Ketkä ovat Ilveksen maalivahdit kaudella 2021-22?

Status
Viestiketju on suljettu.

Stefan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
485
Haastava tilanne. Ei voida katsella Mäkiniemeltä ykkösvahtina toista samanlaista kautta mikä kulunut kausi kokonaisuudessaan oli.

Toisaalta Mäkiniemi on alkanut loppukaudesta lunastamaan vastuun kautta odotuksia ja kehityskäyrä näyttäisi lupaavalta mikäli kantaa päävastuun myös tulevalla kaudella.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Haastava tilanne. Ei voida katsella Mäkiniemeltä ykkösvahtina toista samanlaista kautta mikä kulunut kausi kokonaisuudessaan oli.
Kannattaa muistaa, että Mäkiniemellä oli ennen kautta 7 liigapeliä vyöllään. Ja puoli kautta Mestistä. Hyppy Liigan ykköskassariksi ei ole mikään pieni, kun ei kumminkaan ole ihan saman tason talentti kun Korpisalo tai Dostal.

Itselle sopii vallan hyvin jos Mäkiniemi ykkösenä lähdetään kauteen. Luottoa on.
 

Petelius

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
661
Kannattaa muistaa, että Mäkiniemellä oli ennen kautta 7 liigapeliä vyöllään.
Mäkkärille tehtiin kesällä lonkkaoperaatio ja jossain niissä haminoissa kun Dosty poistui sai damagea kyynärpäähän eli kun tämän vuoden puolella on ollut kivutonta tekemistä on se alkanut näkyä.
Eli en ole huolissani jos se ulkkari ei olekaan Gartheig tms ehdoton ykkönen.
 

Babbel

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
622
Siitä venäläisestä maalivahdista mikä meille tulee kirittämään Mäkiniemeä. Eli siis lähtökohtaisesti Mäkiniemi ykkönen ensikaudella.
 

Random Hero

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
213
Siitä venäläisestä maalivahdista mikä meille tulee kirittämään Mäkiniemeä. Eli siis lähtökohtaisesti Mäkiniemi ykkönen ensikaudella.
Jälleen kerran kysyn, että millä perusteella ihmiset pitävät kyseistä venäläistä jotenkin varmana. Joku vain heitti nimen mutuiluketjuun jonka tyylinen veskari voisi olla kiva ensi kaudeksi. Nyt tämä on jotenkin muuttunut varmaksi tulijaksi. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta yhtään mitään konkreettista huhua veli venäläisestä ei kyllä ole ollut ja tuskin tuleekaan.
 

Babbel

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
622
Jälleen kerran kysyn, että millä perusteella ihmiset pitävät kyseistä venäläistä jotenkin varmana. Joku vain heitti nimen mutuiluketjuun jonka tyylinen veskari voisi olla kiva ensi kaudeksi. Nyt tämä on jotenkin muuttunut varmaksi tulijaksi. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta yhtään mitään konkreettista huhua veli venäläisestä ei kyllä ole ollut ja tuskin tuleekaan.
Ei, kyllä minä olen kuullut luotettavasta lähteestä varmana tietona että tällainen tulee.
 

Babbel

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
622
Saitko muita tietoja urkittua kuin kansalaisuuden?
Aikaisemminkin sen taisin tässä ketjussa todeta, että muuta tietoa ei ole kuin se että venäjältä on maalivahti tulossa. Ja voisin kuvitella että nuori. Koska Mäkiniemi kuulemma ykkönen ensi kaudella. Eli mitään ”isoa nimeä” sieltä ei ole tulossa.

Mutta itsellä ainakin luottoa löytyy Mäkiniemeen.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 077
Lienee Putin jr... se tukki kaiken :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös