Mitä seuroja kannatat ulkomaan sarjoista?

Poriman55

Rivipelaaja
Viestejä
64
Futispuolella on tälläinen jo, mutta käsittääkseni täällä ei (?)

Itse seuraan tiiviisti NLA seura ZSC Lionsia. Änäristä myös Montreal Canadiens on itselle rakas.
Mites muilla?
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 299
Isäni on kannattanut Liverpoolia 70-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen Liverpool-paitani muistaakseni sain jo kaksivuotiaana eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kannatat Liverpoolia. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi ManU:a.

Todellinen fanius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin Liverpool on ollut suosikkini jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Kannattaminen on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Nuoresta iästä huolimatta olen ehtinyt seurata joukkuetta kuitenkin jo aika kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni joukkuetta kohtaan vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että Liverpool on iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 853
Joskus tuli NHL:ää enemmänkin vahdattua ja silloin jengit oli Detroit ja Boston. Nykyään ehkä lähimpänä kiinnostusta on Toronto ja Colorado.

Aika vähäistä on kuitenkin seuraaminen, käytännössä olematonta. Enemmän tulee seurattua Ipan miehien otteita kuin tiettyjä seuroja.
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 273
Pitäisi varmaan vastata Toronto, mutta vastaan Florida Panthers. Pikkupojasta asti tullut seurattua. Logo veti puoleensa.
 

King98

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
260
En kannata muita seuroja kuin Ilvestä, mutta paljon tulee seurailtua jääkiekkohulluna muitakin sarjoja liigan lisäksi!
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 304
Jos nyt on pakko joku sanoa niin sanotaan Färjestad.
En kannata, mutta seuraan ja toivon menestystä kyseiselle seuralle.

CHL peli Ilves - Färjestad oli itselle eräänlainen unelmien täyttymys.
 

Jonte

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
640
Rangers ollut NHL joukkue jo kakarasta. Se vaan jotenkin iski. Edes NHL94 pelistä lähtien pelannut muulla joukkueella. Mark Messier. Adam Graves ja Brian Leetch varmaan sen teki, eikä nyt Tikkastakaan saa unohtaa.

Jalkapallon puolella Englannista on sydän pysynyt aina Manun puolella. Toki tää nykyinen sekoilu on samaa kärsimystä kuin tämä rakas Ilves. Tuohon on vain yksi syy ja se on Ryan Giggs. Herran pallokoulu aikanaan sai lajin pariin pelaajana ja sen jälkeen valkkuna.

Silti tämä Tampereen Ykkönen on aina se lähinnä oleva.
 

Dominaattori

Luottopelaaja
Viestejä
4 227
Isäni on kannattanut Liverpoolia 70-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen Liverpool-paitani muistaakseni sain jo kaksivuotiaana eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kannatat Liverpoolia. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi ManU:a.
Itsellä vähän vastaavanlainen tarina pienellä twistillä. Oma isä on myös kannattanut Liverpoolia jostain 70-luvun puolivälin tienoilta (seuraa myös aktiivisesti HSV:tä, ollut Hampurissa töissä). Semmonen pieni ero omassa tarinassa on, ettei mulle ikinä ole tuputettu mitään seuraa. Sain siis itse tehdä valintani.

Valintahan sitten osui viisivuotiaana tuohon mainitsemaasi Liverpoolin arkkiviholliseen. Tarina kertoo, että 1990 FA cupin finaali näytettiin Ylellä ja olin tykästynyt punaiseen pelipaitaan jonka näin tv-ruudulla. 90-luvulla tuli katsottua oikeastaan vain ne pelit mitä Yleltä näki ja sitten 2000-luvulle tultaessa maksukanavien kautta lähes kaikki. Paikan päällä olen aikuisiällä pyrkinyt käymään kerran tai kaksi kaudessa.

Jokusen kerran olen aikuisena kuullut isäni kiroavan, miksei se voinut olla se toinen tässä tarinassa esiintyvä punaisilla pelaava joukkue televisiossa. Lisätään vielä semmoinen fakta, että setäni kannattaa Leedsiä joten välillä on joulupöydässä meteliä.
 

Hašek27

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
291
NHL Phoenixia (ei Winnipegin aikasta, vaikka ainoa oikea Jets oli) ja sen jatkumoita, kun vuosituhanteen vaihteessa "piti" kaveriporukassa valita joukkue Änäriä pelatessa. Muualta euroopasta Pardubicea seurannut suurena Hašek fanina.
 

Jonte

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
640
Jokusen kerran olen aikuisena kuullut isäni kiroavan, miksei se voinut olla se toinen tässä tarinassa esintyvä punaisilla pelaava joukkue televisiossa. Lisätään vielä semmoinen fakta, että setäni kannattaa Leedsiä joten välillä on joulupöydässä meteliä.
Nämä on niin klassikoita. Kaveri ollut Pingviini niin kauan kuin muistan ja on aika montaa kertaa, kun on hieman asioista väännetty. Yleensä varsinkin keskinäisen pelin jälkeen, kun toinen mussuttaa kaikesta ja toinen näkee vain tähtiä.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 299
Itsellä vähän vastaavanlainen tarina pienellä twistillä. Oma isä on myös kannattanut Liverpoolia jostain 70-luvun puolivälin tienoilta (seuraa myös aktiivisesti HSV:tä, ollut Hampurissa töissä). Semmonen pieni ero omassa tarinassa on, ettei mulle ikinä ole tuputettu mitään seuraa. Sain siis itse tehdä valintani.

Valintahan sitten osui viisivuotiaana tuohon mainitsemaasi Liverpoolin arkkiviholliseen. Tarina kertoo, että 1990 FA cupin finaali näytettiin Ylellä ja olin tykästynyt punaiseen pelipaitaan jonka näin tv-ruudulla. 90-luvulla tuli katsottua oikeastaan vain ne pelit mitä Yleltä näki ja sitten 2000-luvulle tultaessa maksukanavien kautta lähes kaikki. Paikan päällä olen aikuisiällä pyrkinyt käymään kerran tai kaksi kaudessa.

Jokusen kerran olen aikuisena kuullut isäni kiroavan, miksei se voinut olla se toinen tässä tarinassa esiintyvä punaisilla pelaava joukkue televisiossa. Lisätään vielä semmoinen fakta, että setäni kannattaa Leedsiä joten välillä on joulupöydässä meteliä.
Älä laita tällästä.

Viestini oli vanha viesti, naurun aihe ja meemi futisfoorumilta.
 

Arska

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
140
Ilves on ainut jota oikeasti kannatan mutta Devilsiä seuraan aika paljon änäristä
 

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 423
Kannatan vain Ilvestä, en mitään muuta

Nashville ja Florida[
 
Ylös