Utusen möhläyksestä Tshekki kaventaa.
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 15 089 10 Helmikuu 2024 #1 661 Utusen möhläyksestä Tshekki kaventaa.
Toppapöksy666 Luottopelaaja Viestejä 4 291 10 Helmikuu 2024 #1 662 Riksu sanoi: Utusen möhläyksestä Tshekki kaventaa. Laajenna klikkaamalla Luiskaan!! Ilveksessä puolustajien standardit huomattavasti korkeammalla.
Riksu sanoi: Utusen möhläyksestä Tshekki kaventaa. Laajenna klikkaamalla Luiskaan!! Ilveksessä puolustajien standardit huomattavasti korkeammalla.
Kanuuna66 Luottopelaaja Viestejä 2 857 10 Helmikuu 2024 #1 663 Jakpot sanoi: Toi Kärppien ykkössentteri on kyllä hyvä kaveri. Laajenna klikkaamalla Saa Kärpät kiittää onneaan että sopimusta Hyryn kanssa vielä ensi kevääseen.
Jakpot sanoi: Toi Kärppien ykkössentteri on kyllä hyvä kaveri. Laajenna klikkaamalla Saa Kärpät kiittää onneaan että sopimusta Hyryn kanssa vielä ensi kevääseen.
Jakpot Luottopelaaja Viestejä 5 459 10 Helmikuu 2024 #1 664 Kanuuna66 sanoi: Saa Kärpät kiittää onneaan että sopimusta Hyryn kanssa vielä ensi kevääseen. Laajenna klikkaamalla Harmi. Olisi hyvä haku yhteen Tampereen joukkueeseen.
Kanuuna66 sanoi: Saa Kärpät kiittää onneaan että sopimusta Hyryn kanssa vielä ensi kevääseen. Laajenna klikkaamalla Harmi. Olisi hyvä haku yhteen Tampereen joukkueeseen.
Emmett_Brown Luottopelaaja Viestejä 1 682 10 Helmikuu 2024 #1 665 Olisivat voineet jättää Eemelin pois koko turnauksesta, jos ei kerran käyttöä ole. Helmiä sioille.
IhanJuniori Junioripelaaja Viestejä 17 081 10 Helmikuu 2024 #1 666 Jakpot sanoi: Harmi. Olisi hyvä haku yhteen Tampereen joukkueeseen. Laajenna klikkaamalla Oltiin mun ymmärryksen mukaan ihan tosissaan Hyryn perässä ennenkun kirjotti tuon jatkon Kärppiin.
Jakpot sanoi: Harmi. Olisi hyvä haku yhteen Tampereen joukkueeseen. Laajenna klikkaamalla Oltiin mun ymmärryksen mukaan ihan tosissaan Hyryn perässä ennenkun kirjotti tuon jatkon Kärppiin.
gentle Luottopelaaja Viestejä 1 213 10 Helmikuu 2024 #1 667 En ny oikeen tykkää siitä, jos tämmösestä maali hylätään, kun Tsekki ei itse mitään tehnyt ja mitenkään ei vaikuta peliin.
En ny oikeen tykkää siitä, jos tämmösestä maali hylätään, kun Tsekki ei itse mitään tehnyt ja mitenkään ei vaikuta peliin.
Rauno Repomies Tähtipelaaja Viestejä 13 468 10 Helmikuu 2024 #1 668 Eikö tätä Grönmannia saada pois tuolta. Miten voi olla noin pihalla. Hyvä maalihan tuo.
yellowgreen Luottopelaaja Viestejä 2 172 10 Helmikuu 2024 #1 669 Emmett_Brown sanoi: Olisivat voineet jättää Eemelin pois koko turnauksesta, jos ei kerran käyttöä ole. Helmiä sioille. Laajenna klikkaamalla Kaipa sielläkin tiedostetaan toi pelikuorma mikä Ilves-miehillä on alla.
Emmett_Brown sanoi: Olisivat voineet jättää Eemelin pois koko turnauksesta, jos ei kerran käyttöä ole. Helmiä sioille. Laajenna klikkaamalla Kaipa sielläkin tiedostetaan toi pelikuorma mikä Ilves-miehillä on alla.
Arzamas Luottopelaaja Viestejä 1 937 10 Helmikuu 2024 #1 670 Mitä vähemmän pelaavat näitä läpsyttelyjä niin parempi. Turhautuneelta Sveitsin kaverilta holtiton taklaus Ruotsalaisen kupoliin ja ulos isoista ovista.
Mitä vähemmän pelaavat näitä läpsyttelyjä niin parempi. Turhautuneelta Sveitsin kaverilta holtiton taklaus Ruotsalaisen kupoliin ja ulos isoista ovista.
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 15 089 11 Helmikuu 2024 #1 672 Nikke meinasi heti möyriä kiekon sisään
Lynx Canadensis Kausi 2 jRa Viestejä 828 11 Helmikuu 2024 #1 678 Aina kun mä möyrin, Aina kun mä möyrin, peto on irti (woaaa)
Don Corleone Luottopelaaja Viestejä 2 955 11 Helmikuu 2024 #1 679 Lynx Canadensis sanoi: Aina kun mä möyrin, Aina kun mä möyrin, peto on irti (woaaa) Laajenna klikkaamalla Ja kun Lavasta syöttö lähtee Voit lukee foorumilta, sain eilen Kolme tähtee (Woaa) Saat tass multa syötön On @Eemeli Fucking Finland päivä taas yötön
Lynx Canadensis sanoi: Aina kun mä möyrin, Aina kun mä möyrin, peto on irti (woaaa) Laajenna klikkaamalla Ja kun Lavasta syöttö lähtee Voit lukee foorumilta, sain eilen Kolme tähtee (Woaa) Saat tass multa syötön On @Eemeli Fucking Finland päivä taas yötön
Rystykäyttö Vakiokokoonpanossa Viestejä 366 11 Helmikuu 2024 #1 680 Aika näppärästi tuli takas aitiosta.