osin samaa mieltä. Kyllä siellä potentiaalia pitäisi olla parempaan. Mutta kyllä Koistinenkin voisi olla enemmän urheilija eikä kantaa mukanaan turhia ylikiloja.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 473
Vs: Raipelle kenkää!

Hondo sanoi:
Ikurin Vire sanoi:
Hondo sanoi:
Iker78 sanoi:
Raimo ulos ja äkkiä ja samaan lähtöön Koistinen ja Järventie!!

Niinpä. Itsekin olen odotellut hiukan suurempaa panosta, kun näiden pelaajien yhteinen palkkasumma on 430 ke vuodessa. Ja sopparit jatkuvat vielä vuosikausia.

Sen verran tarvii puolustella, että Mara ja Ville ovat pelitavan uhreja.

Tästä osin samaa mieltä. Kyllä siellä potentiaalia pitäisi olla parempaan. Mutta kyllä Koistinenkin voisi olla enemmän urheilija eikä kantaa mukanaan turhia ylikiloja.

Jos nyt muistellaan Maran pelaamista Hifkissä, niin olihan se hyvää, eli kyllä ne taidot sielä vielä on. Koistisen ylikiloihin en ota kantaa :D
 

Zephyrous

Guest
Vs: Raipelle kenkää!

Dirty deed sanoi:
Pitäisköhän alkaa putkimieheksi. En mä niitä hommia osaa, mutta ikäni olen paskalla käynyt. Tällä periaatteellahan suomessa voi toimia vaikka päävalmentajana.

Tää oli kyllä hyvä! Saako tätä lainata.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 804
Vs: Raipelle kenkää!

Tänään paikanpäällä pelin nähneenä on sanottava että meiltä todellakin puuttuu päävalmentaja sekä apuvalmentaja. Peli on surkuhupaisaa oman maalin takana piileskelyä, yksin yrittämistä, pitkä päätyyn ja.. vaihtoon ja ties mitä kiekkoo. Miehet ei liiku, kiekko ei liiku. Ja olipa väläytys laittaa Keränen neloseen!
 

Dale_D

Guest
Vs: Raipelle kenkää!

Baloun sanoi:
Joku ammattimainen valmentaja ykköseksi ja Raipe oppipojaksi kakkosvalkuksi.

Juuri näin. Raipesta on kuitenkin hyväksi tsemppariksi. Ja ehkä joskus johonkin enempäänkin.

Skenaario ei vain toteudu, kun äijämäisessä lätkäkulttuurissa aleneminen päävalmentajan paikalta on saman luokan kasvojenmenetys kuin niillä epäonnistuneilla japanilaisilla bisnesmiehillä, jotka hyppivät pilvenpiirtäjien ikkunoista.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 077
Vs: Raipelle kenkää!

Ilves, nyt ei ole aikaa vitkastella valmennuksen suhteen. Jos Raipe ei lähde, niin on hänelle hommattava kaveri, joka tietää jotain jääkiekon perusasioista valmennuksen näkökulmasta. Tuo joukkue ei oikeasti ole noin surkea. Kaikesta tekemisestä näkyy pitkälle, että jumissa ollaan ja sieltä poispääsyä ei tuolla valmennuksella taida olla. Tänään kiinnitin huomiota jo alkuverryttelyyn, jo siellä mikään syötöistä ei tahtonut löytää lapaan. Eli kyllä jo valmistautuminen peliin oli mennyt surkeasti.
 

Tammi 30

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
480
Vs: Raipelle kenkää!

Änäristä vaan joku kokenut apuvalmentaja kertoon valmennuksen saloja Raipelle. Eipä se Tuokkolakaan huono olisi yksi runkosarjan voitto kuitenkin saldona. Pekka Rocky Rautakalliollakin alkaa olemaan valmennusvuosia paljon jo takana menestys vain on jäänyt puuttumaan. Rocky ainakin varmasti valmentamisesta kuitenkin tietää enemmän kuin Raipe.
 
Ylös