Kannattajatoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen

Poriman55

Rivipelaaja
Viestejä
64
Missä kohtaa tämä tapahtui? Itse en ainakaan noteerannut lippujen vähenemistä, eikä tappara.co:ssakaan näemmä asiasta puhuta. Onkohan mennyt tältä tyypiltä tarinoinnin puolelle?
Kuten sanoin, niin tarkempaa tietoa (tai "tietoa") en osaa antaa.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 117
Kyllä tuo lipunryöstö on ilmeisesti ihan faktaa, joltain tapparalaisilta oli viety jotain tepsiläisten toimesta, ja tätä oltiin sitten lähdetty kostamaan. Itse tapauksesta en osaa sen enempää sanoa, mutta parempi olisi toki keskittää energiat ihan oman jengin kannattamiseen.
 

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 142
Kyllä tuo lipunryöstö on ilmeisesti ihan faktaa, joltain tapparalaisilta oli viety jotain tepsiläisten toimesta, ja tätä oltiin sitten lähdetty kostamaan. Itse tapauksesta en osaa sen enempää sanoa, mutta parempi olisi toki keskittää energiat ihan oman jengin kannattamiseen.
Jotkut tepsiläiset olivat ilmeisesti vieneet parin muksun lippikset ja tämä lähti sitten siitä. Turhaa touhua molemmin puolin.
 

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 142
Näinpä, sääli että tämä kerää näin paljon huomiota, kun muuten oli kotipeleistä varmasti tämän kauden paras tunnelma katsomossa.
Joo, valitettavasti näitä yksittäisiä ääliötä on alkanut pesiytymään porukkaan. Toivoisin niiden savustamista pihalle ja porukan keskittymään kannustamaan omia, ennen kuin homma alkaa järjestäytymään ja lähtemään lapasesta.

Tänään oli reilu 8000 katsojaa ja aivan älytön meininki hallissa. Tähän sopisi nyt keskittyä lipun- ja lippistenryöstön sijaan.
 
Ylös