Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Matoash

Luottopelaaja
Viestejä
3 876
Yllättäen tappara 5v3 yvlle :D

Miten voi saada pelinviivyttämis jäähyn kun heitti kiekon vihellyksen jälkeen ulos
 

bxl-man

Share Ilves #18
Viestejä
1 770
Siis miten tosta tulee tepekselle 5vs3 av kun kiekko oli hallussa ja peli poikki niin silti kiekko katsomoon penaltti?

Mitä nää dumarit vetää?
Tätä määkin mietin. Eikös peli mene poikki kun kiekko on hallussa.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 769
Konna kun on naapurissa niin näyttää kannu kiinnostavan.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 755
Tiedät hyvin että mulla ei ole tilastoa antaa. Uskon että monilla on sama fiilis että Ilvestä vastaan tehdyistä rikkeistä saattaa todennäköisesti selvitä täysin ilman vihellystä pelissä, mutta jälkeen päin saada penaltya. Ja ihan tuulesta tuo mutu ei tule.

Myös sen verran täytyy sanoa, että meidän kauden aikaisista väännöistä ikävästi osa mun "mutuista" alkaakin realisoitumaan ikävästi myös sinun verkkokalvoille.
Se tunne on ihan tasan sama ihan jokaisen urheilujoukkueen kannattajan mielestä. Voit käydä lukemassa vaikka minkä tahansa jengin foorumia tai Jatkoaika-osiota ja käydä sen jälkeen futifoorumilla lukemassa joka jengin kausiketjua. Lopuksi voit käydä hfBoardsilla lukemassa eri NHL-joukkueiden keskustelua. Näistä keskusteluista selviää että jokaista näistä joukkueista on tuomarit vastaan ja ne samaan aikaan suosii näiden pahimpia kilpailijoita. Tulet huomaamaan myös sen ilmiön, että se miten tuomarit joukkuetta kohtelee on vahvasti yhteydessä siihen onko joukkue voittanut vai hävinnyt.

Sä et edelleenkään ole minkään meidän keskusteluiden pointtia onnistunut sisäistämään. Vaikka sä laittaisit ”mutuilun” lainausmerkkeihin niin mutuillehan ne sun huutelut on perustunut, niitä on ohjannut myös tulos ihan täysin. Lisäksi sun näkemykset on uskomattoman kärjistettyjä kuten esimerkiksi se, että Näppilä on Liigan huonoin fysiikkavalmentaja. Tuollaisella ”kritiikillä” nyt ei ole mitään arvoa, vaan se on ihan yhtä tyhjän kanssa.

Jos otetaan esimerkiksi Merikivi ja ylivoima niin olen ihan itsekin jo runkosarjan aikana toivonut siihen ylivoimaan variaatioita. Olen esimerkiksi @PUMPPU n kanssa siitä keskustellut hyvässä hengessä, kun hän on perustellut kantansa eikä vaan huudellut Merikiveä ulos. En ole nähnyt sulta mitään mitä haluaisit ylivoimaan lisää, muuta kuin että sieltä heivattaisiin milloin kukakin helvettiin.

Jos puhutaan pelitavasta niin siihenkin olen esimerkiksi PAHP:n/pelin avaamisen osalta toivonut kehitystä jo syksyllä ensimmäistä kertaa. Juuri keskustelin @Reksa29 n kanssa pelitavasta ja sen vaikutuksesta kiekollisiin puolustajiin. En ole missään kohtaa väittänyt Ilveksen pelaamista täydelliseksi, olen monta kertaa nostanut esiin sen kuinka mestaruuden voittaminen on epätodennäköisempää kuin mestaruudetta jääminen. Pointti on kokoajan se miten sä huutelet ympäripyöreitä siitä kuinka pelitapa on milloin odottelua ja milloin seisoskelua ja ihan puhtaasti tuloksen mukaan. Jos et sä vieläkään sitä onnistu sisäistämään niin harmi.
 

Ipa72

Luottopelaaja
Viestejä
6 005
Pahoittelut, että vielä jauhan samaa, mutta on nämä nykypleijarit muuttuneet jäähypenkkipeleiksi. Pilli soi kokoajan.
 

Tampere Maple Leafs

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
348
63.2. PIENI RANGAISTUS
(II) Pelaajalle, joka tarkoituksellisesti laukaisee tai lyö (kädellä tai mailalla) kiekon pelialueen ulkopuolelle
(mistäpäin jääaluetta tahansa) pelin käydessä tai pelin katkaisemisen jälkeen.
 
Ylös