Kansainvälisen yhteistyön -palkinto

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 648
IMG_4526.jpeg


Polkaistaan käyntiin Ilvesfoorumigaala 2024! Tervetuloa mukaan!

Ensimmäinen palkinto menee oikeutetusti miehellemme maailmalla!

@Toutain
 

Kyyberi

Luottopelaaja
Viestejä
1 679
Kiitos ja onnittelut @Toutain, jatkathan ensi kaudellakin yheistyötä ulkomailla!
 

RanskanIlves

Luottopelaaja
Viestejä
1 910
Aivan ensimmäiseksi haluan kiittää jokaista minua äänestänyttä. Meillä oli kampanjateltoilla erinomainen pöhinä ja usko omaan voittoon vahva aivan loppuun saakka ja itse asiassa vieläkin. Haluan siis aivan aluksi sanoa kiitos tiimille.

Vituttaa kuin pientä eläintä. Meidän demokratia menee selvästi päin seinää kovaa vauhtia ja nyt usko on lopullisesti mennyt. Miten on mahdollista, että lukuisista lahjuksista huolimatta lopputuloksena oli vasta neljäs sija? Eikö ihmisiä enää ämpärit kiinnosta vai mikä siinä nyt on? Miksi ylipäänsä tarvitaan useampi kuin yksi ehdokas? Median ajojahti oli myös sietämätöntä. Olen ajatuspoliisin uhri, lähes Gandhin veroinen sankari.

Nukuttuani yön yli olen kuitenkin tullut johtopäätökseen, että foorumi yhä tarvitsee minua. Olen siis käytettävissä jokaiseen luottamus- ja muuhun tehtävään, johon kuuluu sekä päiväraha että rajallinen vaatimustaso.

edit: Ai niin olihan täällä muitakin. Kiitos järjestäjille ketä olivatkaan ja niille muille ehdokkaille. Huonoa häviäjää minusta ei mainstream-mediakaan saa väännettyä, vaikka olisinkin ansainnut voiton jonka kaikki muut varastivat rikollisuuksissaan. Haistakaa paska.
 
Ylös