Jääkiekon MM 2024 | Praha & Ostrava

Luikaus

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
756
Mielestäni ei ollut. Hedmanilla näkyy hyytyminen enemmän jo. Josi pelaa edelleen parasta kiekkoaan.
Minun otantani saattaa olla pieni sinuun nähden. Olen molemmilta nähnyt ehkä 3 peliä tällä kaudella ja niiden mukaan tein arvioni :D
 

King98

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
373
Kumman selostamana meinaa foorumilaiset katsella Suomen pelejä, Mertarannan vai Mäkisen? Kaksi huonoa vaihtoehtoa :D
 

bxl-man

Share Ilves #18
Viestejä
1 828
Noo, ei kai tuossa siltikään ole kuin yksi vaihtoehto, ja se ei ole Mertsi.
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
907
Tsekki on tulessa, leijonat on kusessa! Toivottavasti Dostal pelaa nollapelin.
 

JärvisenPera

Luottopelaaja
Viestejä
1 323
Nyt sitten jännitetään onko Jalonen yhtä uppiniskainen ketjumuutosten suhteen kun viime vuonna. Jääskä pitäisi pikimiten vaihtaa pois ykkösestä. Tappaa täysin Granlundin pelin ja Granlund on aika elintärkee Suomen hyökkäykselle joten hänen peliä ei soisi tappavan. Itse koittaisin Puistolaa tässä.

Mäenalaisen loukki tosin varmasti pakottaa muutoksiin.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 558
Ihan hyvällä helmellä starttaillaan heti perjantaina kun USA vs. Ruotsi.

Hyvin tuli viihdyttyä tämän ottelun parissa. Vauhtia riitti, paikkoja molemmissa päissä, taklauksia sekä pientä nahistelua ja kun kentällä oli taitoa varsin kiitettävästi, niin ei voinut katsojana valittaa.

Ruotsilta vahva avaus turnaukseen. USA:lla muutamia paikkoja ja pyörityksiä, mutta kokonaisuudessaan Ruotsi oli niskan päällä USA:n ensimmäiseen ylivoimaan asti, jonka jälkeen jenkit alkoi saamaan paremmin juonesta kiinni ja hetki tuon ylivoiman jälkeen ensimmäisen maalin tekivätkin. Länsinaapuriin kuitenkin ansaittu voitto.

Hedman - Karlsson pari jäi kyllä vahvasti mieleen Ruotsilta sekä USA:lta Gaudreau. USA:n ykkösylivoimalta (Tkachuk - Caufield - Boldy - Gaudreau - Werenski) myös todella näyttävää sahaamista ja oli pieni ihme, ettei tulosta tullut. Tuo tulee turnauksessa "pari" maalia tekemään.

Hieno peli.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 718
Sitähän voisi luulla, että Suomen jääkiekkoliitto katselee kateellisena näitä kisoja kun katsoo tuota menoa tuolla hallissa, mutta tuskin heitä kiinnostaa. Saivat maksimaalisen määrän euroja kassaan kaksista kotikisoista joissa oli varmaan MM-kisojen kaikkien aikojen huonoin tunnelma.

Tämä toimi​

Jestas, mikä mekkala ja tunnelma Prahan O2-areenassa perjantaina oli.Liki 18 000 katsojaa lauloi, mylvi ja pomppi. 3,6 euron oluttuopitkin siinä sivussa vähän läikkyivät. Ero viime vuosien Tampereen yritysvieras-MM-areenan tunnelmaan oli järkyttävän suuri. MM-huuma on palannut!

 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 746
Hyvin tuli viihdyttyä tämän ottelun parissa. Vauhtia riitti, paikkoja molemmissa päissä, taklauksia sekä pientä nahistelua ja kun kentällä oli taitoa varsin kiitettävästi, niin ei voinut katsojana valittaa.

Itse taas väittäisin, että oli ainekset hienoon kiekkopeliin, mutta kummankin joukkueen vahva trap-pelaaminen vei pelistä ison palan pois. Hieman autoi se, että Tsekki selvästi aktivoitui sen jälkeen kun Suomi ylitti heidän sinisen iskemällä kroppaan kiinni eivätkä vain ulos boxanneet.

Ei jääkiekon pitäisi olla tuollaista.

Iso posi Viaplaylle. Noin laadukasta tuotantoa ei olla vielä MM-kisoissa nähty.
 
Viimeksi muokattu:

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 729
Sitähän voisi luulla, että Suomen jääkiekkoliitto katselee kateellisena näitä kisoja kun katsoo tuota menoa tuolla hallissa, mutta tuskin heitä kiinnostaa. Saivat maksimaalisen määrän euroja kassaan kaksista kotikisoista joissa oli varmaan MM-kisojen kaikkien aikojen huonoin tunnelma.

Tämä toimi​

Jestas, mikä mekkala ja tunnelma Prahan O2-areenassa perjantaina oli.Liki 18 000 katsojaa lauloi, mylvi ja pomppi. 3,6 euron oluttuopitkin siinä sivussa vähän läikkyivät. Ero viime vuosien Tampereen yritysvieras-MM-areenan tunnelmaan oli järkyttävän suuri. MM-huuma on palannut!

Johan siinä yritysvieraat häiriintyisi moisesta melusta.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 460
Nyt sitten jännitetään onko Jalonen yhtä uppiniskainen ketjumuutosten suhteen kun viime vuonna. Jääskä pitäisi pikimiten vaihtaa pois ykkösestä. Tappaa täysin Granlundin pelin ja Granlund on aika elintärkee Suomen hyökkäykselle joten hänen peliä ei soisi tappavan. Itse koittaisin Puistolaa tässä.

Mäenalaisen loukki tosin varmasti pakottaa muutoksiin.
Mä laittaisin rohkeasti Heleniusta siihen Granlundin rinnalle. Jääskä tosiaan voidaan lähettää vaikka kotiin. Ei käyttöä.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 558
Itse taas väittäisin, että oli ainekset hienoon kiekkopeliin, mutta kummankin joukkueen vahva trap-pelaaminen vei pelistä ison palan pois. Hieman autoi se, että Tsekki selvästi aktivoitui sen jälkeen kun Suomi ylitti heidän sinisen iskemällä kroppaan kiinni eivätkä vain ulos boxanneet.

Puhuin tuossa siis Ruotsin ja USA:n välisestä pelistä. Suomen peliä ei tullut eilen katsottua pl. rankkarit.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 718
Puhuin tuossa siis Ruotsin ja USA:n välisestä pelistä. Suomen peliä ei tullut eilen katsottua pl. rankkarit.
Itse katselin molempia pelejä kunnes Ruotsi - USA vei voiton erätauolla.

Kyllä toi Jalosen peli on sellaista anti-jääkiekkoa, että ei sitä kamalan mielellään katsele. No tuloksia sillä voi tulla ja ymmärrän kyllä miksi tuolla nipulla pelataan noin.
 
Ylös