Les Lancaster

Les Is More

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
560
Ymmärrän hyvin, että ammattimies haluaa pelata, eikä vain odottaa jonkun kiekollisen pakin poissaoloa. Katsomokomennukset eivät myöskään näytä hyvältä CV:ssa.
Ehdottomasti. Haluaa olla osa työtä tekeviä mestareita. Itekkin olisin halunnu nähdä sen mieluummin pelikamat päällä saamassa mitalia kaulaan, kuin pelkkä pelipaita.

Joku saa kyllä sit sendiä sille sen mitalin jos mestaruus tulee.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 785
Karavaani kulkee ja toivottavasti tiet eroaa asiallisesti ja Les muistelee Ilvestä hyvällä.
Lancasterin kohdalla ei ole hommat nappiin menneet
Tästä on tarinaa kuultu eikä tarvitse muutoinkaan pitkää matikkaa jos ei kentälle päästetä silloinkaan kun tarve olisi.
Ei ole pelkän pelitavan takia ollut lähtökuopissa.
 

-ELVIS-

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
359
IMG_1577.jpeg
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 331
Lancasterin kohdalla ei ole hommat nappiin menneet
Tästä on tarinaa kuultu eikä tarvitse muutoinkaan pitkää matikkaa jos ei kentälle päästetä silloinkaan kun tarve olisi.
Ei ole pelkän pelitavan takia ollut lähtökuopissa.
No ei tietenkään peluuteta jos kaveria ollaan kaupittelemassa muualle, se olisi iso riski kaikille osapuolille.

Les on ollut Ilveksen kiekollisista pakeista ainoa joka ei ole pystynyt adaptoitumaan tämän kauden pelitapaan. Pelli ja Clendening ihan kaikessa edellä joten ei tässä paljon vaihtoehtoja ole.
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 739
Les on ollut Ilveksen kiekollisista pakeista ainoa joka ei ole pystynyt adaptoitumaan tämän kauden pelitapaan. Pelli ja Clendening ihan kaikessa edellä joten ei tässä paljon vaihtoehtoja ole.

Listaapa minulle tähän alle asiat, joissa Clenny on ollut Lesiä parempi viimeisissä viidessä pelaamassaan ottelussa, verrattuna Lesin viimeisiin viiteen otteluun?

Les on tuolla otannalla ollut paljon parempi; huom. PALJON.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 785
Ai olethan sinä vielä foorumilla! No kerro hieman tarkemmin tietojasi.
Jo kerroin.
Jos osaa pelkästään laskea yksi plus yksi niin pitäisi olla kartalla.
Kysynkin minkä takia mielestäsi ei pääse pelaamaan, minkä takia halunnut pois joukkueesta?
Olen kirjoittanut jo aikaisemmin että haluaa itse pois kuten muutama muukin.
Ei hommat ole oikein menneet yksiin pendon kanssa. Tällaista olen itse aikaisemmin jo kuullut.
Veikkaan että tämä nyt tietysti on täällä aivan mahdotonta ymmärtää?
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 702
minkä takia halunnut pois joukkueesta?
Koska Clendening hommattiin.

Ja Lancaster ei ikävä kyllä tällä kaudella pystynyt täyttämään niitä saappaita mitkä edellisen kauden puolustajien pistepörssin voittajalle kaavailtiin ja sen takia hommattiin Clendening

Tämä on tulosurheilua ja tällä hetkellä tulos näyttää hyvältä.
 

Nevöförget95

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
678
Harmihan tää on, mutta ammattiurheilu on raadollista ja loppuviimein bisnestä. Hienoja muistoja aivan mahtavasta ihmisestä, mutta ei olisi vienyt Ilvestä enää joukkueenä eteenpäin tässä kokoonpanotilanteessa (sopimustilanne tiedostaen), joten näinhän siinä käy. En jää kaipaamaan sen enempää kuin Alvareziakaan, mutta ehkä olen vain tunteeton. Toivottavasti organisaatio hoitaa tämän tyylillä, mutta ei siinä mielestäni tartte mitään sen suurempaa.
Eli samalla tyylillä hoidetaan, kuin Myrränkin potkut. Yksi parhaista vahvistuksista koskaan. Vähän enemmän pitäisi olla ns.ammattilais-organisaatio.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 702
Tuo on pelkkää shaibaa.
No tämä kertoo tasan kaiken sun ymmärryksestä jääkiekko bisnestä kohtaan.

Ja takaisin "älä huomio" laatikon alle.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Tuo on pelkkää shaibaa.

Juu, eli viime peli vedettiin kuudella pakilla, eikä Lancaster ollut edes seiskapakki, kuten on aiemmin ollut, ja tämä ei johtunut siitä, että on siirtymässä pois. Pelkkää shaibaa.

Niinpä niin :)
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 412
Juu, eli viime peli vedettiin kuudella pakilla, eikä Lancaster ollut edes seiskapakki, kuten on aiemmin ollut, ja tämä ei johtunut siitä, että on siirtymässä pois. Pelkkää shaibaa.

Niinpä niin :)
Voihan se olla että Lesillä on vielä vammaa. En siis usko mutta mahdollista.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 412
Mitä jos kerrankin vaan kiitettäis Les Lancasteria ajastaan Ilveksessä eikä ruvettais jauhaa joutavia? Mielestäni on sen ansainnut.
Odotellaan nyt ensin varmistus asiaan että mies lähtee.
 
Ylös