Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Blegi siis nosti esiin hepun nimeltään Drew Callin, mutta kun kysyttiin, että onko scouttaus vai huhu, niin ei ole ainakaan vielä vastannut. Täällä on aloitusstatseja etsitty tuloksetta, enkä mäkään heti löytänyt, mutta tällainen tarttui silmiin:

1706466041074.png
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 262
Blegi siis nosti esiin hepun nimeltään Drew Callin, mutta kun kysyttiin, että onko scouttaus vai huhu, niin ei ole ainakaan vielä vastannut. Täällä on aloitusstatseja etsitty tuloksetta, enkä mäkään heti löytänyt, mutta tällainen tarttui silmiin:

katso liitettä 7447
JOS tämä kaveri ihan oikeasti on aloitusympyrässä hyvä niin olisi hankintana mielestäni erinomainen. Rightin kätisyys pelkkää plussaa.

Toki pitää muutakin osata, mutta toisi kyllä lisää työkaluja valmennuksen käyttöön.
 

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 498
Oon ollu partiossa tässä Jerryn talolla kohta 4 tuntia. Oon piiloutunu naapurin biojäteastiaan. Nyt vartti sitten alko tapahtuun. Valot syttyi työhuoneeseen ja oma dataverkkomittari huutaa datankäyttöä punasella. Joko siä ollaan teamsissa Tillun kanssa tai Jerry kattelee HD videoita rauhaksiin.
katso liitettä 7448
Ei jumalauta säkin! Mä oon kurkkimassa ikkunoista.
 

Kyyberi

Luottopelaaja
Viestejä
1 679
Oon ollu partiossa tässä Jerryn talolla kohta 4 tuntia. Oon piiloutunu naapurin biojäteastiaan. Nyt vartti sitten alko tapahtuun. Valot syttyi työhuoneeseen ja oma dataverkkomittari huutaa datankäyttöä punasella. Joko siä ollaan teamsissa Tillun kanssa tai Jerry kattelee HD videoita rauhaksiin.
katso liitettä 7448
Ettei vaan vaaleja katottais? Siis Tillu presidentiksi?
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 831
Tuo Callin tulisi saamaan aivan järkyttävän määrän paskaa niskaan täällä noilla tehoilla, oli sitten kuinka nelosen pelaaja tahansa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös