Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 473

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 378
Haikuri näemmä alkanut pelaan itsellensä pari viikkoa lisää aikaa kun huhut Turkulaisesta näyttäisi menevän kaikkien oddsien vastaisesti vituiksi.
 

”Haikuri out”

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
152
Minulle porttikielto foorumille, jos Are tulossa. Sen verta varma on tieto tässä tapauksessa ja uskallan lyödä panoksen peliin.
Eiköhän tämä poistanut epäilykset ja kysymysmerkit ilmasta.

Suositteleen antamaan enemmän arvoa @Blegifan huhuille. Muutaman sanan vaihtaneena voin sanoa että tietoa löytyy ja jättää suurimman osan jakamatta. Hattu pois päästä näille vanhoille tietäjille!
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 504
Callinin suhteen vahvistui juttua. Toisesta lähteestä sain vastauksen illalla kysellessä erikseen Callinista, että saattapi tulla tai saattapi ettei. Mitä lie tämäkään meinaavan.

Callin on laituri, mutta eiköhän tämäkin menisi, jos saadaan jostain sentteri.
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 486
Eiköhän tämä poistanut epäilykset ja kysymysmerkit ilmasta.

Suositteleen antamaan enemmän arvoa @Blegifan huhuille. Muutaman sanan vaihtaneena voin sanoa että tietoa löytyy ja jättää suurimman osan jakamatta. Hattu pois päästä näille vanhoille tietäjille!
Älä sysää tietämystä minulle :D Tiedän sinun tietävän enemmän asioista, eri asia mitä kannattaa ja uskallat kertoa.

Minä mitään mistään tiedän.
 

”Haikuri out”

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
152
Saattoväki valmistautuu huomiseen.

Ei kai, pakko nostaa vielä kerran käsi ylös virheen merkiksi niin kuin valepassa meillä oli tapana. Tietoa on itsellä kyllä hyvinkin läheltä, lähempää kuin uskottekaan. Mutta täytyy myöntää että tässä foorumi vei miestä eikä mies foorumia. Tuli kirjotettua kaikki mitä kuuli luotettavilta lähteiltä. Mutta olihan meillä toverit hauskaa ja kamiinat ovat aivan mansikkana.

En poista käyttäjääni ja todennäköisesti Haikuri palaa kun aika on kypsä.

- Edelleen, in Jerry i trust.
 

Kyyberi

Luottopelaaja
Viestejä
1 679
IMG_20240130_214025.jpg
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös