Muita liigajoukkueita koskevat huhut

Tambere

Rivipelaaja
Viestejä
19
Vahva tulo foorumille, ennustan lyhyttä uraa täällä.
Joo muistin just miks en jatkoaikaankaan enää jaksa kirjottaa. Ei tässä ole mitään järkeä. Väännät jonkun runkkarin kanssa asioista joihin toinen ei jaksa perehtyä, mutta silti tietää aina kaiken. Mulla on parempaakin tekemistä.

Tälläisille höpöhöpöfoorumeille saa muutenkin kirjoittaa ja tehdä uuden tunnuksen aina kun haluaa. Mutta ei ole kiinnostusta.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 496
Joo muistin just miks en jatkoaikaankaan enää jaksa kirjottaa. Ei tässä ole mitään järkeä. Väännät jonkun runkkarin kanssa asioista joihin toinen ei jaksa perehtyä, mutta silti tietää aina kaiken. Mulla on parempaakin tekemistä.

Tälläisille höpöhöpöfoorumeille saa muutenkin kirjoittaa ja tehdä uuden tunnuksen aina kun haluaa. Mutta ei ole kiinnostusta.
Mouho foorumille trollaamaan kun et osaa käyttäytyä.Heippa.
 

Tambere

Rivipelaaja
Viestejä
19
Tuo nelikko on kyllä ihan leimallisesti hidas. Eikä tuossa myöskään ole yhtään sellaista sentteriä, jota voisi kuvailla erityisen hyväksi pelinrakentajaksi.

Kokenut tuo on. Vahvoja vääntäjiä ja hyviä puolustavia senttereitä ainakin kolme kappaletta. Aloituksissakin tulevat pärjäämään.

Itse asiassa tuo on meidän SaVilta ihan oivallinen valinta. Joukkueena kaikki mahdollisuudet napata paikka Top kympistä, pääsee jonkinlaisen buumin osaksi ja kaiken mennessä nappiin (pysyessään ehjänä), voi ottaa jopa ykkössentterin tontin.

Samaa varmaan hakee myös Joni Ikonen. Jonin kohdalla olen skeptisempi. Ilmeisen ehjänä on pysynyt viimeiset pari kautta, mutta meno on taantunut odotuksiin nähden. Ifk:kin tarjosi tonttia ylivoimalla liiankin kanssa, oli hyviä ketjukavereita, mutta ei pystynyt ottamaan roolia. Riittääkö lopulta luonne.
Joo miks mua kiinnostais jotkut sun mielipiteet tai pitäiskö mun lukee nää ku mulle nää kirjotat? Ei tarvitse mulle näitä linkata. Ei kiinnosta. Puupää säkin olet.
 

Tambere

Rivipelaaja
Viestejä
19
Ennustan tässä kohtaa noin viikon mittaista foorumiuraa. Jonkinlainen ennätys sekin.

Singaalia tuli just ikävä.
Palstaura alkaa siinä vaiheessa taas kun klikkaat ”rekisteröidy” niin halutessaan. Toki harmittaa jättää tämä suosittuna nimimerkkinä tunnettu Tambere. Valitettavasti.
 

Tambere

Rivipelaaja
Viestejä
19
No ei ole Järviset, Salliset ja Ikoset koskaan aiemmin pelanneet Kiekko-Espoossa, eli eivät ole omia kasvatteja.

Vai olisiko Kristian Tanus esimerkiksi Ilvekseen tullessaan oman kasvatin pestaaminen, kun on kuitenkin samasta kaupungista lähtöisin?
+tämän logiikan mukaan Espoolla ei ole koskaan ollut yhtäkään omaa kasvattia. Kova statsi. Ei taida Pelicansillakaan olla vaan kaikki on Kiekkoreippaan kasvatteja. Mutta onhan se sama kuin kutsuisi kaikkia Tampereen kasvatteja Ilveskasvateiksi! Kiitos ja näkemiin.
 

hanhenkaula

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
187
Voiskohan Merelä olla menossa Tapparaan ens kaudeks…?
Ainakin igssä jakanut tarinaan mestaruuskuvan eikä tuo AHL-kausikaan ihan huikeasti mennyt. Taitaa olla sen verran Tappara sydäntä, etten pitäisi mahdottomana jos sopparit antaa myöden. Voi heittää mut bussin alle tästä ajatusleikistä jos ei ole edes mahdollista. En ole perehtyny - en tiedä.
 

Chief44

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
267
Voiskohan Merelä olla menossa Tapparaan ens kaudeks…?
Ainakin igssä jakanut tarinaan mestaruuskuvan eikä tuo AHL-kausikaan ihan huikeasti mennyt. Taitaa olla sen verran Tappara sydäntä, etten pitäisi mahdottomana jos sopparit antaa myöden. Voi heittää mut bussin alle tästä ajatusleikistä jos ei ole edes mahdollista. En ole perehtyny - en tiedä.
Iso Tappara sydän löytyy. Ig tarina on vaan kunnianosoitus. Merelä taistelee Nhl-paikasta. Tuskin vielä takaisin on tulossa.
 

hanhenkaula

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
187
Juu, näin luulisin itsekin.

Mitä itse tiedän Merelän tarinasta ja polusta ammattiurheilijaksi, niin ei voi kun hattua nostaa.
Aikanaan riskeerannut todella paljon ollakseen ammattipelaaja.
Työmoraali aivan älytön ja lopulta tuo kaikki johti taistelemaan änäripaikasta.
Toivon Merelälle kaikkea hyvää, mutta en tässä kohtaa paluuta Tapparaan.
Oikeastaan en koskaan, toivottavasti pelaa rapakon takana pitkän uran.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 067
Kärpät myös Ruohomaan perässä, tämä ei toki varmaan ole mikään yllätys.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 067
Jos Ruohomaa menee Kärppiin eikä tule Ilvekseen niin Bonolle potkut
Tästä samaa mieltä. Oma veikkaus on että vetää vielä kauden ulkomailla. Katsellaan sitten mikä on anti.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 067
Joo ei siinä muuten mitään, mutta mahdollinen vaatimus 2v lapusta hirvittää. 36v marraskuussa ja viimeiset kaudet pystynyt pelaamaan kaudesta noin 2/3.
Niinpä, voipi olla että tässä on yksi Ilves-legenda siihen listaan joiden parasta ennen päiväys on ajanut ohi siinä vaiheessa kun kotiinpaluu alkaisi kiinnostaa.
 
Ylös