Liigan pudotuspelit 2024 (pl. Ilves)

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 365
Sehän on vain mailapuolustusta, kuten Halloraninkin isku tai Liedeksen aiemmin kaudella. Muut joukkueet huitovat käsille.
Koistinen,Boman kaksikko kumpika nähny mitään väärää, tai ollenkaan vaikka joku Tuomari näyttää kattelevan suoraan tilannetta...
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 290
KalPan bandwagonissa. Menkää pitkälle!
Itse ajattelin kehitellä itselleni piri-ongelman ja hypätä Niemelän bandwagoniin.

Pelicansin wagoniin en pysty, mutta Niemelälle toivon pitkää kevättä.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 813
En toivo Tapsun kannua mutta Konnalle kyllä.

Harmillisesti kulkevat käsi kädessä.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 102
Sitten KalPa Tapparaa vaan koville!

Mielenkiintoinen sarja luvassa, viihtyvyyttä ja luistelua ei ainakaan puutu.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 046
Sitten KalPa Tapparaa vaan koville!

Mielenkiintoinen sarja luvassa, viihtyvyyttä ja luistelua ei ainakaan puutu.
Veikkaan, että tiukkoja matsheja, mutta kliinisesti naapuri 4-1 finaaleihin - voidaan taas itse ihmetellä, että miten vittu nyt näin taas ja "helposti vielä".

Toki täysin erilailla toivotaan, mutta Ilves on opettanut inhorealistiksi.
 

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 143
PAF/Unibet:
Tappara 2,40
Kärpät 4,30
KalPa 6,50
Pelicans 6,50
HIFK 7,00

Taistelu kannusta käy edelleen kuumana ja tasaisena. Tuosta Pelsut-IFK -sarjasta voittaja kiilaa kakkossuosikiksi, Tapparan etu asetelmissa on ennakkoon "helppo" KalPa. Perhanan jännittävä ja tasainen kausi on tänä vuonna, kyllä näistä jokainen voi nousta mestariksi. Kaikki on mahdollista.

Ilveksen pudottua omassa vedonlyöntisalkussani on Tapparaa (6,90 alun koomahetkeen poimittuna) ja Pelicans (11 ennen kauden alkua ja lisää ostettuna kertoimella 25 pahimpaan kohtaan syksyllä). Tappara-Pelicans finaalissa olisi rahallisesti freeroll, mutta sinne olisi vielä kuitenkin aika kivinen tie kiivettäväksi.

Tasainen Liiga on kyllä omalla perverssillään tavalla kiehtova. Varmat pelit my ass.

Jos nämä kausivedot osuvat, laitan perinteisesti voittosummasta osan kummankin seuran ensi kauden hyväntekeväisyyskohteisiin.

edit. Tosiaan tässä kohtaa mennään käytännössä kuudella pakilla Witkowskin loukkaannuttua. Luke olisi ollut iso mies playoffseissa. Tähän vielä yksi loukkaantuminen pakistoon tai pelikielto, niin oltaisiin kieltämättä tilanteessa.
 
Viimeksi muokattu:

Arzamas

Luottopelaaja
Viestejä
1 860
Ilveksen kannalta olisi ehkä parasta että Pelicans sulaisi ja lähtisi lauluun.

Syystä että:
A) saataisiin varmasti nälkäinen valmentaja
B) viime kevät kaivelee edelleen ja tekisi todella hyvää lahtelaiselle itsetunnolle nöyrtyä huolella
C) Peltosta ja pystysuunnan kiekkoa on nöyryytetty niin perkeleesti että olisihan se hienoa nähdä kun muullakin kuin Vierumäki lätkällä voi mennä eteenpäin
 

4ever1

Luottopelaaja
Viestejä
1 984
Itse liputan Pelikaanien puolesta ja toki Kalpakin käy olishan silloin pudottu mestareille.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 290
Nyt jos kiekko jumalat tai ihan mitkä tahansa on olemassa niin Niklas Kokko torjuu Kärpät kesälomalle!

Tappara saa voittaa mestaruuden mua ei kiinnosta enää se ollenkaan. Siihen turtuu.

Nyt Niklas Kokko otat ja torjut Kärpät kesälomille!
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 813
Siellä pedataan naapurille taas helppoa mestaruutta.

Sellaiset suuruudet kuin
Kuopion Kalpa
Ja
Ilvesfoorumin naurun aihe Lahden Pelicans painelee välieriin.
1712080533334.jpeg


Mutta onneks meillä on parhaat fanit, ei ilmaislippuja, eikä hassuja hattuja.

Ei myöskään vedetä piriä.
 

EtäIpa

Luottopelaaja
Viestejä
1 471
Itse liputan Pelikaanien puolesta ja toki Kalpakin käy olishan silloin pudottu mestareille.
Mä olen Kalpan wagonissa! Pelsu olisi muuten ykkönen, mutta haluan että Hölolle jää nälkää tästä kaudesta. Kärpät ja Tappara on vähän kuin valitsis sydärin tai syövän väliltä.. :(
 

Slite

Luottopelaaja
Viestejä
1 066
Mä olen Kalpan wagonissa! Pelsu olisi muuten ykkönen, mutta haluan että Hölolle jää nälkää tästä kaudesta. Kärpät ja Tappara on vähän kuin valitsis sydärin tai syövän väliltä.. :(
Kysy vaikka Savinaiselta, että loppuuko nälkä ekaan mestaruuteen.
 
Ylös