Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 261
Nyt kun hetken tuota Niku homma ajattelee niin eiköhän kyseessä ole perinteinen agentin vedätys jossa nostatetaan hintaa. Ilveksellä ei oikeasti ole puolustajalle tarvetta.
Tätähän se varmaan onkin.

Meillä tosiaan ei tilaa hänelle ole ja paukut pitää muutenkin käyttää tonne hyökkäysosastolle.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 160
Vielä viikko sitten juuri kukaan ei uskonut Aren tulemiseen ja nyt koko Ilves-perhe odottaa kieli pitkällään Luganosta uutisia. Me ollaan ihan oikeasti tekemässä jotain suurta. Ilvesfoorumin paine on käynyt niin suureksi, että Tillun on pakko hankkia Are.
Mä sanoisin pikemmin, että Euroopan mittakaavassa Ilvesfoorumin paine on kasvanut niin suureksi, että Luganon on pakko luovuttaa Are. Tillulle jää matkajärjestelyt, tulostimet ja mustekynät sekä Arenan ovet.
 

Henry78

Luottopelaaja
Viestejä
2 292
Toivotaan, että palstalaisten sarkasmi ja huumorintaju riittää siinäkin hetkessä kun nämä "vahvistus/vahvistukset" julkaistaan..
Mutta kattellaan rauhassa mitä tuleva viikko taas tuo tullessaan..
 

JAKEJOKKE

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
389
Jos Niku Ilvekseen tulisi, mitä mieltä porukka täällä on? Itse en ottaisi vaikka kuinka on liigan eliittitasoa. Meillä on jo kiekollista osaamista riittävästi.
 

Ipa72

Luottopelaaja
Viestejä
6 067
Jos Niku Ilvekseen tulisi, mitä mieltä porukka täällä on? Itse en ottaisi vaikka kuinka on liigan eliittitasoa. Meillä on jo kiekollista osaamista riittävästi.
Tervetuloa! Korvaa heti muutaman hyökkääjän teho-odottamat.
Mahtuu!
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 296
Jos Niku Ilvekseen tulisi, mitä mieltä porukka täällä on? Itse en ottaisi vaikka kuinka on liigan eliittitasoa. Meillä on jo kiekollista osaamista riittävästi.
Näkisin, että aika kivasti menisi Clendeningin tai Latvalan parina. Ei tuollaisia piste per peli -tahdin puolustajia joka oksalla kasva. Toiseen ylivoimakoostumukseen toisi paljon lisäarvoa. Mitä enemmän niitä munia (tehokkaita pelaajia) on eri koreissa tiukoissa pudotuspeleissä, niin aina parempi. Ottaisin ihan koska tahansa Ilvekseen.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 657
Näkisin, että aika kivasti menisi Clendeningin tai Latvalan parina. Ei tuollaisia piste per peli -tahdin puolustajia joka oksalla kasva. Toiseen ylivoimakoostumukseen toisi paljon lisäarvoa. Mitä enemmän niitä munia (tehokkaita pelaajia) on eri koreissa tiukoissa pudotuspeleissä, niin aina parempi. Ottaisin ihan koska tahansa Ilvekseen.
Ymmärsinkö jopa rivien väleistä oikein että Niku on tulossa Ruotsalaisen lisäksi?
 

Mortal

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
559
Tietenkin Niku tai kuka tahansa laatupelaaja kelpaisi. Sitten valmennus katsoisi kuka pelaa.

Hevitukka pelkkää plussaa.
 

Schweinstein

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
462
Sieltä tulee todellista osaamista. Tiätte sit että mää sanoin tän ekana.
 

Liitteet

  • Screenshot_2024-01-21-19-55-44-24_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg
    Screenshot_2024-01-21-19-55-44-24_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg
    579 KB · kertaa luettu: 367
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös