Torski
Tähtipelaaja
Kosin soppari julki jo, ei kai sitä nyt uudestaan enää tule.Kosin soppari kello 12:00, siitä kunnon mahalasku.. Ehkei kuitenkaan
Kosin soppari julki jo, ei kai sitä nyt uudestaan enää tule.Kosin soppari kello 12:00, siitä kunnon mahalasku.. Ehkei kuitenkaan
Itse toivoisin että olisi julkaistu jo näiden junnu soppareiden kanssa 11:00Itse veikkaan sitä jo aikaisemmin sanottua Järventietä.
Jos playoff-kausarit tulevat samaan aikaan niin luulisi että samalla julkaistaisiin vähän nimekkäämpi sopimus Ei mitään Järventieltä pois mutta näin itse markkinoinnin näkökulmasta ajattelisinItse veikkaan sitä jo aikaisemmin sanottua Järventietä.
Koskela puheli Ilvestyskirjassa, että Malek suuntaa varmaan rapakon taakse. Tuskin tuota vielä julkaistaan ennen kuin tuo on selväOma arvaus viidestä viimeisestä:
- Latvala: option käyttäminen
- Malek: option käyttäminen
- Stransky: 1 v.
- Mäntykivi: 2 v.
- Ikonen: 3 v.
Sori, soppari Juu mutta haastattelua ei. Ehkä kuitenkin jotain mielenkiintoisempaa..Kosin soppari julki jo, ei kai sitä nyt uudestaan enää tule.
Teamsissa kuulemma vaikutan huonovointiselta...eipä ihme.Tää tunti on liikaa väliä ja aivan kidutusta. Ens vuonna 30min käykös?
Minusta tuo on selvä Stransky.Olenko yksin vai näyttääkö "piilossa" olevien pelaajien hahmo ihan Palveelta
katso liitettä 8550
Oisko osviittaa, että saadaan iso kala
Itseltä jäänyt siis kotiläksyt tekemättä. Laitetaan sitten tilalle Gunnarssonille 1 v.Koskela puheli Ilvestyskirjassa, että Malek suuntaa varmaan rapakon taakse. Tuskin tuota vielä julkaistaan ennen kuin tuo on selvä
Edellisellä sivulla todettu että siluetti käytössä useammalla pelaajalla..Olenko yksin vai näyttääkö "piilossa" olevien pelaajien hahmo ihan Palveelta
katso liitettä 8550
Oisko osviittaa, että saadaan iso kala
Ei ehdi lukea kaikkia viestejäEdellisellä sivulla todettu että siluetti käytössä useammalla pelaajalla..
Se nyt on selvä asia.. pientä kevennystä tähän jännitykseenEdellisellä sivulla todettu että siluetti käytössä useammalla pelaajalla..
Ja sun oli se pakko tulla tänne huutamaan??Julkasivat 5/7 vahingossa, Latvala nähty...
PoistinJa sun oli se pakko tulla tänne huutamaan??